18 Eylül 2013 Çarşamba

Vazo boyadım!Hemde Evde var Olan Boyalarla :)



Selamünaleyküm canlar..
Notlarıma ve yaptıklarıma bakınca meğer ne kadar çok DIY projem olduğuna bende inanamadım..ya bunları neden paylaşmıyorum ben :)
Pinterest veya diğer arkadaşların bloglarında görünce yaptıklarım veya ilham geldiğinde hemen giriştiğim işleri resimlemişim aşamaları dahil bunları bir klasöre almışım amma ve alkin paylaşmayı akıl edememişim..

Kimbilir belki de bu günlere kısmetmiş ne diyeyim..
Son zamanlarda yaptıklarımın arasında bir vazo boyamam var kardeşlerim..rengi beni mest ettiği için bu gün onu paylaşmak istedim..



Evde bulunan ve eskiden balıklarımıziçin akvaryum işini gören balıklar ölünce asıl görevi ve işlevi olan vazo olarak kullanılan bu cam objenin içi görünüyordu doğal olarak..

Görünmesin istedim :)
Evde bulunan kırmız ile beyaz boyalardan tatlı bir pembe rengi elde ettim..çok çok az su katarak yaptım bunu..





Miktarı oldukça az yaptım ki vazomun şekli gereği fazla boya kaldığı takdirde içinde kuruması uzun sürmesin hatta belki boyayı dökme isteğim hasıl olur diye biterse yine yaparım diye düşündüm :)
Ama tam geldi..


Direk vazonun dibine döktüm boyayı kenarlara dköülmemesine özen gösterdim ki evi boyadığımız boya kullandığım için tam kapatması veya boyanın güzel oturmamasını önlemek istedim böylece.


Boyayım yavaş yavaş vazoyu yatırarak tümünü kaplayacak şekilde dağıttım..vazonun ucuna yaklaşmak ürkütücüydü :)
korku filmi anlatır gibi oldu farkındayım ama geri dönüşü olmayan hatalar meydana gelsin istemedim canlar.
Vazodaki tüm boyayı yaydıktan sonra obje tamamen kaplanmış boyanmış oldu..uc kısımlarını parmağımla hafif hafif yaydım yanımda kumaş olmadığı için böyle yaptım ..yanınızdaki kumaş bulundurmanızı tavsiye edeceğim ki boyadıktan sonra objenizi ters çevirebilesiniz..
ters çevirme gerekmediği için bu haliyle iki gün kurumasını bekledim..dibinde kalan boyanın tamamen kuruması için..


Sultanahmette küçük kız çocukların başında bu çiçekli taşlar vardı..bende kızıma aldım bir tane..kızım takmaktan vageçince vazomun etrafına sardım :)

Son hali budur kardeşlerim..








Bir kahveyi hak ettim sanırım..
İnşaAllah Allah nasip ederse yarın şahane bir DIY proje paylaşımım olacak..

Hepinize güzel bir gün dilerim..
Yenileyin eşyalarınızı kullanmadığınız objelerinizi,yenilmeyin yinelemeyin kendinizi :)

Sevgilerimle Allah'a emanet olun..


Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

41 yorum:

  1. harika olmuş ellerinize sağlık güle güle kullanın.

    YanıtlaSil
  2. ellerine sağlık çok tatkı olmuş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olmayacak diye korkmadım değil da hani,teşekkürler :)

      Sil
  3. Harika olmuş, bayıldım. Ben de pinterestte görüp imrenip yapmaya cesaret edememiştim. Her ne kadar korku filmi gibi betimlemiş olsanız da :) ben de denemeliyim dedim :) Nasıl bir boya kullandınız? Duvar boyası mı yoksa ahşap boyama boyalarından falan mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kelebeğim ben korktum ama korkunun ne faydası var yapmak istedim oldu da Elhamdülillah..
      kullandığım boya normal evin badanasında kullanılan boyalar sanırım işin sırrı az su katıp az miktar boya ile çalışmakta yani çok fazla boya da hazırlayabilirsin ama yavaş yavaş ekleme şartıyla..sevgiler yaparsan paylaşmanı isterim :)

      Sil
    2. Yapınca mutlaka paylaşırım, tabi başarılı olabilrisem :) yalnız rengini de çok güzel ayarlamışsın, zevklisin zaten her yaptığın işten belli oluyor.
      DIY projelerinin de devamını bekliyoruz, bu güne kadar bizden esirgemen kabahat :)

      Sil
  4. bunun gibi bir dıy projei görmüştüm pinterestte ama senin şu geçenlerdeki postun geldi aklıma :) senin sonuç mükemmel olmuş canım kardeşim ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hangi post tatlı trajedi projeler mi :)
      Küçük bir objede deneyebilirsin baharım sevgiler sana.

      Sil
  5. Cok guzel olmus,pembenin tonuna bayildim..Bu projeyi ben de denedim minik bir vazoda ve akrilik boyayla..cok kolay ve cok guzel oluyor..Ancaaak ben boyayi fazla koydugumdan ve vazonun agiz kismi dar oldugundan kurumadi ve boyada catlaklar olustu :) Sizinkine bayildim..
    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Normal evde kullanılanboya kullandım hiç de sıkıntı yaşamadım sanırım bi mahsuru yok sonuca bakılırsa :)
      Sevgiler çok teşekkür ederim.

      Sil
  6. Harika olmuş rengine bayıldım ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  7. Harika görünüyor. :)

    Rengide çok tatlı. :)

    YanıtlaSil
  8. harika görünüyor, tebrikler, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  9. elinize sağlık :) çok hoş olmuş valla ;)

    YanıtlaSil
  10. Bacısı marifetlilerin önde gidenisin.Harikasın maşallah sübhanallah.
    yaptığın vazoyu çok beğendim.ellerine ,yüreğine sağlık canım.
    sana sıkı sıkı sarılıp Allaha emanet ediyorum bacısı...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rahman razı olsun kardeşim çok teşekkür ederim beğenmene sevindim sevgiler sana :)

      Sil
  11. Ve aleyqum selam birtanem :*
    Bir kadın her konudaimı marifetli olur?
    Kırk bin kere MaşaAllah ♥ ♥ ♥
    Inan harika olmuş can.
    Merakla bekliyorum diğerlerini haberin ola ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gizemim Allahrazı olsun teşekkür ederim senin diktiklerin ve pişirdiklerin yanında ne olabilir ki benim yaptıklarım kardeşim :)

      Sevgiler sana sarıldım.

      Sil
  12. Hayirli günler masallAllah sana ev boya vazo boya eline saglik sikica sarildim kuzucuklara selamlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Konu boyave fırça olunca dayanamıyorum :)
      Tik'im olmasın bu benim :)
      Sevgiler..

      Sil
  13. harikasın ne diyeyim
    rengi de öyle tatlı olmuş ki vazonun
    iyi günlerde kullan emi :)

    YanıtlaSil
  14. Çok çok beğendim. Harika :)

    YanıtlaSil
  15. marifetli hatunum benim,
    ellerine sağlık,nasıl güzel olmuş,yerine de çok yakışmış,
    kocaman öper şerin...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şeri'm!

      Kurabiyelerini yerim :)

      Teşekkürler canısı sevgiler sana,öperim..

      Sil
  16. Çok şık olmuş çok çok beğendim. Ayrıca da pembe hastasıyım bakın : http://matmazeella.blogspot.com/2013/09/ben-ve-o-2.html

    Bu pembiş vazoda tam benlik olmuşşş :)

    Ellerinize sağlık. iyi günlerde kullanın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :)
      Hemen ziyaret ettim her yerde pembe :)

      Sevgiler.

      Sil
  17. Rengide çok güzell. Kendide çok güzel. Yapımıda. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  18. hiç zaman kaybetmeden hemen denemeliyim

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR