21 Eylül 2013 Cumartesi

Telefon kılıfım-Baharatlarım-Sonbahar&Teşekkürüm


Selamünaleyküm..hayırlı huzurlu güzel bir pazar günü diliyorum..
Olacak gibi görünüyor..güne erken başlamak parmaklarımızın donduğunu görmek dışında güneşi de yakalamak onunla yükselmektir bir bakıma..

Işınları ve aydınlattığı dünya tam karşımızda..

Tüm güzellikleriyle..




Bu güzellikler bazen güzel bir manzara,zengin bir orman,kalabalık bir yol veya saksımızdaki taze baharatların görüntüsü olabilir..ne farkeder ki..güzelliği arayan onu her yerde bulabilir..



 Bir ara yeni bir güzellik arayışına girmiştim..cep telefonuma yeni bir kılıf örmek için buradaki örneği denemek istemiştim..ne kadar başardım bilemiyorum..kılıfı sürekli kullanıyorum ama..demek ki severek yapmışım..


Harıl harıl çalışmak istediğim bir an evvel bitirip sizinle paylaşmak istediğim projemin yani daha doğrusu bir bölümünün ana maddelerinden biri..sabahları huzurla örülür..


Günler evin içinde daha çok kalmak ile geçmeye başladı..gün de kısaldı..saatlerin değişimini bekliyorum..bir derinliğe girecek gibi..güneşin her ışını elveda der gibi yansıyor..


Mutluluklar bazen uzaktan bazen yakından gelebiliyor işte..
Pırıl hanıma bu güzel hediyesi için,bir teşekkür ederek ayrılıyorum şimdilik..
Motiflerim beni beklemekte..kendime ayırdığım sessiz zaman diliminin tadına varmak için daha bir saatim kaldı..

Güzel geçsin gününüz..

Bu da benden size:tık tık
Sevgilerimle...


Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

5 yorum:

  1. Çok tatlı bir kılıf bu.Elleine sağlık Sevgi abla:)

    YanıtlaSil
  2. Güne erken başlamayınca o güne dair tüm ümidimi yitiriyorum ve bu da tüm güne sirayet ediyor haliyle.. Güne erken başlayınca gerçekten bereketi artıyor :) Tesbihiniz de Medine'den aldığım tesbihlerimden.. Hangi rengi alacağıma karar veremeyip birçok rengini almıştım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vizviz hanım gerçekten çok güzel bir tesbih bir çok renkte almış olmanıza hak veriyorum,sevgler :)

      Sil
  3. Canım her yazın huzur dolu seviyorum seni :)

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR