20 Eylül 2013 Cuma

Sabır ister misin?



Selamünaleyküm sevgili kardeşlerim..
Sınırınıve varsa sonunu sadece rabbimiz Allah'ın bildiği evrenin içinde minicik bir nokta kadar olan dünyanın büyüklüğünü bu gezegendeki kıtaların sonra şehirlerin sonra bu şehirde yaşayan bizlerin büyüklüğünü hayal edebilirmiyiz?

Yine de dertli ve huzursuz olunca can,dua etmek için kalbiyle yalvarıp rabbine..
İşte bu büyüklüğünü sadece Allah'ın bildiği evrenin içinde işitilebiliyor dualarımız,kabul ediliyor..
Kayıtlara alınıyor hayırlıysa hakkımızda gerçekleşebiliyorlar..
Sonsuz dediğimiz kocaman evrende derdimiz ondan da büyük olduğunda..
Hatta herşey çok dar ve kendimizi hiç bir yere sığdıramadığımız anlarda..
Tam sınırı aşacak,imanımızı tehlikeye sokacak dayanacak gücümüz yok dediğimiz anlar Allah'a yönelip..:



Allah’ım !
Kuvvetimin tükendiğini Sana arzediyorum.
Gücümün azaldığını,
İnsanların gözünde küçük düştüğümü Sana şikayet ediyorum.
Ey Merhametlilerin En Merhametlisi !
Sensin ezilmişlerin Rabbi !
Sensin benim Rabbim !
Beni kimlerin eline bıraktın?
Bana gaddarlık yapan yabancıların eline mi?
Yoksa, davamı ipotek edecek bir düşmana mı?
Eğer Sen bana gücenmedinse,
kesinlikle bunlara aldırmıyorum.
Lakin iyiliğin beni rahatlatacaktır.
Senin nuruna sığınırım;
karanlıkları aydınlatan nuruna,
dünya ve ahiretimi kurtaracak nuruna…
Gelecek gazabın, bana ulaşacak öfkenden
kaçıp kurtulacak bir sığınak arıyorum.
Sana sığındım, yeter ki razı ol.
Güç ve kuvvet Sendendir,
yalnız Senden.


Bu güzel dua Efendimizin(s.a.v)Taif'te yaptığı sabır duası olarak da bilinen duadır..

Hasbunallah ve ni'mel vekil..
Rabbim hakkımızda hayırlı olanını nasip etsin..

Cumamız mübarek olsun kardeşlerim..


Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

5 yorum:

  1. ne güzel bir dua okurken bile insanı rahatlatıyor
    Bu arada hayırlı cumalar

    YanıtlaSil
  2. S.aleyküm Zeynep hanım ,ALLAH razı olsun evet gerçekten çok ama çok güzel bir dua sizede hayırlı cumalar selam ve dua ile

    YanıtlaSil
  3. can...
    yüreğine sağlık,
    rabbim razı olsun senden,
    muhabbetle,
    şeri...

    YanıtlaSil
  4. amin diyorum tüm kalbimle
    sabretmek benim en zorlandığım şeylerin başında geliyor
    fakat biliyorum ki sabretmeyi bilmeyen de kemale eremiyor
    Rabbim sabır gücü versin
    amin

    YanıtlaSil
  5. Benim için mi hazırladın bu eşsiz postu can.. :((
    Allah için seviyorum seni gönlü güzelim ♥
    Allah cc razı olsun iki cihanda da InşaAllah..

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR