11 Eylül 2013 Çarşamba

Bedava Vector'lerim Çeşit Çeşit



Selamünaleyküm sevgili dostlar kucak dolusu cicilerle geldim yanınıza :)
Öeraklısına çok faydalı olacağını düşünüyorum..kesilebilir başka yerlere eklenebilir biraz üretici ruha sahip olanlar içinse bir çok alanda kullanılabilir görsellerim var :)

Sayfada kalabalık etmemesi için görselleri tek tek değil de toplu halde yayınlamak istedim dolayısıyla bilgisayarınıza indirdikten sonra arzu ettiğinizi kesip kullanabilirsiniz ve geriye kalanlar yine bir arada kalıp arşiv olarak elinizde bulunabilir dostlarım..

Prensesler kıyafetler uğur böcekleri farklı şekillerde çerçeveler yaz objeleri bıyıklar yapraklar seçenekler çok ..dilediğiniz gruptakilerini indirebilir alabilirsiniz..

Umuyorum ki beğenecek severek kullanacaksınız..
Başka bir zaman da çerçeve veya kenarlıklar paylaşmayı düşünüyorum bakalım artık zaman ne gösterecek..
Sevgiler gönderiyorum hepinize..




Tam boyutunu görmek için resimlere tıklamanız gerekebilir..













Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

22 yorum:

  1. Kuzummmmm maşallah sana hepsi harika öpüyorum....

    YanıtlaSil
  2. bunlar ne işe yarıyor bilmiyorum ama, güzel çalışmalar.
    seviler hayırlı günler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özlem ablam istersen çıktısını alırsın kavanozları süslersin veya ne bileyim bir çok yerde kullanılabilir istersen şablon olarak kullanılabilir el işlerinde bir çok işlevi olabilir blog tasarım için de çok idealler özellikler kareli olanlar kategori yapılabilir üzerinde kategori isimleri yazıldığı takdirde,sevgiler sana da teşekkürler yorumun için :)

      Sil
  3. Aaay çok güzeller :) çok işime yarayacaklar teşekkür ediyorum abla can:)

    YanıtlaSil
  4. Ellerine sağlık bir kaçını aldım bir şeylerde kullanırım belki :)
    teşekkürler

    YanıtlaSil
  5. süpermiş,harikasın canım,hepsi birbirinden güzel.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Can fatmam Allahrazı olsun eksik olma kardeşim,sevgiler.

      Sil
  6. Ellerine sağlık cınım. Bu arada yeni headerini çok sevdim

    YanıtlaSil
  7. Aleyküm Selam hepsi ayrı güzeller çok sevdim bunların hepsini.emeklerine sağlık canımmm.

    YanıtlaSil
  8. Canım ellerine kollarına sağlık,hepsi de çok güzel.Alanlar güle güle kullansın.Yapan ellerin dert görmesin..Bu arada teşekkürler:))İyi tatiller diliyorum sana canım..

    YanıtlaSil
  9. SELAMÜN ALEYKÜM canım benim bu headerini çok beğendim.Güle güle kullan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vealeykümüsselam header dayanmaz bana :) sevgiler gönderiyorum sağ olasın canım.

      Sil
  10. çok teşekkürler paylaşım için:)

    YanıtlaSil
  11. Ellerine yüregine sağlık paylaşım için tşk

    YanıtlaSil
  12. aleyküm selam hanım ablam :D güzelmiş bunlar

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR