4 Eylül 2013 Çarşamba

Aynam


Aynam..
Geldim otuzbeş yaşıma..ulaşamadım halasana
Ne ismini ne cismini bilir dilim,işte bu yüzden 'aynam'dedim sana.
Sancılarım gün geçtikçe artmakta,gün geçtikçe beynimin sokaklarındaki lambalar tek tek göz kırpmakta.
Kendimi bilmiyorum ki bileyim seni de
Yerimi seçmedik ki çağırayım seni de
Hangi uzak alemlerdeyim ben,hangi alemlerdesin sen?
Sen nesin 'aynam'?
Özmüsün söz müsün mana mısın bana dava mısın 'aynam'.
Yok..nefes  ve beyinden şuur ve kemikten hele ki kelimelerden oluşmaz sadece insan.
Ruhuma takılan şeffaf bir yular gibidir seni arayışım,varlıım,seslenişim.
Henüz renklendirilmemiş resim gibiyim 'aynam'..
Tamamlanmayı bekliyorum sabırla.
Ressamımı görmeden varlığının suretsizliğine yokluk demeden,cismine şekil vermeden böylesine özlem dolu bir o kadar da aciz bir o kadar sevgi dolu..
Bekliyorum seni odalarda 'aynam'..
                                                                                                                                                    Ayşe'me..


Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

2 yorum:

  1. özüne dönünce insan heryer ayna ablam
    aynanin özüde topraktir
    topragin dilidir ayna
    dua ile gecen mubarek ola

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah razi olsun ablam donusumuz ozumuzedir cok dogru soyledin,sevgiler.

      Sil

Recent in Recipes

SON YAZILAR