22 Eylül 2012 Cumartesi

Sonbahar kaban mont ve ceketleri

Hayirli sabahlar sevgili dostlar..biraz degisiklik biraz eskilik var bugun blogumda ama eskilik degil de buna biz nostalji diyelim..sablonumun degisikliklerini fark edenler ve beni daha ilk bastan beri takip edenler bilir ve hatirlayacaktir eminim..ozledim bu halini :)
Sablon bir yana ben ceketleri montlari da pek bi ozledim..guzelim sonbahar geldi!!..
Bu da demek oluyor ki artik muminin bahari basladi!..
Yasasin sonbahar ! !
Eeen begendiklerimden bir kac parca ekledim..sevilesi seyler tabii ki :)





Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

8 yorum:

  1. ŞAYET GENÇ OLSAYDIM ŞAYET ZAYIF OLSAYDIM
    TABİKİDE KIRMIZIYI ALIRDIM :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabii ki de sen hala çok gençsin hala çok güzelsin ve herkes zayıf olmak zorunda değil ayrıca senin yaşam pınarların evlatların da var herkes bunlara sahip mi güzel ablam..seni böyle de seviyorum ben :)

      Sil
    2. bana kızacaksın ama kahverengi var ya ah ahhh şayet zayıf olsaydım ...:)))

      Sil
    3. Ol o zaman canisi :) biraz azim biraz gayret!

      Sil
  2. madem nostalji diyorsun ozaman ben koltugumu istiyorum hadi bakalim ac bir anket kim neyi isteyecek :)

    ceketlere gelince giyseydim bende ilk griyi isterdim .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doya doya bak hasret gider ablam sana ozel tasarladim ve bugun burada kalacak senin icin tabii senle ayni fikirde olanlar varsa bilmem digeri de pek guzel yaa secemiyorum iyi mi :)

      Sil
  3. cokluktan secemiyorsun :)
    bizim gibi bir tane olsunda gör
    ayrica tesekkürler nurum bu gün gelir gider bakarim artik .

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR