27 Eylül 2012 Perşembe

Buzdolabındaki su bitince dolduran yoksa..

Hangi güzel annenin başına gelmemiş olabilir ki bu tür durumlar?..
Lavaboya girersin sıvı deterjan bitmiştir..sana denk gelmiştir..tuvalet kağıdı da öyle..ne zaman sen girsen tüketilmiştir son yaprağı..
Buzdolabından bir bardak soğuk su içmek isterisn bir bakmışsın bütün şişeler boş!..
Bir söylersin iki söylersin..ilkbaharda daha az yaz mevsiminde günde 5-10 kez söylersin ama sonuç hep aynı..su şişeleri hep boştur..
Ne yaparsın?..çıldırmazmısın?
Dilinde tüy bitmiştir ayrıca bunun altını çizmeme gerek yok anladın sen :)
Bizde de bu sorun yaşandı yaz boyunca..özellikle çok sıcak günlerde ne kadar söylediysem de su şşelerini dolduran yok..su doldurmazsan geceden sabah yani sonraki güne soğuk su yok..
Peki napcaz?

Nostalji yapıcaz..evet evet nostalji yapıcaz..eski veya tarihi eser konumunda olan sürahileri çıkartacağız dolaplardan sandıklardan olmadı yenileri kullanacağız yok ise şayet temin edeceğiz..
Nasıl rahat ettim sürahiyi doldurup koyunca buzdolabına..
İnsanlık için sıfır bir adım olabilir ama ruh sağlığım için önemli bir adımdı can..inan ki..
Şimdi her zaman soğuk suyumuz var..bir bardak döken ilave edip buzdolabına geri koyuyor..neden?
Üşeniyorlardı çünkü su şişesinin topkasını açıp doldurmaya veya kapağını Allah'ım ya  :)
Ama öyle..
Dene bak..öyle güzel oluyor ki:)..


Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

27 yorum:

  1. ne varsa eskilerde var azizim.. ben de babaannemin dantellerinden küpe yapınca anladım bunu. biraz ziyanlık oldu ama olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Katılıyorum azizim..senin de küpeler yakıyodu ama değmiş onca fuzuli artıklara :)

      Sil
  2. güzel anneler pratik olsunlar böyle işte bana ne.
    :)

    YanıtlaSil
  3. ne kadar doğru bir konuya değinmişsin :)sevgiler

    bu arada butiğim açıldı:)göz atmak isterseniz
    http://chfashiontrendbutik.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler ziyaretinize geleceğim hayırlı olsun ..

      Sil
  4. canım ya aynen öyle buzdolabında su bitince dolduran yok :(((
    defalarca eşime söylememe rağmen şişeler boş :((
    hep benden bekliyor nasıl olsa karım doldurur diyor...
    ooof ooooof biz kadınlar hep bir yerlere yetişmek zorundayız :))))
    bende şişe sayısını çoğalttım ama hala ben dolduruyorum :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Almamalıydın şişeleri kuzu olan sana olmuş balım :) sen iyisi mi bir sürahi al bir sana bir eşine..sürahisi bitince mecbur dolduracaktır ama emin ol ki bir adet dahi olsa doldurup koyacaktır.

      Sil
  5. Sürahideki su bitince ne olacak:)))
    bis surahiyi koyarlar kesin.:))) ayni sorun hepimizde var canim maalesef

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Koymazlar koymazlar..doldurup koyuyorlar tek hareket ya üşenmezler..yani,inşallah..

      Sil
  6. Ah bizim evde bir kapağı bile açıp doldurmaya üşenilir. Bir de neden soğuk su yok diye kızılır :). Herkes bu sorunu yaşıyor sanırım yaz günlerinde. Sizin sorunu çözebilmenize sevindim :).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her evde yaşanan benzer durumlara pratik çözümler bulmak şart kolay oluyo böyle :)
      Teşekkürler canım zyaretin için yine beklerim..

      Sil
  7. görmüstün ya bende babaanne yadigari bakir sürahimi nasilda buz gibiydi degilmi
    siseleri bende sevmiyorum doldurmayi hem hic saglikli degil ne varsa eskilerde var

    sen beni sevmiyooooooon

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin sürahi yakıyooooo seviyom be :) biliyon yetişemiyorum :((

      Sil
  8. Haha aynen yaşadığımız sorunlar...!canım ya ne güzel konular buluyorsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayat Semacım :) aramasam da ayağıma takılıyor resmen.

      Sil
  9. AY BUNLAR BANA HİÇ YABANCI GELMEDİ ALLAH TAN BEN SEBİL ALDIMDA BU SU SORUNUNU KÖKDEN ÇÖZDÜM
    AMA EŞİM BAZEN BAĞIRIP DURUR BU TUVALET KAĞIDINI BENDEB BAŞKA DEĞİŞTİREN YOKMUUUUUU DİYE
    HER EVDE OLUYOR YANİ BÖYLE OLUYOR ŞEYLER
    ALLAHA EMANET OL

    YanıtlaSil
  10. Evet bu da bir çözüm olur fakat bizim köydeki çözüm daha bi pratik geldi sanki...Nasıl dersen?Sülale boyu koca bir termos alınır içine akşama kadar yetecek ve soğuk yapacak miktarda koca kaselerde buz kalıpları atılıp,yüksek bir yere konup altındaki çeşmeden buz gibi sular içilir ve akşama kadar kafa rahat edilir :))
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O daha da pratik ama onu nereye koyabiliriz ki mutfakta?
      Hakkaten iyiymiş ha :)
      Sevgiler..

      Sil
  11. Bizde boş sürahi koyulmaz sonraki düşünülüp dibinde bir kaç yudumcuk bırakılır:)

    YanıtlaSil
  12. Bizde soğuk suyu bi ben içerim ama buna rağmen biriside benim için soğuk su yapsa diye mızırdanırım :)

    YanıtlaSil
  13. Ben damacanayıda dolaba koysam yine biter yine biter:) bnm eşime de kızımada su dayanmıyo :)
    fikir için tşkler arkdşım ;)

    YanıtlaSil
  14. Bizde de sorun olur bu:) bir de boş şişe dolaba konur , ta kii susayana kadar dolapta su var sanarım:)) kalpazanlar:)))

    YanıtlaSil
  15. Bunlar öyle tanıdık geldi ki bana :)Sürahi çözüm olur mu sabah hemen deneyeceğim:)4-5 gündür nete girmedim ,gelmediğim günlerdeki yayınlarını tek tek okuyorum ablacım,sevgiler:)

    YanıtlaSil
  16. Canım sürahide dertti bizim için.Onuda dolduran olmadı.Bizdeki çözüm su sebili oldu :)

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR