30 Eylül 2012 Pazar

Yer imleci-Sık kullanılan simge veya Favicon ekle

Tekrar tekrar merhaba ve gunaydinlar..herkese hayirli sabahlar ve hayirli pazarlar dedikten sonra beklemede olan bir postumu daha yayinlamakla mutluyum..evin bu guzelsakinliginde guzellikleri sizinle paylasmak ve sakin ortamda yalniz olmadigimi bilmek ne guzel :)

Favicon,Sık kullanılan simge veya Yer imlecini eklemeyi daha once paylasmistim ama blog temizligi yaparken onu da kurban etmisim..hazir elimdeki posta yonlendirerek nasil yapildigina dair bilgi almanizi isterdim ama post yok..dolayisiyla bu sefer hem yeniden anlatmak hem cici ikonlar da paylasmak istiyorum ekstradan..

Favicon-Yer imleci-simgesi nedir?



Favicon adres cubugunda gorunen blog adinizin yaninda duran simgedir dostlarim yukaridaki resimde benim pemebis elmayi goruyorsunuz..benim faviconum o elma mesela..

Bloguma nasil eklerim?

Daha onceden eklemeyen dostlar iki basit adim ile imleci ekleyebilirler..asagida resimlerle anlatmaya calistim..


Kumanda panelinden Yerlesim diyoruz..



Yerlesim panosunda daire icine alinan yeri tikladiktan sonra onceden bilgisayarimiza kaydetmis oldugumuz resmi seciyor ve kaydet diyoruz..

!Dikkat:Resminizin kare olmasi sart ornegin:24x24 aksi takdirde resminiz yuklenmez.

Resmimizi sectikten sonra kaydet deyip cikiyoruz..hemen gorunmeyecektir..belki 6 saat belki de sonraki gun ..ama mutlaka gorunecektir..endiselenmeyin :)


 Yer imlecim-Favicon'um yok

Olur ya..yapmak isteyip de simge begenemeyenler vardir..veya farkli,guzel,ozel blogumu ifade eden kolay farkedilen bir sey olsun diyenler icin bir surprizim var..degistirmek isteyen arkadaslara da hediyemdir :)


Favicon-Yer imlecini sec hadi!

















COOK tatlilar demi???




Sevgilerimle..
..






Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

26 yorum:

  1. Mavili mantarı çok sevdim benim olabilirmi :))

    YanıtlaSil
  2. Kaptım pembe fincanı sağ ol canım... öptüm hayırlı pazarlar....

    YanıtlaSil
  3. Çok güzellerrrr ben bunun için bayağı uğraşmıştımm:)))
    emeklerine sağlık güzel arkadaşım.

    YanıtlaSil
  4. Ben de bir tane aldım beyaz kahve fincanı kaşıklı olanı teşekkürler..

    YanıtlaSil
  5. çok güzeller ellerine sağlık.mavi kelebeği kapabilir miyim? :)

    YanıtlaSil
  6. Oww kırmızı şapkayı istesem:)şeker gibi

    YanıtlaSil
  7. hepsi çok güzeller. bana yaptığın şirin ev için de çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  8. Faydalı paylaşımın için çok teşekkürler.. Hemen yaptım bloguma:)

    YanıtlaSil
  9. aaa ne hoş şeyler bayan becerik.
    :)

    YanıtlaSil
  10. İnşallah yapabilirim.Allah(c.c.)razı olsun

    YanıtlaSil
  11. Çok tatlılar gerçekten sevgim :)) emeğine sağlık

    YanıtlaSil
  12. çok güzeller ellerine sağlık. bende bi tane alsam ? :)

    YanıtlaSil
  13. Çok teşekkürler Denedim bakalım olacakmı yarına

    YanıtlaSil
  14. yaaaa keşke sizi daha önceden arayıp arayıp bulsaydım çok basit bi şekilde anlatıyosunuz benim gibi acemiye dahi zor gelmiyo inanın.Sağolun. :)

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR