23 Eylül 2012 Pazar

Kavanoz boyama

Kavanozlarda revacta ..hemde cok!..boyle mavili turkuaz beyaz soft pembe veya pastel tonlarinda boyanmis ortancalarla suslenmis veya kalem kagit konarak bir cok yerde kullanilanlari gormek mumkun..bunlarin boyanmasi da kolay tek yapmaniz gereken boyadiktan sonra 5-10 dk firinlamak :)

Ilk karedekine bayildim..tamami elde boyanmistir canlar gercekten de sahane bir goruntu cikmis ortaya..demek ki neymis?..kolaya gelmemek lazim bazen..emekle yapilinca daha bir guzel oluyor hersey..her zaman..





Bu tarz bir seyler yapilabilir..ilk firsatta yapacagim bir DIY diyebilirim..yapilisini da coktan paylasmistim..denemek okumak ogrenmek isteyen Yaz/Boya:Yapılası güzel proje  postuma goz atabilirler..








Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

12 yorum:

  1. HAYIRLI SABAHLAR
    AMA BUNLAR ÇOK ŞIK OLMUŞ YAHUUUUUUUU

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şık hemde nasıl üstelik ilk resimdeki elde boyanmış bende aynı şekilde boyayabilirim ama baktım ki elimde altın ve gümüş renkler var uyumsuz olur diye başlamadım çok güzel durmuş :)

      Sil
  2. Hepside cok güzel, bende böyle sise, kavonozlari 'degerlendirmeyi' seviyorum ;)

    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir deneme yaptım ama başarısız oldum tekrar deneyeceğim sende biraz yardım etsen :)
      Sevgiler canım..

      Sil
  3. Çok güzeller canım ,
    dur sana Meleğin geçmişini yollayacağım
    onuda boya böyle güzel olsun :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen bana Melek'i o hale getirenleri gönder onları bi güzel fırçaliyim olma mı?
      Sevgiler canısı..

      Sil
  4. bayildim bayildim
    tüm kavanozlari boyamak isterim lakin celikler boyanmaz ah su celik tutukum dedim simdi
    bir dönem kavonozlara graviyer uygulamistim cok zahmetli ama cok güzel oluyordu
    bir post da benmi hazirlasam yaptiklarim adina
    imrendim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin celik tutukuna bende tutkunum ablacim ama bunlar da cok cok hos umarim benimki de en azindan bu denli guzel olur dediklerini de yayinla lutfeeeeeeeeeen eminim sahane seyler cikacaktir :)

      Sil
  5. İlk baştakine bayıldım bende. Sanırım o beyaz yerleri boyama ben dantel gibi gördüm ilk basta. O şekilde boyama zor ama benim düşündüğüm gibi güpür falan olabilir. Hemen deneyeceğim. Fikir icin teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bastaki elde boyanmis olmali Sumeyyecim sabit bir el ister kanimca ama ne tur bir boya ve yontem kullanildigi da onemli..
      Denersen bizimle de paylas olur mu?..sevgiler..

      Sil
  6. denicem bunu.
    mavi renkleri deniyim.
    :)

    YanıtlaSil
  7. hakikaten çok şık ve güzel görünüme sahipler
    tek merak ettiğim fırınlama kısmında çatlamazlar mı acaba

    Birde hangi tür boya kullanmalı
    akrilik olabilir mi

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR