27 Eylül 2012 Perşembe

Bulasık makinesi ve elde yıkama deterjanım

Selam olsun sevgili dostlara..geç geçtim bilgisayarımın başına daha doğrusu blogumun başına bu gün..sizi de tek tek ziyaret ettim ama az şey paylaşmışsınız..nerdesiniz canlar?
Daha dün girilecek post mangala kurban gitti iyi mi..bu gün de girilemeyecekti ama artık giriyim ya dedim..bekliyor resimler boşuna yayınladıklarımı da siliyorum hemen cepten yer kapsamamaları için..öyle işte..
Bu gün beni şaşırtan bir üründen bahsedeceğim..
DİKKAT!..bu reklam değildir..yani özelden firma bana mail atıp da:filanca ürünümüz hakında şu şeye karşılık olarak tanıtır bir kaç cici söz yazar mısınız teklifinde bulunduğu için yazmıyorum..tamamen deneyimimdir ve tavsiyemdir..
Deneyin istedim hepsi bu..
Bulaşık makinemin deterjanı genelde ya FİNİSH markası olurdu ya da ona yakın tuzlu fiyatıolan bir deterjan..
Evet ne yazık ki konfor ve rahatlık zamanımızda pahalıdır..
Geçen gün bulaşık makinemin deterjanı bitince aradım bizim bakkal Ramadan abiyi..
-Ramadan abi:Bulaşık makinesi için deterjanınvar mı?dedim
-Var kızım.dedi..
-Hangisi?..dedim..
-Bingo,dedi..
-Aaa o nasıl bir şey ki ben onu hiç denemedim tanımam bilmem,dedim..
-Çok güzel al dene,dedi..

Dinledim aldım denedim..fiyatı da çok uygundu neden olmasındı ki?



Ne iyi etmişim almakla..paşa paşa tavsiye ediyorum size de alın diye..yukarıdaki resimde hani deterjan olduğunu görmüşsünüzdür..ekstrasından sizin için ama saaaadece sizin için bardak ve kaşıklarımın resimlerini de çektim..
Neden sevdim ben bu deterjanı onu da söylemek istiyorum..

1:Bulaşıkları durulamadan(tabii yemek artıkları olmadan)makineye attığım halde
2:Düşük derece ve kısa programda yıkadığım halde
3-Çatal bıçak hiç birine sünger geçmediğim halde bulaşıklar pırıl pırıl miiis gibi çıktı..

Fiyatı da uygun Tr'de ne kadar bilmiyorum ama ben 22 adetlik kutuyu 4.50 avroya aldım..tamam size tuzlu gelebilir ama buradaki Finish markasının sıvı veya tablet deterjanları 7 avrodan başlıyor..

Makinemin servisi her şeyi ayrı ayrı kullanmamı tavsiye etmişti..toz deterjan parlatıcı vs..ama yoksa bakkalda ve bakka evine getiriyorsa ve sen çocuklu meşgul bir anneysen her çareyi denersin..

İyi oldu ama çok iyi..

Parlatıcı kullananlara tavsiyem elma sirkesidir..parlatıcı ayarını da en yükseğe almaları..




Elde yıkadıklarıma gelince onları kesinlikle Fairy ile yıkarım..kıvamı çok yoğun olduğundan güzel temizliyor ama bundan daha iyisi var mı diye soracak olursanız o halde Amway'in konsantre bulaşık deterjanını (üstte)tavsiye edebilirim..
Miktarını yoğunluğunu eklediğin su ile kendin ayarlayarak kullanıyorsun bir şişesi 5-6 ay sürüyor..


Son olarak siz de benim gibi arada çıkan bulaşıkları örneğin bir çatal bir bardak bir bıçağı elde yıkayıp kaldırmayı sevenlerdenseniz küçük bir kapta biraz bulaşık bulundurmanız çok kullanışlı olacaktır sürekli deterjan döküp ekstra tüketimi önleyecektir diye fısıldamak istedim :) 

Sizin bu konuyla ilgili paylaşmak istediğiniz bir şeyler var ise..lütfen..buyrun canlar..


Sevgilerimle..


..

Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

8 yorum:

  1. taam deniciim.
    :)
    mangalda post pişiriyosunuz ha iyimiş.
    :)

    YanıtlaSil
  2. Bingo çamaşır için matik de çok iyi olduğunu biliyorum kullanıyorum hatta renkliler için...
    bulaşık için de denicem.
    sevgiler


    bu arada butiğim açıldı:)göz atmak isterseniz
    http://chfashiontrendbutik.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çamaşır için denemedim ama denemek lazım tavsiye için teşekkürler canım :)
      Blogunauğradım sattıkların hem uygun hem fiyatları uygun bol satışlar diliyorum :)

      Sil
  3. ELMA SİRKESİ FİKRİ AKLIMA YATTI
    PAYLAŞIM İÇİN TEŞEKKÜRLER

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oldukça etkili ablacım ben parlatıcı yerine çok kullandım ..

      Sil
  4. Bu post tam benlik olmuş finish kullanıyordum ama son zamanlarda iyi temizlememeye başladı piril in sıvısını aldım onanda memnun kalmadım bitince birde Bingoyu deneyeyim bari

    YanıtlaSil
  5. bingoyu deneyeceğim . bir kapta bulaşık suyunun olması güzel fikir :)

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR