24 Eylül 2012 Pazartesi

iPhone'umda en cok kullandigim uygulamalar

Sans yuzume gulmustu esim iPhone'nunu bana verince..emin misin dedim..eminmis..iyi o zaman..
Elime vermis ve evden cikmisti..kullanimina dair hic bir sey gostermeden ve onu aramam gerektiginde neresine basacagimi hatta nasil acacagimi dahi bilemedim aklim almadi..
Ekran bana bakiyordu ben ekrana..
Tabii gururuma da yediremiyor soramiyorum kimselere hem daha yeni cikmisti listeye girerek almistik..
Simdilerde ise telefonum olmadan yardimcisiz kalmis gibi hissediyorum kendimi..
Nereye gidersem alirim yanima dolayisiyla seni bu telefona bu kadar baglayan sey veya seyler nelerdir diye soracak olursaniz hemen anlatayim..



Calm Radio :Her tur muzik dinleyebilecegin..Pop haric..jazz soul ambient..bu tarz muzik severler icin sahane ucretsiz bir uygulama..50 radyo kanalindan daha fazlasi var..bir seylerle mesgul iken dinlemeyi severim veya kitap okurken..


Su sesi uygulamasi:Kitap okurken veya uyumadan once dinledigim..zaman ayari da var..belirledigin saatte uygulama kendiliginden otomatik olarak kapaniyor..icinde degisik su sesleri var..deniz.dalga patlamalari veya yagmur...favorimdir..


Sevgili Viber:Ece'm ile istedigim an ucretsiz konusup yazistigim origram..Tr'dekiler de buna benzer olan What's up'i kullanirlar..biliyom :)
Android isletimli her telefona uygundur tavsiye de ederim..tek ihtiyaciniz olan sey internet baglantisi..


Instagram:Son zamanlarda tekrardan donus yaptigim program..paylasilanlar da guzel resimlere uygulayabilecegin filtreler de ama daha cok paylasilanlar guzel..anlik resim cekerek gonderiyor veya gonderilenleri goruyorsun..



English-Turkish Turkish-English Dictionary:Turkce'den Ingilizce'ye ceviri yapan guzel bir uygulama..neyi merak etsem aninda bulur bilir..


Butun bu uygulamalarin disinda olmazsa olmazlarim tabii ki Safari uygulamasidir..
Benim en cok kullandiklarim ve faydalandiklarim bunlar..sen telefonunla neler yapiyorsun?..tavsiye edebilecegin bir uygulama var mi?..

Yaz,paylas..sevinirim :)



..
Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

6 yorum:

  1. Bu akilli telefonlarin bize yaptiklari bagimlilik kacinilnaz diyorum. benim tel samsung s2. ben de en cok fotograf, internet, instegram,navigasyon(igo), isletim sistemi programlari(okul evrsklarim hemen hemen hepsi telde).... Sag kolum oldu tel.

    YanıtlaSil
  2. iphon um yok o yüzden malesef birsey öneremiyorum nurum
    elimden gelse su ilk cikan telefonlar varya ayakkabi boyunda, antenli onlardan alicam yanima boykot :)


    sarildiiim

    YanıtlaSil
  3. MRHB SU SESİNİ İNDİRDİM SAYENİZDE ÇOKDA MAKBULE GECTİ TESEKKÜRLER İOS6 YÜKLEMEDİYSENİZ YÜKLEYİN ÇOK
    GÜZEL ÖZELLİKLERİ VAR İBOOKS YÜKLEYİN CAMSCANNER.MÜRŞİT5 PROĞRAMI VAR ÇOK HARİKA VE DOLU KIBLE BUL GİBİ SELAMLAR SAYGILAR

    YanıtlaSil
  4. Mrb Su sesi uygulamasını olduğunu bende bilmeyenlerdenim :)
    öyleki bi gün oturdum sahile akşam en az yarım saat dalga seslerini çekmiştim tlfonuma
    :)
    arada kitap okurken hoş oluyo arka fonda
    bunun bi uygulaması olduğunu bilseydim keşke diye hayıflandım şimdi
    :)
    Tşk ediyorum güzel faydalı bi post olmuş...

    YanıtlaSil
  5. maşallah iyi kullanıyorsun.
    telefonla zaman geçirmeye zaman mı oluyor.
    boş zamanlar blogda işte.
    yetiyo bilok.
    :)

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR