24 Eylül 2012 Pazartesi

Kart veya resimlerini bunlarla susle (bedava)

El yapimi tasarim ve susleme severler disinda ben gibi sanal alemin tasarimlarindan da hoslananlar vardir mutlaka..blogunuza veya resimlerinize eklemek suslemek icin isinize yarayacak bir kac tasarim malzemesi paylasmak istiyorum..


Dantel severler icin sahane bor koleksiyon..tamamini bedava olarak bilgisayariniza indirmek icin buraya tiklayin.


Hem dantel hem pastel renk tonlarini sevenlere yukaridaki koleksiyonu siddetle tavsiye edebilirim.Bedava olarak bilgisayariniza indirmek icin buraya tiklayin.


Yok ben daha sirin seyler istiyorum daha sirin objeleri seviyorum diyorsaniz bu koleksiyon tam size gore..indirmek icin buraya tiklamaniz kafi.


Ama ben ama ben kelebekseverim napim diyorsaniz o halde kelebekli koleksiyonu indirebilirsiniz..tam da buraya olmadi buraya tiklayarak bilgisayariniza indirebilirsiniz :)

Severek kullanmaniz dilegiyle..


..
Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

5 yorum:

  1. indirilmiyo ücretsiz değil sanırım

    YanıtlaSil
  2. MALESSEF BENDE BECEREMEDİM

    OYUN İNDİRİLİYOR ORDAN
    SENİN DEDİĞİN ŞEYLER ÇIKMIYOR

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ok tamam detayli anlatacagim ablacim anliyorum..
      Once REGULAR DOWNLOAD secenegini sec ardindan 60 saniyelik geri sayim var..yani 1 dakika bekleyeceksin..sure dolunca kelime dogrulama cikacaktir gordugun kelimeleri yazdiktan sonra DOWNLOAD FILE cikacaktir uzerine tiklayarak bilgisayarina kaydediyorsun :)

      Acele etmeden..biraz buyuk bir dosya oldugu icin 3-4 dk surebilir indirilmesi ama indiriliyor ve bedava :)

      Sil
    2. Ablacim olmuyorsa diledigini soyle ben indirip gondereyim maille :)

      Sil

Recent in Recipes

SON YAZILAR