24 Eylül 2012 Pazartesi

Soguk el




Tusa bastim..yeni yasima girdim Agustosda..simdi yeni yasimi yavas yavas algilayacagim.
Bilirim Kasim'i da bulabilir Aralik'i da..bekleyecegim..
Bu durumda hersey karisik..hersey ipe sarmis vaziyettedir icimde..
Ne gorunur ne goruntulenir..cildirtici bir karmasa vardir bir tek,o kadar.
Simdi yavas yavas uzaklastiriyorum cocuklugu elimin tersiyle..git demiyorum sadece az geri dur..

Simdilik kelimelerim de nacar..simdilik dilim de pek bir suskun.
Tahtalarima hic bir tebesir yakismiyor ve hic bir kalem ekleyemez yazamaz geri eksilen gunleri..

Duruyorum..
Kalbim tekrar kanat cirpana dek..ve buyudugumu tam olarak algilayadigimi nasil anliyorum biliyor musun?
Gozlerim daha zor aglar,kirpiklerim daha az islanir...bende iste tam da bunu kaybetmek istemiyorum ya.

Kac yil gecerse gecsin ve kac dogum gunu kutlanirsa kutlansin..insan cocuklugunun elini hic bir zaman birakmak istemez..ta ki elinde ecelin elini hissedene dek..

O zaman da uyanir ve buyur insan..sicaksa melegin eli sen iyisindir guzel buytmussundur yuregini ve amelinde guzeldi demektir..

Ama ya soguksa..ve bosuna kutlandiysa o gunlerim ve yaslarim ve bosuna gittiyse butun dualarim ve dileklerim ya soguksa ecelin eli?

Beni ondan kim alabilir..o anda elimden kim tutabilir..




Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

6 yorum:

  1. ilk defa senden duydum yaşı bölle algılamayı.
    napcan büyüyüp ki yaaaaa.
    ağla, şaşır, aman büyüme boşver.
    büyüklerin dünyasını görüyoruz.
    kötüler.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Katılıyorum!..oysa ki okulda verilen eğitim hep iyilik üzerinedir demi..eğitimde bir kusur var veya uygulamada bilmiyorum.

      Sil
  2. Ecelin elinin korkutmadigi,mevlanaya oldugu gibi yaklaşan sonun vuslat oldugu bir ömür geçirmen dileğiyle... İyi ki doğmuşsun ve iyi ki birakamiyorsun o günahsız saf cocuk ruhunu...

    YanıtlaSil
  3. amelimiz onun rahmeti olmadan tutarmi saniriz elimizden

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok doğru ablacım,çok..Rabbim hepimize merhameti ve iyiliğiyle muamele etsin,sevgiler gönderdim.

      Sil

Recent in Recipes

SON YAZILAR