29 Eylül 2012 Cumartesi

Hadi kendi banner'ini kendin yap

Hayirli sabahlar cici dostlarim..Rabbim herkese hayirli ve bereketli bir gun nasip etsin insallah.
Bloglarda sirin bir resim altindaki ''bloguna ekle''yazisini goreniniz var midir?kutucugun icindeki kodlari kopyalayarak sevdiginiz blogun blogunuzda tatli bir resim ve aktif bir link ile  ile yer almasini saglamis oluyorsunuz boylece..Sol taraftaki resimde gorunen gibi mesela..
O tatli blog sizinki diyelim ve blogunuzu tanitan guzel bir resim yapip dostlariniz ve ziyaretcilerinize hediye etmek istiyorsunuz diyelim..ama bunu nasil yapacaginizi bilmiyorsaniz..buyrun canlarim..

Bugun seveceginizi dusundugum bir post ile huzurlarinizdayim..cici anne Dandini Dandini dastana blog sahibesi Burcum icin banner hazirlarken daha once caaanim dostum Sade Kahve Ece'min de benden banner istedigini hatirladim..ikisine bannerleri hazir ettikten sonra blogcanlarimla da paylasmak nasil yapildigini gostermek istedim..

Denemenizi tavsiye ediyorum..bu tarz seylerle ugrasmayi sevenler icin ozel :)

Oncelikle bannerimizin tasarimini yapmaliyiz..malum onu kullanacagiz..banneriniz hazir elinizde mevcut ise bu adimi uygulamaniza gerek yoktur.

BANNER HAZIRLIGI VE YAPIMI

Bannerimizin resmini sectikten sonra Bannerfans sitesine gidiyoruz..uyelik veya herhangi bir sey gerekmiyor,tamamen bedava bir servistir.

Gerisini resimlerle anlatmak istiyorum,daha iyi ifade edebilmek ve gostermek icin..






 Resmi buyutmek icin uzerine tiklayin

1:Kendi resminizi yuklemek icin bu secenegi tiklayin

2:Resminizi kaydetmis oldugunuz yerde siteye yukleyin

3:Bannerinizin ebatlarini hazir secenek listesinden secmek icin 3'ncu secenegi tiklayin,kendiniz boyutlandirmak icin ortadaki..resminizdeki varolan ebatlari kullanmak icin ilk secenegi tiklayin..


Sitenin alt kisminda bulunan UPDATE MY BANNER butonuna tikladiktan sonra resminizin onizlemesini gorunecektir..


Resmimizin uzerine arzu ettigimiz yaziyi Line adindaki bolumlere girebiliriz..buradan yazi stilimizi rengini ve puntosunu secip zevkimize gore ayarlayabiliriz..


Yapilan her adimin ardindan UPDATE MY BANNER diyerek yaptigimiz degisiklikleri gorebiliriz yazimiz bannerimizi arzu ettigimiz gibi hazir ettikten sonra sira onu blogumuza yuklemeye gelir..

BLOGA YUKLEME


GET THE CODES kismina tiklayarak bannerimizin kodlarini almaya geldi sira..


En ustte sitenin linki olan 6 rakami ile isaretlemis oldugum adresi silerek blog adresinizi yazdiktan sonra UPDATE CODES deyip 8 rakami ile isaretlenen kismin tamamini kopyaliyoruz..

BANNERIMIZIN BLOGA YERLESIMI


Kumanda panelimizden Yerlesim diyoruz..


Yerlesim kismindan Gadget ekle diyoruz..


Eklentiler listesinden HTML/Javascript eklentisini seciyoruz..


Az evvel kopyaladigimiz banner'imizin kodlarini iste buraya yapistiriyoruz..


Banner'imizi arzu ettigimiz yere surdukten sonra Onizleme deyip hersey yolundaysa Kaydet deyip cikiyoruz..



Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

15 yorum:

  1. çok değerli, çok faydalı bir paylaşım oldu! çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayırlı sabahlar canım,ben teşekkür ederim.

      Sil
    2. YİNE CANIM SIKILDI
      BECERİKSİZLİĞİM BİR KAT DAHA GÜN YÜZÜNE ÇIKTI
      DEDİĞİN SİTEYİ BULDUM
      KAYIT OLDUM
      AMA O KÜÇÜK RESMİ ORAYA NASIL KOYACAĞIMI NERDE HAZIRLAYIP KOYACAĞIMI BULAMDIM DOĞRUSU
      NEYSE ALLAHTAN DİĞER ARKADAŞLAR BENİM GİBİ DEĞİLDE
      YİNEDE ÇOK BÜYÜK EMEK VERİP PAYLAŞTIĞIN İÇİN TEŞEKKÜRLER ARKADAŞIM
      ALLAHA EMANET OL

      Sil
  2. Süpersin, bana yaptığın sevimli banner'i de çok sevdim. Teşekkürler!

    YanıtlaSil
  3. canım sayende birçok şey öğreniyoruz emeğine sağlık paylaşımların için çok teşekkür ederim Allah razı olsun senden. ayrıca bir ricam olacak artık yaptıklarım o kadar biriktiki blogdaki arkadaşlarımında tavsiyesi üzerine ürettiklerimi satmak istiyorum bunun içinde ürünlerime etiket yaptırmak istiyorum ve ayrıca bu etiketi header olarak da kullanmak istiyorum bana yardımcı olabilirmisin mail adresim denlioznur@windowslive.com
    mutlu bir hafta sonu diliyorum sevgiler

    YanıtlaSil
  4. çok faydalı bir paylaşım, teşekkürler..

    YanıtlaSil
  5. ne güzel bir paylaşım yine.yüreğine sağlık..

    YanıtlaSil
  6. Çok teşekkürler :) Sayenizde ben de yaptım...
    Bir çok konuda yardımcı oluyorsunuz, Hakkınızı helal edin...

    YanıtlaSil
  7. kendi kendine çalışıp bunları buluyosun.
    bravo valla pes pes.
    :)

    YanıtlaSil
  8. teşekkürler değişik bişiy oldu..

    YanıtlaSil
  9. merhaba canım dediğin gibi üye olmadan yapmaya çalıştım resmi yükledim fakat update my banner diyorum önizleme çıkmıyor canım sıkıldı :(

    YanıtlaSil
  10. merhabalar ne zamandır böyle bir şey arıyordum hemen yaptım ve oldu çok süperrr bayıldım çok çok teşekkürler beklerim:
    bu uygulama yaptığım blogum: http://pastakaramel.blogspot.com/
    Bu da kardeşimle paylaşımlarda bulunduğumuz blogumuz:http://kirmizirouge.blogspot.com/
    yakında bunda da bir değişime gideceğiz sanırım

    YanıtlaSil
  11. Sevgicim emeğine sağlık.

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR