30 Eylül 2012 Pazar

Dandini dandini dastana sablon header logo ve imza tasarimi

Dandini dandini dastana size neyi cagristirir?
Bebek..ninni..anne ve cocuk..sicaklik samimiyet..iste tum bunlari tasiyan guzel bir insan ve anne olan blog sahibesi Burcu hanim icin onu ifade edecek bir sablon kisisel imza logo ve header tasarlamaya calistim..
Severek cocuklarinin an ve anilarini paylasmasini hep boyle kalmasini diliyorum..




Sevgili Burcunun cok guzel bir fincan cekilisi de var..katilmak ve sablonunu canli gormek icin buraya tiklayin:Dandini Dandini Dastana



SABLON TASARIMI ICIN..



Herkese guzel bir gun diliyorum..



..
Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

2 yorum:

  1. canım benim ne güzel şeyler yazmışsın öyle. teşekkür ederim hem güzel sözlerin için hem bloguma özel tasarladıkların için hem de sıcak dostluğun için.. seni tanıdığıma çok sevindim. bundan sonra en sıkı takipçin benim ;) söylemeden geçemeyeceğim herkes blogumun çok şık durduğunu sadelik ve güzelliğin bir arada olduğunu söylüyor. ellerine sağlık canım...

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR