30 Eylül 2012 Pazar

FiyonkMutfak Sablon tasarimi

 
Sevgili dostlarim bitmis vaziyette ve bir kac gun icerisinde yayina girecek olan www.fiyonkmutfak.com adresinin muhtesem pasta tasarimlarina yakisir toz pembe cici bir sablon tanitimim daha var..
Site sahibesi sevgili Fatma hanim pembeye olan sevgisini tutkusu olan pasta tasarimiyla birlsetirmek isteyince ortaya bu seker tatlisi tasarim meydana cikti..

Ziyaret etmek icin:FiyonkMutfak

SABLON TASARIMI ICIN..


Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

7 yorum:

  1. Fiyonk mutfak malesef davetli izleyicilere açık diyo ve girilmiyo...

    YanıtlaSil
  2. çok hoş ve pembeye bayılırım ki.
    :)

    YanıtlaSil
  3. ayy benim pembiş fiyonk mutfağım :)
    Tekrar çok teşekkür ederim, ellerine emeğine sağlık. Bir kaç gün evden uzak olunca açmaya vaktim olmadı. Ancak işlerimi toparladım, bu akşam açacağım inşallah.
    Herkesi beklerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayirli olur insallah canim bol kazanclar helalinden ve en temizinden insallah :)

      Sil
  4. ben de şimdi baktım. pembeyi sevmeyen var mıdır acaba? çok güzel senin emeğine sağlık. fiyonk mutfak sahibesine de hayırlı olsun.

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR