4 Eylül 2012 Salı

Güzellik



Her güzellik Allah'ın güzelliğine bir delildir..Allah mutlak güzelliktir.O halde bu güzelliğin insanlardaki tecellisini küçük görmek günahtır.Allah'ı sevdiğini söyleyip de insanların kusur ve ayıplarını yerden yere vurarak küçük gören Allah'ın güzelliğini çirkinleştiriyor demektir.Böyle insanların bu dünyaya bir kum tanesi kadar yararı olmaz...


Hep demez miyim?..kusur aramamalıyız,bulduğumuzu ortaya dökmemeliyiz diye..
Yukarıdaki sözü ben söyleseydim eğer yerden yere vurulurdum..sözlüden çok kalben yargılanırdım tepkilere maruz kalırdım..bilirim..

Zan ediyorum ki tepki görmeyecek bu sözler..hatta eleştirilmeyecek..belki sözlü olarak yorumlarda ifade edilmese bile kalben düşünülecek..

Çünkü..

Üsteki sözü Batı Trakyalı Sevgi değil Veysel karani Hazretleri söyledi..


Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

1 yorum:

  1. Güzelliği seven,güzelliği yaratn Rabbim,kalbimizi, ömrümüzü,dünya ve ahiretimizi güzelliklerle donatsın inşAllah..
    Selam olsun dostumun güzel yüreğine..

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR