3 Eylül 2012 Pazartesi

Biraz gerçek biraz hayal-Burcum teşekkür ederim!


 Hayırlı sabahlar sevgili dostlarım..serin taze aydın bir güne gözlerimi açtım,elhamdülillah..dilerim o aşırı sıcaklar dönmez geriye..korktum biraz nedense hep bu denli sıcak geçecek yazlarımız bundan böyle diye..huzurlarınızda sevgili Burcu için yaptığımheader var..gezmeyi yaşamayı ve yaşamdan zevk almayı seven bir bayanın yumuşak ve tatlı kişiliğini ve blogunu yansıttığını düşünüyorum..
Sizce nasıl?


Yukarıdakiler de kirazlı tokalar salavar kitapçığı paris kulesi şeklinde şirin bir anahtarlık görüyorsunuz,Burcunun hediyesi..salavat kitapçığını çok sevdim yanımdan ayırmıyorum :) samimi sıcak notunu da.. haklısın arkadaşım,küçük şeyler büyük ve güzel şeyler hatırlatır..


Hediyelerin ve güzel sözlerin için teşekkür ediyorum tekrar tekrar..headerini severek kullanmanı diliyorum ayrıca canım :) güzellikler seninle olsun...

Siz de yeni bir header veya şablonunuz istiyorsanız:Şablon-Header Talebi formunu doldurabilirsiniz canlar ücret yok bedel yok tek isteğim kalbinizden sevgiyle gönderilen minik bir hediye :)


..
Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

14 yorum:

  1. canım güzel günlerde kullan inşallah.her şey gönlünce olsun

    YanıtlaSil
  2. harika :)

    www.stylishtimes.net

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel bir header olmuş..Benimde kızım birkaç deneme yaptı ama istediğimiz gibi bir header olmadı..Her an kapınızı çalabilirim..Sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizde kapılar içeriye doğru açılır (Hz.Mevlana)..lütfen buyrun..

      Sil
  4. merhaba dostum.
    çok güzel canım yakışır arkadaşımıza.

    YanıtlaSil
  5. ooo canim, kiskandim valla :D cok degerli bir hediye almissin- salavat kitabi... güle güle oku, istifade et insallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Salavat kitapçığına bayıldım Havvam gerçekten çok mutlu oldum ..
      Headeri kıskanma ne olur kuzum iste senin de olur :)

      Sil
  6. ne güzelmiş hepsi.
    kirazlar da.

    ama o pembelik ne güzel öyle.
    zevkli estetik.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ruhumuz sarışın olsa gerek bizim :)
      Saol canısı..

      Sil
  7. Cnm cok begenerek kullaniyorum yeni sablonumu.hediyeri begenmenede ve blogunda yer vermenede ayrica cok sevindim dualarda bulusmak dilegiyle sevgiler...

    YanıtlaSil
  8. Ne güzel bir hediye..Dualarından eksik etme bizleride canm.. merrapunzel.blogspot.com

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR