25 Eylül 2012 Salı

Blogunuzun mobil sablonunu ayarlayın

Sevgili dostlarım ve ziyaretçilerim..sizinle az biraz sıkıntı çektiğim bir konuyu paylaşmak istiyorum ve öyle sanıyorum ki bir çok kişi benimle hemfikir olacaktır..
Blogları ve blogunu cepten gezen dolaşan yorum bırakanımız çoktur..
Şahsen izlediğim bütün dostlara cepten yorum bırakmak istiyorum ama bazen kullanılan şablon yüzünden yorum bırakmak tam bir işkenceye dönüşebiliyor..
Sebebi ise bloglarını mobil şablona göre uyarılmamış olmaları..hatta bilmeyenler de vardır mutlaka..ayıp değil günah değil kasılmayın :)
Mobil şablonunuzu uyarlamanız için çok bilgili veya uzman olmanız gerekmyor hem nihayetinde bir kaç adımla bunu başarabileceğinize inanıyorum.
Resimleyerek izah etmeye çalıştım ve bunu lütfen lütfen lütfen yapın..bilgisayardan ziyaret ettiğim bloglar şahane arkaplanlarıyla beni mest etse de cepten girilince sayfanın hele ki yorum kısmının yüklenmesi tam bir ızdıraba dönüşüyor..

Peki nasıl yapılır?


 Kumanda panelimizden Şablon diyoruz:


Karşımıza yukarıdaki görüntü çıkacaktır..daire içine alınan dişli kısma tıklıyoruz..

Adım adım ayarlamaya koyuluyoruz..

1'nci adım: Mobil şablonunuzu seçin..varsayılan diyoruz..

2'nci adım: Önizlemesini yapıp sadeliğini kontrol ediyoruz.

3'ncü adım: Kaydet deyip çıkıyoruz.

İşte bu kadar :)

Artık bundan böyle cepten blogunuzu gezmek ve yorum bırakmak koooskolay olacaktır ..

Fiyuvfit,sen de yap :)

Sevgiler ...


..

Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

10 yorum:

  1. yaptım teşekkür ederim bilgi verdiğin için bilmiyordum böyle bir ayar olduğunu bnde faydalanmış oldum sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mobil cihazlara uyumlu olunca blog cepten de guzel oluyor :) rica ederim..

      Sil
  2. YAŞASSIIIIIIIIIIIN
    YAPTIM GALİBA
    ÇOK TEŞEKKÜRLER
    İYİKİ VARSIN

    YanıtlaSil
  3. tımım tımım bi gün üşenmezsem yapıyim.
    çok sıkıcı işler yaaaaa.
    :)

    YanıtlaSil
  4. Teşekkürler Ablacığım.
    Paylaşımın sayesinde bende yaptım.
    Slm.

    YanıtlaSil
  5. zaten ayarlı, bizdeki tüm ceplerden de giriyo; tekrar kontrol ettim. sıkıntı nerden kaynaklanıyo acaba bilemedim. bi araştırayım datlım

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR