5 Mart 2013 Salı

Didem'in Kurabiye Kokulu Mutfagi


O bi tatli o bi cici o bi marifetli ve cok seker bi insan..kesinlikle oyle!..
Boylesine tatli bir insanin ellerindeki marifeti konusturacak ev sahipligi yapacak bir tasarim hayal ettik..hep sempatik hem aktif,hem tatli hem zarif..
Basardik mi :)
Saniyorum ki evet..
Dusuncelerinizi paylasmaniz bizi mutlu eder dostlarim..

Didem hanimin sablonunu canli gormek ve ziyaret etmek icin:
Didem'in Kurabiye Kokulu Mutfagi 

SABLON TASARIMI ICIN

SABLON TASARIMI ICIN




Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

8 yorum:

  1. Kuzum günaydın her zaman ki gibi nefis ellerine,emeğine sağlık öpüyorum.

    YanıtlaSil
  2. Ne güzel. Senin hiç durduğunu görmedim ki.........

    YanıtlaSil
  3. ellerine sağlık kuzum aştın sen bu işi :)

    YanıtlaSil
  4. her zaman ki gibi enfes, ellerine sağlık ablacımm :)

    YanıtlaSil
  5. SEN YAPARSINDA GÜZEL OLMAZMI HİÇ
    ELLERİNE SAĞLIK
    ELLERİN DERTT GÖRMESİN KISMETLE DOLSUN
    HAYIRLI GÜNLER

    YanıtlaSil
  6. süper olmuş yine döktürmüşsün,emeğine sağlık

    YanıtlaSil
  7. Ama ne kadar güzel şeyler yazmışsınız, utandırıyorsunuz beni..
    Ben o kadar mutluyum ki sizi tanıdığıma.. O kadar kibar, o kadar tatlısınız ki iyi ki çıktınız karşıma :)
    Çok, çok içime sinen bir tasarım oldu.. Ne kadar teşekkür etsem azdır..
    Ellerinize, emeğinize sağlık :)

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR