21 Mart 2013 Perşembe

Pembe Köpük Tasarımlari


Hayirli aksamlar sevgili dostlarim..durmadan yagan yagmur,yumusak hava ve islak bir sehirden herkese sevgiler selamlarimi gonderiyorum..
Bu hafta sevgili Gozde'nin ozel siparisi ve ozel tasarimlarini nihayete erdirdik..Pembe Köpük Tasarım'lari temsil edecek olan bu tasarimlar Gozdenin renkli kisiligini ve yaptigi seker tasarimlarin aynasi gibi oldu..
Bir logo bir kartvizit bir de header calismamiz oldu..her birini severek kullanmasini diliyorum..Gozde'nin tasarimlari daha yeni teslim edildigi icin sitesini ziyaret edenler bu calismalari goremeyebilirler belki ama ugramaniz guzel tasarimlarini gormenizi tavsiye etmeden de gecemeyecegim..



Tasarimlarimla ilgili detayli bilgi almak icin degmesinyagliboya@gmail.com adresine yazmaya asla cekinmeyin..
Guzel bir gece gecirmeniz dileklerimle..
Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

5 yorum:

  1. Çok cici olmuşlar emeğinize sağlık.Ben sizin tasarımlarınızı çok beğeniyorum harika çalışmalarınız var.Sevgiler:))

    YanıtlaSil
  2. Sevgim,ellerine emeklerine sağlıklar olsun.Sen yaparsın da olmazmı? Harika olmuş.Devamını arkadaşın sitesini ziyaret ederek görücem:)Kartviziti merak ettim:)
    Keşke senin bildiklerinin çeyreğini bilebilsem.Harikasın ve harika tasarımların var.
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  3. Emeğin, sabrın için yeniden çok çok teşekkür ederim adıyla özdeş Sevgi dolu insan :')

    Her şey çok içime sindi <3
    İyi ki tanıdım seni

    YanıtlaSil
  4. bu tasarım çok cici olmş hangi programı kullanıosunuz bende tasarımı çok severm ama pek beceremem :(

    YanıtlaSil
  5. bence de çok güzel bir banner olmuş.tebrik ederim..

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR