22 Mart 2013 Cuma

Bir kase muhabbet


Hayirli sabahlar hayirli cumalar can dostlar..biraz soguk olsa da guzel bir gune merhaba dedik hamdolsun..
Nasil guzel olmasin ki gozunu acar acmaz kapinda postaciyi gorunce insan elindeki paketi alinca gonderen adina bakinca mutluluk duyunca..degil mi?..


Bir kase lezzet'ten bir koli muhabbet gonderilmis taa uzak diyarlara..iki ulkenin iki uc noktasina guzel bir sevgi bagi kurulmus derin bir muhabbet koprusu insa edilmis.. mutlulugum heyecanim her hediye alisimida oldugu gibi tarifsizdi..
Ayse ablamin guzel elleriyle hazirlanmis tatli yureginin sectigi hediyeler icin sonsuz tesekkurlerimi sunmaktan baska ne gelir elimden bilmiyorum ki ;)
Hediyeler ise sadece bana degil..cok guzel bir cocuk oyuncagi seti de kizima gelmis..icindeki minik oyuncaklardan en cok salincagi sevdik teyzesi hemde ne sevmek :)
Rabbim mutluluklari ummadigin anda cikartsin karsina dilerim..hersey icin cok tesekkur ederim..duygulandim ben :(


Duygulanmamin yaninda yukaridaki karede gorunen yastiklarin yapimini da ilk firsatta insallah bildirmek isterim dostlarim..
Henuz bitti sayilmazlar..daha arka kismi dikilecek ki yastik yastik oldugunu anlasin degil mi:)
Gununuz guzel,gonlunuz aydin,suurunuz derin olsun kardeslerim..

Sevgilerimle..
Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

19 yorum:

  1. Canım ne güzel bir kitap, ne güzel hediyeler :)
    Bir kase lezzeti çok seviyorum zaten♥♡♥ Rabbim muhabbetinizi arttırsın♡
    Çok zarif biri, MaşAllah★☆★
    Kızın da çok sevinmiştir tabii.
    Şalın da rengi harika.
    Güzel günlerinde güle güle kullan canım.
    ○•●•○•●•○Selam ve Dua○•●•○•●•○

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevdem..
      Herseyiyle guzeldir Ayse ablam,severim..
      Sevgiler gonderiyorum canim kardesim,canim Sevdem eksik olma bitanem.

      Sil
  2. Allah birini bin etsin her iki cihanda aysemin
    hayirli cumalar balim
    keyfine var hepsinin

    YanıtlaSil
  3. Allah iyi günlerde,güle güle kullanmayı nasip etsin.
    Göndereninde kesesine bereket:)
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. Kitabi bende cok begendim güle güle kullan canim

    YanıtlaSil
  5. Canım hayırlı cumalar çok sevindim çok şaşırdım.
    Kargoya verince 2 haftada varır demişlerdi.
    Demekki artık uzaklarda yakın olmuş.
    Kuzum sen daha güzellerine layıksın.
    Lezzetlinden sevgiler saygılar:))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ablacim bende cok sasirdim konustugumzdan hemen iki gun sonra geldi cok cabuk ama guzel cok mutlu oldum Allah razi olsun sevgiler.

      Sil
  6. çok hoşlar canım güzel günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
  7. ne güzel bişii.
    o bir kase sevgi beee.
    :)

    YanıtlaSil
  8. hepsi cok guzel güle güle kullanin selamlar

    YanıtlaSil
  9. Ben geldim... Sonunda :) burdayım. Blogunda yine değişiklikler yapmışsın kuzum. Güzel olmuş, ellerine sağlık.
    Hediyeler çok cici.. Dostluğunuz daim olsun..
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgiler bitanem tesekkur ederim cok ozletiyorsun kendini cok!

      Sil
  10. Ayşe hanım hakikatten bir kase muhabbet ve mutluluğu, tüm içtenliğini de sarmalamış kutuya, gönlü güzel insanların muhabbetleri de güzel oluyor, güle güle kullanın, sevgiler:).

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR