2 Mart 2013 Cumartesi

Tatli bir ruzgar gibi..

Abaya sever misiniz?..
Abaya ama ne diyebilirsiniz veya evet ama nasil ve hangi tarz?..
Bir cok bayan tarafindan henuz tercih edilmeyebilir..bazi abayalar cok suslu asiri pullu bol taslidir ornegin....buyuk bir arzumdur tesetturlu bayanlarin bunlari tercih etmesi,bu tarzin yayginlasmasi..tuy gibi hafif ve sade ve zarif gorunmeleri,olur ya ha?..belki de bir gun olur insallah evelallah :)
Ama benim dediklerim cok baska..cok farkli gibi desem :) sanki bir bahar esintisi,sanki tatli bir yaz ruzgari gibi.. hos ve guzel ve modern ama en onemlisi goze carpmayan,ben burdayim bana bakin diye bagirmayan tasarimda oluslari kalbimin kipir kipir etmesine sebep oldular..ve kotu haber..bunlar nerden alinir bulamadim ki :( soracaginizi tahmin ediyorum,ben de merak ettim lakin sadece resimlerine denk geldim..kaynagini verdim..bulan olursa..haber ucura :)






Kaynak ve daha fazlasi:
http://prizebond.biz/style/designs-of-abayas-2013-for-girls/
http://style.pk/

Sevgilerimle..
Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

13 yorum:

  1. bayıldımm kii herr birinee..:)
    seni hayal ettimm kuğularr misali bu cicileri içinde..:)
    öperimm kardeşim..
    muhabbetle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aysegulum ben de bayildim hemde cok!Insallah bahar gelince yeni kumaslar akin edecek bu yaz insallah hem dikecegim hem giyecegim Allahin izniyle,bolca sevgiler canim :)

      Sil
    2. sevgicim çok hoşlarmış.hafif hafif esen bahar yeli gib:))nasılsın bu arada ya özledim seni.öpüyorum

      Sil
  2. Evet hepsi birbirinden sade ve şık duruyorlar..ben bi arkadaşımda spor modelini görmüştüm..bence güzel seçenek olurlar :)

    YanıtlaSil
  3. bende beğendim sade zarif ve şık görünüyorlar...

    YanıtlaSil
  4. evett sade ve zarıff:) bulan olursa bende ısterımm ama daha koyu renklerını:)

    YanıtlaSil
  5. ayyy gerçekten çok zarifmiş... nerde satıldığını öğrendiğinizde beni de haberdar edermisiniz...









    YanıtlaSil
  6. BENDE BAYILIRIM ABAYA YA
    AMA BEN KİLOMDAN DOLAYI SADECE SİYEH GİYEBİLİYORUM
    VE ÇOK ZOR BULUYORUM
    AMA ELİMDEN GELSE BAŞKA HİÇ BİR ŞEY GİYMEM ÇOK RAHAT ÇÜNKİ
    HAYIRLI GECELER TATLIM

    YanıtlaSil
  7. Rahat ve şık çok güzeller:)Hayırlı geceler:)

    YanıtlaSil
  8. Elbiseler çok zarif. Dikerseniz ellerinize sağlık kolay gelsin.

    YanıtlaSil
  9. üçüncüye bayıldım(:

    YanıtlaSil
  10. canim cok sade ve zarif kugu gibi. opuldun..

    YanıtlaSil
  11. ilk resimdeki çok güzeeeelll :) ben normalde de elbiseleri çok severim çok rahat oluyor ama bunlar daha bi güzel, efil efil duruyo yada uçuş uçuş mu desem :) bende istiyorum bendee :) hadi selametle :))

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR