10 Mart 2013 Pazar

Resimlerimize seffaflik efekti nasil verilir?



Yayin icerisinde kullandigimiz resimleri genelde cesit cesit cerceveler ile suslemeyi severiz..
Baziblogger arkadaslarimiz ise cicekli baskilar da eklemeyi tercih ediyorlar..
Bunlarin disinda yayin icerisine ekledigimiz resimlere hemen gozle fark edilmeyen amma ve lakin resmin uzerine gelindiginde guzel bir efekt vermeyi anlatsam nasil olurdu canlar?
Ornegin yayinlarimdaki resimlerin uzerine gelindiginde mouse'u resmin uzerine tuttugunuzda hafif bir seffaflik ile resmin degistigini fark edeceksiniz..hos degil mi?..
Evet hos ve guzel fakat nasil yapilir boyacim diyenlerin yapacagi tek sey var..

Bismillah demek..ardindan..

Kumanda paneli>Yerlesim>Sablon tasarimcisi CSS Ekle

CSS ekle bolumune asagidaki mini minnacik kodu ekleyelim..

.post-body img:hover {opacity:0.7;}

Ekledikten sonra da kaydet diyelim..ayri bir pencerede blogumuzu acip yayinlarimizin resimlerine mouse ile gelelim..resimlerimizde seffaflik efekti uygulanmis olmasi gerekiyor..

Hersey yolundaysa bu guzel efektin tadini cikarmaya hic bir engeliniz kalmadi demektir..

Ha!..

Baktim benim sablonumda CSS Ekle "Bu sablonda kullanilmiyor" yazisi ile yer degistirmis veya hazir sablon kullandigimdan bu yontemle CSS ekleme sansim yok diyenler icinse..

Kumanda paneli>Sablon>HTML/Duzenle kismina gelip yukaridaki kodu ]]></b:skin> kodunun hemen oncesine eklemeleri ONIZLEME yapip hersey yolundaysa Kaydet deyip cikmalari kafi..boyle de olur,tatli caninizi uzmeyin asla :)

Kiymetli pek degerli goruslerinize talibim her zamanki gibi..

Tesekkurler..Sevgilerimle..


Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

9 yorum:

  1. Paylaşım ve bilgi için çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
  2. çok güzelmiş güzel bir paylaşım olmuş teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  3. Teşekkürler canım. Faydalı oldu:)

    YanıtlaSil
  4. CANIM HAYIRLI GECELER
    TAM SEVİNDİM KOLAY BİR ŞEY TAM BENİM GİBİ YAŞLILARA GÖRE DİYE
    YAPTIM BİRİNCİ YERDE KAYDET DİYE BİR ŞEY YOKTU
    İKİNCİ YEREDE YAPTIM DAHA DEĞİŞİK BİR ŞEY OLDU
    TIKLADIĞIN ZAMAN GÖRECEKSİN
    YİNEDE ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM TATLIM

    YanıtlaSil
  5. çok hoşşş :) hemen deneyeceğimdir :)

    YanıtlaSil
  6. çok güzel yaptım çok ama çok teşekkür ederim....harika oldu

    YanıtlaSil
  7. sevgim,
    hemencecik yaptım ve çok güzel oldu,
    teşekkürler can,

    öperim

    YanıtlaSil
  8. çok hoş oldu ve kolaymış :) çok teşekkürler!

    YanıtlaSil
  9. Teşekkürler bu güzel bilgileri bizlerle paylaştığın için :))

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR