16 Mart 2013 Cumartesi

Blog adları-3



Sevgili dostlarim,canlarim..ve pek kiymetli okuyucularim..
Gun icerisinde cesit cesit konular iceren mailler almaktayim..kimisi yardim talebinde bulunur,kimisi tasarimlarimla ilgili fiyat sorar kimisi blog ile ilgili merak ettiklerini veya bilmediklerini dile getirir..bazen de blog adlari isteyenler oluyor..
Kisa bir sure evvel mail yoluyla degil de Soru sor bolumune sevgili kardesim Affan Aydin'dan asagidaki yorumu almistim:




Kendisine dusunecegime dair soz vermistim..soz vermek de cok onemli ve degerli bir seydir benim icin..verildiyse mutlaka olumlu olumsuz donus yapilmasi gerektigini dusunuyorum..yazimin basinda gun icerisinde cok mail aldigimdan bahsetmistim..olur da bir konuda soz verip de donemedigim kardeslerim var ise onlardan ozur diliyor tekrar ricalarini hatirlatmalarini rica ediyorum..dilerim kimse kirgin degildir kimse kendisini onemsemedigimi dusunmemistir..


Kiyafet uzere blogu olan kardesime bloguna aradigi isim hakkinda dusunecegime dair soz vermis oldum yorumun yanitinda..
O gunden beridir dusunuyorum ne olabilir ne olabilir diye..

Boyle durumlardayken beynim donup kalir hic bir sey uretmez..sonra bu durgunlugun ardindan patlama gelir..firtina oncesi sessizlik misali..
Dikis-Kiyafet bloguna isim ararken corap sokugu gibi asagida siralanan adlar da geliverdi..

Bakalim iclerinden begendikleriniz sectikleriniz,kullanacaklariniz var mi dostlarim..

Yemek bloglari icin:


MUTFAK FELSEFESI
MUTFAK HAVASI
MIDEYE SIFA
KALBESIFA
MUTFAGA DOGRU
MUTFAK PERISI
ORNEK MUTFAK
LEZIZ SANAT
ILHAMLI LEZZETLER
3 OGUN YEMEK



Kisisel bloglar icin:

KOMUR HANIM
KUGUNUN DANSI
DEFTER PERISI
KITAPHANE
SATIRLARIN SESI
MISRALARIN GIZEMI
DUS MEYVESI

Dikis-Kiyafet bloglari icin:


DIKISTEN IBARET
DIKISLERIN ESERI
DIKTIM DE GIYDIM
DIKILESI VE GIYILESI
DIKILESI GIYILESI
TEYELLI ANLAR
DIKIS TASARIMLARI
TASARIM SERUVENI
DIKIS SERUVENIM
DIKIS HIKAYEM
DIKIS MACERALARI
DIKIS MACERASI
DIKIS MAKINEMIN ESERLERI
ESERLERIM DIKIS DIKIS
DIKTIKLERIMLE BEN

Yukaridaki adlarin hepsi mevcut..an itibariyle..daha sonra veya ileride hangisi mevcut ve musait olur bilemem dolayisiyla gonlunuze yatani hemen kapmanizi tavsiye ederim..


Sevgilerimle..



Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

16 yorum:

  1. HAYIRLI SABAHLAR GÖNLÜ GÜZEL ARKADAŞIM
    BİR BLOG İSİMLERİNE EL ATMAMIŞTIN
    ONADA ATTIN TAMAM OLDU
    HEPSİDE GÜZEL
    BAKALIM KİMLER FAYDALANACAK

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Atmistim ablacim atmistim daha evvel de blog adlari paylasmistim iki postum daha var bu konu ile alakali ama daha henuz tanismamistik :)
      Sevgiler.

      Sil
  2. İsimlere bayıldım ne güzel. Ben adımla açtığıma biraz pişman olmuştum.ilk açtığımda arama motorlarına kapalıydı. Sanırım o zaman düşünemedim ilersini . Ama süper iismler bulmuşsunuz. emeğinize fikrinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Insanin kendi adiyla blog acmasi da guzel..herkes tek ve ozeldir :)
      Sevgiler..tesekkurler..

      Sil
  3. SELAMN ALEYKÜM ...Bu nasıl bir paylaşım aşkı hayret ediyorum.Nasıl verilen bir söze vefa.Allah razı olsun.Niyetim nefsinizi yüceltmek değil gerçekten bu tavır ve davranışlarınızı takdir etmek.Rabbim bu azminizi ve bilginizi artırsın.Karşınıza sizin gibi gönlü güzel insanları muhabbet sofralarıyla taçlandırsın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Estagfirullah..rana sultanim utanirim ben boylesozler karsisinda,Allah razi olsun tesekkur ederim,sevgiler.

      Sil
  4. sevgiciğim
    sürfile
    kazayağı vs de olabilir:))
    yada
    singer hanım
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Buldugun isimler sahane ama singer hanim'a bayildim!
      Sevgiler Ozlem ablam..

      Sil
  5. hihi hoş bişi bu.
    ben de çok isim verdim yaaaa.
    isim koymak çok tatlı bişi yaaa.
    :)))

    YanıtlaSil
  6. Satırların sesi.... hımm bu isim çok güzelmiş..:)

    YanıtlaSil
  7. işleyen demir ışıldar gibisin mübarek hatun bayıldım isimlere amaaaaaaaaaaaaaaa benim bi ismim var :)fikrine sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ismin de cok guzel ve uygun :))
      Tukuresin zira kolay nazar kapanlardanimdir ;)
      Sevgiler..

      Sil
  8. Merhaba ne kadar sen sakrak bir blog burasi icim isindi. Blog ismi secmek icin bende cok zorlandim. Benim dusundugum isimlerin hepsi alinmisti bana da klavyenin layik gordugu dustu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nasip meselesi olmus seninki balim :)
      Guzel sozlerin icin tesekkur ederim can..

      Sil

Recent in Recipes

SON YAZILAR