9 Mart 2013 Cumartesi

Naif,hafif,seffaf ve suskun..

Oyle bir hal icindeyim ki..
Gemlerinden kurtuldu yuzbinlerce at sanki..
Yuzbinlerce ayak sesleri kosturuyor genisliklerde simdi..
Ufka dogru sayisiz kuslar ucusuyor birden ve ben..onlarin olmak istiyorum..

An olur..bir saman copu gibi su ustunde agir agir ilerlemek istiyorum
An olur..yagmur damlasi gibi beyaz bir laleden suzulmek istiyorum
An olur..renklerimin tumunu atmis gibi hissediyorum
Renksiz ve dokusuz hafif ve duru bir seffaflik oluyorum..

Bu dunya ki kapilari ve pencereleriyle..
Insanlari,sesleri onlarin gelisleri ve gidisleriyle dolu..
Kalp adedince sevgi sevgi adedince duygularla dolu
Bu dunya ki bir cam arkasindan izletidi bana kendini,aniden yok oldu.
Acaba bana ne oldu..icime damlayan neydi?

Hem hafif..

Hem naif..

Hem suskun..



Seffaf...Temiz..Nur gibi..

Inceliyor kirginliklarim,anlamini yitiriyor bu halin icindeyken simdi..

Alemlerin Rabbi Olan Allah'a Hamd Olsun..



Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

2 yorum:

  1. CANIM DUYGULARINI NE GÜZEL İFADE ETMİŞSİN
    ALLAHA EMANET OL Bİ TANEM
    CANIM BU ARADA SANA BİR ŞEY SORMAK İSTİYORUM MAİL ADRESİNİ GÖNDEREBİLİRMİSİN BANA

    YanıtlaSil
  2. Harika bir yazı...
    Okurken kayboldum...

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR