11 Mart 2013 Pazartesi

Hanimeli


Hayirli sabahlar ola sevgili dostlar..Nasilsiniz bakim?..Iyi gorunuyorsunuz iyi..gunumuzu guzellestirecek anlam katacak bir seyler yaparsak daha da iyi olacagiz insallah..
Sanirim benim gunum elhamdulillah iyi basladi..aylar evvel hanimeli evin bahcesini komple sarmis olan komsumun evi onunden gecerken kapi onunu supurdugunu gordugumde cekine cekine hanimelinden bir fidan istedim..
Demisti ki "Sana ben bir saksiya eker kok salip buyumeye yuz tutunca gonderirim" o kadar mutlu oldum ki..ne zaman kapisi onunden gecsem hep bu sozu gelir aklima ama hanimeli ekildi mi tutuldu mu kok saldi mi diye sormaya da utaniyordum..
Birine soz vermek ne kadar kiymetli bir seymis meger..insanin icine isliyor hele ki umit ettiyse soylenene..


Dun oglum okul donusu yukaridaki karede  gordugunuz hanimelini getirdi..hemen suya koyup kok salmalari icin beklemeye aldim..komsum gondermis :) ama sadece bu kadar degil..


Soz verdigi hanimelinin ektigi saksi ile de gondermis..belli ki ilk karedeki hanimelini bir de kendim ekmek veya ektigi tutamaz ise isi garantiye almak icin boyle yapmis..
An itibariyla bahcemde bir yasemin bir de hanimeli mevcut..yaz aksamlari kokulari ne de guzel kokar..ne de guzellestirir hayati..dakikalari..minicik bir an'i..
Komsuma nasil tesekkur etsem diye dusunuyorum simdi...nasil,ne ile?

Son olarak bir duyurum olsun mu?..hadi olsun olsun..
Baharin yaklasmasi sebebiyle yani mevsim degisikliginden mevcut sablonumun talibi kismeti cikarsa uygun fiyata vermeyi dusunuyorum,bilginize canlarim..


Hayirli sabahlar..
Sevgilerimle...
Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

10 yorum:

  1. Komşuluğun güzel yanları..Umarım yaza kadar çiçek açacak hale gelirler..( azıcık imrendim mi ne :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Komsuluk kaybolmasin :(
      Yeni ekmem icin saksi dahi gondermis saolsun..yaza cicek acarmi bilmiyorum bitanem ama beklemeye deger..sevgiler ;)

      Sil
  2. Sizede hayırlı sabahlar. Antalya dada hanımelleri sarı sarı çok güzel kokarlar. bahçe duvarlarını sarar. Birde Yasemenler harikadır.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nursevin hanim yasemenlerim var hanimelim olsun diye de baya bi ugrastim..cok sukur artik o da var bahcemde :)
      Sevgiler..

      Sil
  3. hanımeli facori çiçeklerimin arasında .nursevin hanımın dediğ gibi çok ta güzel kokarlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle oyle..birde bugamviller var..kokmasalar da ayri bi guzel olduklarini dusunuyorum.

      Sil
  4. Bencede verilen sözler çok önemli. Unutulmamalı.Hanımelini bende çok severim.İşyerimin merdivenine sardırdım. Zamanı gelince mis gibi kokusu insanı alıp götürüyor.Seninkilerde çabuk büyür inşallah ama biraz geç gelişen bir bitki.Sevgiler canım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet cok gec gelisiyor..yillar gerekiyor sarilmasi ve buyumesi..insallah benimki de buyur ve kokar mis gibi..
      Sevgiler.

      Sil
  5. hanımelini aşırı severim çiçeği inçeleyin tıpkı bir hanım elinin beş parmağı zarif bir şekilde açılmış halidirHele kokusu bambaşka bir kokudur.Çok seviyorum ya bende bir avuç toprağa bahçeye diktim bir açtı ki sormayın sonra 3. sene komşum yer sildiği deterjanlı suyu dökmüş sulamak için sonrası malum hanımelim öldü

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deterjanli suyla sulamis..
      Ne zeki insanlar var :(

      Cok uzucu,cok..

      Sil

Recent in Recipes

SON YAZILAR