20 Mart 2013 Çarşamba

Fincanimin kilifi etkinlik habercisi mi?


Hayirli aksamlar sevgili dostlar..canlar kuzular..
Soz verildi gon ortasinda geriye kaldi uygulanip tutulma asamasi..misafir beklenirken telasla sizinle paylasmak istedigim ve bu vesileyle  (katilmak ve bu fikirde benimle hemfikir olan dostlarim oldugu takdirde) baslatmak istedigim bir etkinligim olacak..severseniz :)

Ama once minik,kolay,yapimi hizli ve pratik sonucu cok tatli ve sempatik bor DIY projemiz var hanimlar buyrun..

Postumun basindaki resim herseyi anlatiyor gibi durduguna bakip aldanmayin..izah etmeli resimlemeli her adimini anlatmak lazim..hani bazen en kolay is dahi detayi veya anlatimi olmadan insana guc olur ya..zor gelmemesi icin bu sekilde paylasmayi sevdigimi itiraf ediyorum..



Asama 1:Ignemizi ipimizi aldik haziriz baslamaya diyelim..Bismillah..!
En cok sevdigimiz fincanimizi veya kupamizi alarak oncelikle cevresini olcerek zincirler cekiyoruz..



Bu zincirleri fincanimizi kaplayacak yukseklikte oruyoruz..Yukaridaki karede bu cok sevdigim fincana kilif ormek istemistim ama olaylar o yonde gelismedi :)



Kilifimiz sekillenmeye baslayinca fincanimiza tekrar giydirerek resimde oklar ile isaretledigim kismi kulpumuzun tam altina gelecek sekilde iki kez gidip gelerek orelim..


Sonuc bu olacak muhtemelen dostlarim..


Arzuya gore rengimizi degistirebiliriz..veya ayni renkle kilifimizin cevresini komple ilmeksiz ordukten sonra dugme icin hazirlamamiz gereken uc kisma geldigimizde kilifi fincana bir daha gecirip aradaki mesafe kadar zincir cekelim..


Bu zincirlerin uzerinden bir kez daha ilmeksiz gecerek karsiya ulastigimizda resimledigim gibi iki kenari birlestirelim..


 Dugmemizi secelim arzuya gore bir balik bir cicek bir biyik bir gozluk veya herhangi bir sey ile susleyelim..nazar boncugu da olur dedi birileri birileri ;)


Veee sonuc iste bu!...bir kahveyi hakettirecek kadar guzel..suyunu koysan kaynayana dek orulur ki bu degil mi?..

Sevgili dostlarim..bunu yapabilen,ben orebilirim,begendim bayildim diyenler..bir etkinligin parcasi olmak isteyenler ozellikle de paylasmayi ve MUTLU ETMEYI seven dostlarimin fikirlerinden yola cikarak bir teklif ve tavsiyede bulunmak istiyorum nacizane..

Etkinlik yapalim!..
Bu kilifi orebilen herkes orsun fincanini da kendi secsin..katilanlar cift olarak eslesince bu guzel el emegini fincan+kilif o eslesen arkadaslara birbirine hediyesi olsun..desem?..

Nasil olur acaba?...


Sevgilerimle..
Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

12 yorum:

  1. slm canim cok güzel bir etkinlik baslatiyorsun hayirli olsun firsatim olsaydi bende katilirdim ama inan örgü örmeye hic zamanim yok :(
    cok özledim seni umarim iyisindir bitanem

    YanıtlaSil
  2. YAŞASIIIIIIIIN
    BEN ÇOK BEĞENDİM
    BEN VARIM BEN VARIIIIIIM
    ÇOK GÜZEL OLMUŞ
    HAYIRLI AKŞAMLAR

    YanıtlaSil
  3. Sevgim♥♡♥
    Çok güzel olmuş.
    Harika, harika★☆★
    Ama ben örgü bilmiyorum ki...
    Diksem olmaz mı :)?
    Senin etkinliğine ne olursa seve seve katılırım :)
    Eğer dikiş kabul edilirse ben de katılmak istiyorum.
    Sevgilerimle canım benim.
    O kalp ♡ ne güzel olmuş öyle :)))

    YanıtlaSil
  4. üreten ürettiren üretmeye yönlendiren etkinligi severim
    becerebilirsem sansina cikacaga razi olursa karsimdaki
    ben varim

    YanıtlaSil
  5. CANIM SENİNKİ KADAR GÜZEL OLMADI AMA BENDE ÖRDÜM BİR TANE
    BAKALIM BEĞENECEKMİSİN
    HAYIRLI GECELER

    YanıtlaSil
  6. bende katilabilirmiyim sevgilerimle seher

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabii ki Seher hanimcim yarin bunu ayri bir post yapacagim insallah oraya da yazarsaniz cok sevinirim,arzu ettiginiz her konuyu paylasabilirsiniz ayrica kaynak linki de eklerseniz beni memnun edersiniz,sevgiler benden.

      Sil
  7. Çok güzel bir etkinlik başlatmışsın canım. Ben de varım demeyi çok isterdim ama daha önce de demiştim sana ben örgü öremiyorum. Kumaştan diksem olur mu ki? :)

    YanıtlaSil
  8. çok güzel olmuş elinize sağlık maşallah ne güzel şeyler yapıyosunuz :)

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR