18 Mart 2013 Pazartesi

Bloglovin nedir nasil kullanilir?


Sevgili dostlarim..tatli bir arkadasim gunlerden pazartesi oldugunu hatirlatmasaydi su anda sizlere hayirli pazarlar diyen bir ben olacakti :)
Herkese guzel bir hafta diliyorum haliyle..
Blogger maceramiz devam ediyor gelisiguzel dostlarimizin yayinlarini kumanda panelimizde aninda goruyor kim neler yazmis ne paylasmis aninda haberdar olup bloguna ugruyoruz yorumsa yorum yaziyoruz gorusse gorusumuzu dile getiriyor muhabbetimizi bu sekilde artirarak komsuluga da dostluga da riayet etmis oluyoruz..veya oluyorduk demeliyim artik..


Sebebi ise Blogger'in Temmuz ayindan itibaren bu hizmeti elimizden alacagini ve nihayete erdirecegi haberidir ki blog kardeslerim dogal olarak "Arkadaslarimin yayinlarini nasil gorecegim?-Nasil takip edecegim? endisesini yasamaya basladiklarini gordum ve bende ayni sekidle endiselenmeye basladim..

Izledigimiz bloglardan haberdar olmak icin iyi bir alternatif yol Bloglovin'dir mutlaka..bu yolu takip etmek isteyen dostlarima adim adim neyi nasil yapmalari gerektigini resimledim nacizane izah etmeye calistim..dilerim faydalanir istifade edersiniz..

Peki nasil yapacagiz?

Evvela Bloglovin.com 'a gidip uye olalaim hesabimizi acalim..adimlar oldukca basittir,yormadan uye olabilirsiniz,uye olmak istemeyenler Facebook hesabiyla direk giris yapabilirler..




Siteye girisimiz gerceklesince..Blogger'daki Kumanda Panelin'de oldugu gibi cesitli bloglarin yayinlarini goreceksiniz..Fiyuvfit izlemeye aldigim en son blog kuzum oldugu icin resimde onun yayinlarini gormektesiniz..Account bolumunden mor daire icine alinan kisim tiklaninca secenekler belirecektir..Bunlarin icinden FOLLOW BUTTONS (Izleme butonlari) secenegine tikliyoruz..


Sekiz adet izleme butonu hizmetimize sunulmustur..blogumuza ve tarzimiza yakisani sectikten sonra GET THIS WIDGET diyoruz..

Izleme butonumuzu sectikten ve GET THIS WIDGET dedikten sonra karsimiza yukaridaki pencere belirecektir..blog adresimizi girelim..

Search dedikten sonra sonuclar verilecektir..blogumuz listelenecektir,blogumuzu sectikten sonra..


Son adim olan yukaridaki pencere ile karsilasacagiz..mor daire icine alinan secenege tikladiktan sonra izleme butonumuzu yonlendirmesi kolay adimlarla blogumuza ekleyebilir ve kullanima hazir hale getirebiliriz..
Izleme butonunu degistirmek veya baska bir blog adresi girmek icin degistir secenegini secebilirsiniz..


Degmesin yagli boya kardesiniz de bu hizmeti bloguna ekledi izlemeye alanlar da oldu sag olsunlar..yayinlarimdan haberdar olmak icin sayfamin en alt kisminda bulunan pembe izleme butonuna veya..

Follow on Bloglovin

asagiya kadar inmeyi almiyor gozum diyenler icin hemen yukaridaki pembe butona tiklayarak aninda izlemeye alabilirsiniz..
Bloglovin yeni bir hizmet degil..yillar evvel hizmete girmistir yurtdisinda genel olarak Blogger platformundan yayin yapan bloglar Bloglovin'den faydalanmistir..biz daha yeni yeni bu tur topluluklari kesfediyor veya eskisinden daha fazla onemsiyoruz..
Bloglovin'e benzer izleme toplulugu o kadar cok ki..bunlarin arasindan istediklerimize katilabiliriz ama asil onemli olan herkesin bir arada olabilecegi bir tolulugun parcasi olup yayinlarimiz ve biribirimizden haberdar olmak,beraber ve bagli kalmak..

Sevgili izleyicilerim..Bloglovin';e evet..izlemeye alin..izleme butonunu blogunuza ekleyin izlemeye alinin..
Veya..
Google+'a gecerek Google+'a gecmis olan bloglardan haberdar olun..

Kisaca ve ozet olarak..Bloglovine katilabiliriz...ama Google+'da ayni hizmeti sundugu icin endiselenmemeliyiz..

Icimden bir ses Izleyiciler eklentisinin de emeklilige ayrilacagini fisildiyor..dolayisiyla..siz iyisimi Google+'a gecisi ciddi ciddi dusunun..henuz benim gibi Google+'a gecmeye hazir olmayanlar ise Bloglovin topluluguna katilabilirler..

Gorusmek uzere..







Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

83 yorum:

  1. Çok makbule geçti. Bende bir ara geçeçeğim ama kim uğraşacak diyordum. Açıklamanız için teşekkür ederim. Anlamadığım yerleri sorabilir miyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaman ayirip okudugunuz icin asil ben tesekkur ederim,sorunuzu bekliyorum :)
      Sevgiler.

      Sil
  2. Çok faydalı bir post olmuş, çok teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  3. Çok faydalı bir yazı olmuş. Emeğinize sağlık. Google+' a nasıl geçebiliriz peki?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kumanda panelinde sag ust kosede dil seceneklerin yanindaki disliye tikladiginda Google+'a gec secenegini goreceksin canim,ona tiklayarak Google+'a gecis yapabilirsin,tesekkur ederim.

      Sil
    2. Peki "henuz benim gibi Google+'a gecmeye hazir olmayanlar ise Bloglovin topluluguna katilabilirler" demişsiniz. Google+' a geçince kaybedeceğimiz bir şeyler mi var? Yazılarımız,tasarımımız, takipçilerimiz veya takip ettiklerimiz gibi?

      Sil
    3. Hayir kesinlikle bunlardan hic biri kaybolmaz,boyle bir risk veya ihtimal soz konusu degil.
      Ancak Temmuz ayindan sonra KUMANDA PANELINDE izlemeye aldiginiz bloglarin YAYINLARI-POSTLARI goruntulenmeyecek-sergilenmeyecektir..

      Sil
    4. Selam,
      Danışmak istediğim bir konu daha var. Ben google+ 'a geçtim ancak eski yazılarım görünmüyor orada. Eski yazılarımın da görünmesi için ne yapabilirim?
      Şimdiden teşekkürler

      Sil
    5. Google+'daki yayinlarin Google+'a gectigin andan itibaren goruntuleniyor balim,daha eski kayitlarin goruntulenmez.

      Sil
  4. Cok tesekkur ederim.Bu bilgi cok faydali oldu.

    YanıtlaSil
  5. kara cahil ben okudum okudum hey hat :(
    anlarim insAllah
    Allah razi olsun nurum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu islerden anlayan birini taniyorum eminim o sana yardim edecektir ablam :)

      Sil
  6. o haber doğru mu ya ciddi ciddi temmuzda blogger hizmeti kalkıyor mu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haberi yanlis anlamissin balim..Blogger hizmeti kalmiyor Google reader hizmeti kalkiyor yani kumanda panelinde an itibariyle izlemeye aldigin bloglarin yayinlari Temmuz ayindan itibaren goruntulenmeyecek..sevgiler.

      Sil
  7. cok güzel anlatmissiniz emegine saglik ama anlamadigim simdi izlemede oldugum bütün bloglari tekrar eklememmi gerekiyor ?

    selamlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tekrar eklemenize gerek yok..sadece Bloglovin eklentisi izlediginiz blogda mevcut ise oradan takip edebilir yayinlarini Bloglovin'de gorebilirsiniz..

      Sil
  8. Tesekkurler Sevgi çok guzel anlattin.

    YanıtlaSil
  9. AL İŞDE Bİ PÜRÜZ DAHA
    BENİM GİBİ BECERİKSİZLER AÇIKDA KALACAK YİNE SEVGİM:)
    AMA SANA YİNE SONSUZ TEŞEKKÜRLER
    HAYIRLI AKŞAMLAR Bİ TANEM

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yan durmak var ama yikilmak yok,birlikte asacagiz yapacagiz..derdimiz bu olsun ablam :)

      Sil
  10. Çok teşekkür ederim Ayrıntılı anlatım için.Bende düşünüyordum geçmeyi,bilgilendirmeniz çok iyi oldu..Sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgiler benden sekerim :) bi seker atmadin ama bu tarafa :(

      Sil
  11. çok teşekkürler bu bilgi için, yeni öğrendim, hemen uygulamalı...

    YanıtlaSil
  12. sevgim bende baktım kaldım hayırlısı.
    okudum kafalar gezmeye gitmiş galiba:))

    YanıtlaSil
  13. izninle linkini biraktim face grubumuza

    YanıtlaSil
  14. can izninle linkini biraktim face grubumuza
    güncel konu idi isabet oldu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Iyi ettin ablacim ne kadar cok kisi bilirse o kadar iyi olur,birbirimizden kopmayalim.

      Sil
  15. Teşekkürler bizde yaptık.Ama profil resmini yapamadık...
    Yardım ederseniz sevinirim ben minicik halimle...

    eyuplugunler.blogspot.com

    YanıtlaSil
  16. Sevgicim okudum okudum ama....Melegime katiliyorum hey hat ki ne heyhat...daha yolun basindayim ben ve daha kimseyi ekleyemedim sayfama..InsaAllah yapabilirim aciklamalarin dogrultusunda :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olur olur..zamanla yapa boza ogrenilecek insallah,sevgiler.

      Sil
  17. Canim blogunu gecirmene simdilik gerek yok google+ ya ama blogunu gecirmeden yinede ayni email adresinle google+ adresi acabilirsin blogunu gecirmeden gir google+ ya oradan ayarlayabiliyorsun blogunla hic alakasi olmuyor eger mecburi olursa artik mecburen gecicez bende sevmedim hic ama ne yapalim. izleyiciler butonu kalkarsa bloglar acayip gicik olur ya insallah kalkmaz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilmiyorum canim az daha bekleyecegim..izleyici eklentisine gelince bence kalksin..kalksin ki bu hirs ve hased de bitsin artik..
      Sevgiler..

      Sil
  18. sevgi hanim bu yazinizi sayfamda paylasabilirmiyim cok guzel detayli anlatmissiniz izleyicilere bilgi verme acisindan selamlar

    YanıtlaSil
  19. sevgi hanim siz eklermisiniz desem cokmu ayip etmis olurum nasil yapacagimi bilmiyorum da yazarken cekinerek yaziyorum neyse size hayirli geceler diliyorum selamlar

    YanıtlaSil
  20. Açıklayıcı yardımın için çok teşekkürler . Sayende artık bende bloglovin deyim :))

    YanıtlaSil
  21. açık ve net anlatımın gerçekten çok faydalı oldu. çok teşekkürler. sevgiler.

    YanıtlaSil
  22. Çok teşekkür ederim,yaptımmmmm olduuuu :) ve izlemeye aldım sizide..

    YanıtlaSil
  23. Çok güzel anlatmışsınız. fakat bloglovin ile ilgili bir sorunum var. üye oldum lakin bu izleme butonu ekleme kısmısına geldiğimizde blogumu bulamıyor.

    YanıtlaSil
  24. Canim CHOOSE YOUR BLOG asamasina geldigin zaman blog adresinin linkini kopyalayarak ilgili yere yazdiktan sonra SEARCH butonuna bas..ardindan asagida blogun belirecektir..
    Blogun aciksa yani davetiyeli okuyucu olarak belirlenmis ayarlarin yoksa blogun bulunacak ve belirecektir..

    YanıtlaSil
  25. canım bende bloglovini görüyordum nicedir ama hiç ilgilenmemiştim bugün farkettim benimde hesabım varmış orda. kendiliğindenmi oluyor acaba. yoksa birileri benim bloğumumu ele geçirdi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynısı bizim blogada olmuş, blogvin hesabımız var ama biz açmadık, o nasıl oluyor ki?

      Sil
    2. Facebook hesabinizla otomatik giris yapmis olabilirsiniz.

      Sil
  26. hay allah razı olsun sizden nasılda işimi gördünüz
    bi ara goglle artıyıda anlatsanız nasıl makbule geçer bilemezsiniz
    tekrar tekrar teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  27. merhabalar, bir sorum olacak. Beni bloglovinden takip edenleri nasıl görebilirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bloglovinde sizi takibe alanlari gormeniz mumkun degil,mumkun olani kac kisinin sizi takibe aldigini gormektir ornegin an itibari ile blogumun en alt kisminda Facebook kartinin altina yerlesik pembe BLOGLOVIN EKLENTISINDE goruldugu gibi.
      Sevgiler.

      Sil
  28. ben cok gerilerde kalmisim canim bu aralar cok yogunum sayfamla bile ulgilenemiyrum yazilarina bakmasaydim haberim olmucazti bu konudan Allah razi olsun, yaptim ama neler olacak nasil olacak haberim yok

    YanıtlaSil
  29. Yaptım gibi de , oldu gibi mi bilemedim :)) teşekkürler..

    YanıtlaSil
  30. yaşasınnnn bende yaptım. çok teşekkür ederim takipçinimm :)
    beklerim,

    sevgiler,
    kibele keyfi

    YanıtlaSil
  31. nasıl ya gerçekten takibe alanları kontrol edemiyor muyuz bloglovinde ?? :((

    YanıtlaSil
  32. paylaşımın için teşekkürler.Bir şey sormak istiyorum.En altta ki Google + ya butonunu nereden eklediniz.Ben üye oldum ama o butonu ekleyecek linki bulamadım :(((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yarinki postum bu olsun :) resimli olarak izah edecegim insallah.

      Sil
  33. Ben de bişiy sormak istiyorum. Kozmetik blogumun yanısıra ayrıca satış blogum da var. Her ikisi de aynı mail adresiyle tanımlı. Bloglovine her 2 blogumu da nasıl tanımlayacağım?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her birini ayrı ayrı eklemeyi denediniz mi?

      Sil
    2. Denedim evet ama olmadı. her iki blogum da aynı mail adresinde tanımlı, sanırım ondan olmuyor. Bunun için ne yapmalı???

      Sil
  34. Bloglovinde yayın oluşturamıyoruz galiba.Oradaki yazılar yayınlar nasıl çıkıyor ? Yani herzaman ki gibi blogspotta yayınlayıp bloglovinde mi çıkacak acaba ?
    Hımm birde ayrıntılı anlatım için teşekkürler sayenizde bloğuma ekledim "bloglovin" eklentisini :) elinize sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bloglovin sadece bir yayınlama platformudur..
      Kumanda panelinde görünen bloglar ve yayınları 1 temmuzdan sonra görünmeyecekleri için alternatif çözümümüz bloglovin veya google+.
      Yayınlarımızı normal hazırlayacağız yayınlayacağız sadece yayınlarımız başka yerde görüntülenecektir Google+ paneli veya Bloglovin..yemeğimizi aynı mutfakta yapacağız ama balkonda yiyeceğiz..gibi..:)

      Sil
  35. Haha süper açıklama olmuş son satır :) çok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  36. Süper açıklama, sizi izleyerek hemen bloglovin'i ekledim, teşekkürler.
    Bu arada bloğumda çekiliş var , herkesi bekliyorum.
    www.keyifolsun.com

    YanıtlaSil
  37. Yardımınız için çok teşekkür ederim,çok yararlı oldu benim için :)

    YanıtlaSil
  38. Çok teşekkürler, çok faydalı bir yazı olmuş..
    Ben de geçtim bloglovin'e ;).
    Sevgiler..
    aslı
    http://www.kristalkelebek.com/

    YanıtlaSil
  39. Güzel bir paylaşım sayenizde bloglovin e kayıt oldum :)

    YanıtlaSil
  40. çok teşekkürler,yeni blog açtım.sizden çok yardım aldım.Ben de Bloglovin'e geçtim sağolun... www.cananhobi.blogspot.com

    YanıtlaSil
  41. çok teşekkürler.blogumu yeni açtım ve sizden çok yararlandım.
    www.cananhobi.blogspot.com

    YanıtlaSil
  42. Takip ettiğiniz kişinin blogunda yayınladığı şeyler sizin sayfanıza otomatik mi geliyor yoksa takipte olduğumuz kişiler yayınlarını bloglovin.com da farklı bir yolla mı paylaşıyor? Teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Takibe aldığınız(bloglovin ile)blogun yeni yayınlarını bloglovin sayfasına uğrayarak görebilirsiniz.

      Sil
  43. ben de kullanmaya başladım, takip ederseniz sevinirim :)

    YanıtlaSil
  44. Tebrik ederim, bloğunuzu çok beğendim.
    Bu işaretleyicinin ucundan çıkan hava kabarcıklarını nasıl yaptınız? Bende bloğumda kullanmak isterim.
    Paylaşırmısınız?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blog tasarim kategorimde daha evvel bu baloncuk'ari paylasmistim biraz bakarsaniz bulabilirsiniz.

      Sil
  45. Merhaba,
    Bu adımları uyguladım ancak blogumun ismi çıkmıyor kaç defa girdiysem de.
    Yani butonu bloguma taşıyamıyorum.
    Yardımcı olabilirseniz sevinirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. degmesinyagliboya@gmail.com yazarsanız birlikte bi çözüm bulmaya çalışalım..sevgiler.

      Sil

Recent in Recipes

SON YAZILAR