14 Mart 2013 Perşembe

Arzulanan ile Beklenen



Hayirli sabahlar sevgili dostlar..
Yasadiginiz sehir veya koyde..bulundugunuz apartman veya evde..hissedebiliyormusunuz baharin gelisini?..
Sabahlariniz nasil basliyor..burnunuza hangi kokular ilk temas ediyor bilmiyorum..aksamlarin sogugu azaldi..sobalar daha az yakilir oldu buralarda..ve son 3 gundur inanacak gibi oluyorum artik baharin merhaba dedigine Mart'in oyunlarini ve sasirtmalarini hatirlamayacak olursam..Insallah bahar gelecek yavas yavas ve insallah isitacak ellerimizi,kalplerimiz..
Buralara iyice bahar gelmeden zilimi calan postaci buyuk bir sicaklik getirerek isitti yuregimi dun sabah..
"Sana bir dergi gondermek istiyorum Sevgicim"demisti Seyyah'im..adresimi rica ederken..
Zaman zaman bir seyler gondermek isteyen arkadaslar oluyor..yurt disinda oldugum icin razi degil gonlum bir seyler gondermelerine..altinda kalirim diye de icim rahat etmiyor dolayisiyla sevgiyle ve saygimla onlara hayir ne olur gondermeyin demek zorunda kaliyorum..
Bu seferki dergi olur,kargo masraflari cok gelmez dusuncesiyle kabul edip vermistim..nerden bileyim dergi degil de..nicedir arayisinda oldugum,arzu ile sahiplenmek istedigim Riyazu's Salihin kitabinin kapima gelecegini..

Seyyahim..
Paketi acinca once oksadim kitabin kapagini..sonra ellerime alip optum,kokladim..donup kaldim oylece karsinda..

Sen bana bir kitap gonderdin saniyorsun belki ama..sadece bir kitap veya bir ihtiyacimi gorup bir arzumu gerceklstirmen degildir bu bil..

Rabbimin huzuruna ciktiginda da ayni duygulari yasatsin sana dilerim..
Onun huzuruna ciktiginda..Muamelesi tipki kitap karsisinda benim muamelem ve duygulanmam gibi olsun dilerim..

Beklenen kul olmani diliyorum ablacim.. Allah razi olsun...



Guzel bir gun boyle baslamisti iste..mutlulugum evin icine sigmadi..gunes acmisti ..kizimi alip parka kadar yurumek istedim..yillar evvel sozlu tercuman olarak Istanbul'da calismam ve uzun sure kalmam icab etmisti..ilkbahari Istanbul'da kolay kolay hissetmez gormez insan bilirim..ne cayir vardir ne meydan..yukaridaki kare bana o gunlerdeki doga hasretimi hatirlatiyor..an itibari ile blundugum sehrin butun agaclari tomurcuk tomurcuk..



Ari bal calismalarina baslamis..resimde pek belirgin degil ama bu derece yakin cekmek icin bi hayli zorlandim yine de eklemek istedim..


Kizim nazlandikca nazlanir oldu..gun icerisinde defalarca giyiniyor kiyafet degistiriyor..illa etek giyecegim diye de agliyor inatlasiyor..


Etegimizi giydik corabimiza cokca direnmemize ragmen onu da kabul ettik sonunda..cocuklar bahari ve dogayi daha cok hissetmek ister..
Sanki tenleriyle birlikte butunlesiyor hosgeldin demek..
Hosgeldin ilkbahar..hosgeldin ..

Herkese sevgilerimi gonderiyorum..Seyyah'ima en icten sevgilerimi ve tesekkurlerimi sunuyorum..bloglarda bol bol bahar kareleri gormemiz dilegiyle..


Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

15 yorum:

  1. bu kitabı sana almak benim aklımdaydı ama :( neyse çok sevindim yine de. seni çok özlüyorum kardeşim..

    YanıtlaSil
  2. bu kitabı sana almak benim aklımdaydı ama :( neyse çok sevindim yine de. seni çok özlüyorum kardeşim..

    YanıtlaSil
  3. ne mutlu sana :)seni seven çok güzel dostları var :)

    YanıtlaSil
  4. gönderenden Allah razı olsun ben bile okurken duygulandım gözlerim doldu ne güzel bir dua ne güzel sahibi olmuş kitap gönderen gönülden amin diyorum duanıza.

    Öyle güzel geldi ki bahar Rabbım güzelliklerini sergiliyor gösteriyor öyle mutlu oluyorum öyle seviyorum ki toprağın yeniden dirilişini görmek bir başka güzell :))

    YanıtlaSil
  5. gene çok güzel bir yazı yazmışsınız ellerinize sağlık.Bende şu sıra İstanbuldayıım gerçektende baharı fark edebilmek zor burda ,herkes bir koşuşturmada ve tabi binalar yükseldkçe yükseliyor.Bursayı özledim bahar orda şubatın sonunda gelmişti çünkü:) Dikkatli bakınca arıcığı görmek pek zor olmadı güzel bir resim :)

    YanıtlaSil
  6. Ne güzel bi dua böyle,Aminnn.
    Burda hava yine bulanık,yağmurlu ama yinede o soğuk kalmadı.
    Yarına inşAllah pırıl pırıl güneşi görürüz yine:)
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  7. gönderenden, okuyandan, yazandan, bilmeyenlere tanıtandan, senden, benden, bizden razı olsun rabbim. bu aralar nişan dertlerim var; pek uğrayamıyorum. nasılsın?

    YanıtlaSil
  8. Ahhh ben senin o Nazlı kızçeni yerim
    Bahar geldi ama beni de migren vurdu gelmeseydi iyiydi..

    YanıtlaSil
  9. Sürizlerle doludur Seyyahım:)
    Ne hoş olmuş senin için.
    Benim de içim coştu sevincini okurken..
    Nice nice güzelliklerle karşılaşman dileğiyle canım..

    YanıtlaSil
  10. güzel insan güzel düsünce Allah razi olsun ondan
    yüregine bahar sevincleri serpmis
    agaclar söz birligi yapmis eslik etmis
    daim ola sevinclerin baharlarin

    YanıtlaSil
  11. valla kıskanmadım dersem yalan olur ama neyi kıskanacağımı da bilemedim.Bu güzel dostluğumu bu anlamlı hediyeleşmeyimi bu samimi tavırlarımı hele de bu güzel duayı mı yazı yı mı baharı mı? herşey o kadar güzel ki Allah razı olsun bu samimi duygularınızı o tatlı dilinizle paylaştığınız için...

    YanıtlaSil
  12. sonunda istediğiniz kitaba sahip olabilmişsiniz ne mutlu kitabı size tavsiye ederken almayı düşünmüştüm ama bloğunuza yeni üye olmuştum belki güven duyulmaz düşüncesiyle adres isteyememiştim.sizde annenize aldıracağınızı söyleyince rahatladım. neyseki seyyah ablamız bu görevi üstlenmiş allah ondan sizden kitabı okuyandan ve yazandan razı olsun..

    YanıtlaSil
  13. Canım Sevgim'in yüreğini coşturan Seyyah ablamızdan Allah razı olsun...
    Nasıl duru bir sevinçtir, paylaşımdır bu SubhanaAllah!
    Son nefesine kadar tüm bu güzellikler gelip seni bulsun İnşaAllah kuzucuğum.
    Bu eşsiz eserden okuduklarını bizlerle de paylaşmanı bekliyorum heyecan ile...
    Bu arada, bahar fotoğrafı çekmek için ben de için nasıl sabırsızlanıyorum bir bilsen lakin vakitsizlik hastalığına kapıldım malumun :(

    Sımsıkı sarıldım balıma...

    YanıtlaSil
  14. Sana keyifli okumalar Sevgi'm. Seyyah'ım çok güzel bir davranış yapmış,duan ne güzel samimi amin diyorum bende.Yazın o kadar güzel ki paylaşımlarını,dualarını çok samimi ve içten buluyorum.Hayırlı cumalar..Bana da dua et olur mu o güzel kalbinle,sevgiler..

    YanıtlaSil
  15. CANIM SEVGİM
    RABBİMİN SELAMI VE BEREKETİ ÜZERİNE OLSUN
    SENİ BİR NEBZE OLSUN SEVİNDİREBİLDİ İSEM NE MUTLU BANA
    GÖNÜL ÇOK DAHA FAZLA ŞEYLER YAPMAK İSTİYOR AMA BAZEN OLMUYOR
    SANA BİR PARÇA OLSUN HUZUR VE MEMLEKET KOKUSU GÖNDERDİM
    BEĞENDİĞİNEDE ÇOK SEVİNDİM İNAN
    ALLAHA EMANET OL Bİ TANEM
    BİZİM SEVGİMİZ ALLAH İÇİN

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR