8 Mart 2013 Cuma

Olsun..


Carsamba gununden bu gune dek evimden uzakta bambaska bir yerde bambaska bir ruh hali ve duygular icindeydim..
Insanlarin elinde bulunan en kiymetli nimetlerden biri olan sagligin bir anda bir serce misali nasil kacip gidebilecegini,nasil yaralanabilecegini defalarca gozlemleyip farkina vardim..
Allah'in bizlere verdigi emaneti bedenimize yuklediklerimiz,aldirdiklarimiz ve ona zulmettigimiz onlarca sey gordum..
Uzun uzun insanlari gozlemledim durdum hastanede..uzun uzun kendimi onlarin yerine koydum..
Hadisler,ayetler kissalar ve yasanmis guncel olaylar her biri gorduklerimi tasdik ediyor gibiydi..
Dunya fani,beden emanet ruh sonsuz..

Bloglariniza ugrayamadim,yayinlarinizi okuyamadim takip edemedim..bagislayin.
Rabbim herkesden razi olsun..kadinlar gunumuz  kutlu olsun..
Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

19 yorum:

  1. Haklısınız bencede beden sarayımız bize verilen en büyük emanetlerden biri.Onu hor görmeye, kirletmeye ve kirlettirmeye hakkımız yok.Allah'a emanet olun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimsemisiz bir cok sey gibi..sanki hic elimizden gitmeyecek hep yanimizda kalacakmis gibi..Rabbim saglikla imtihan etmesin kimseyi,sevgiler..
      Muhabbetle canisi.

      Sil
  2. Çok geçmiş olsun ablacım, Allah şifa versin. Üzüldüm şimdi, iyi misin peki? Hasta olunca anlıyor insan birşeylerin değerini.

    İnşaallah bir an önce sağlığına kavuşursun ablam dualarım seninle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuzucum..ben degildim hasta olan..ama hasta bir insanin endisesine ortak olmaya calisan birydim sadece..yine de yetti gorduklerim ve gozlemlediklerim..
      Allahim hepimizi korusun..yok yedegimiz..
      Sevgiler.

      Sil
  3. hasta mısınız başkasını yanındaydınız? çok çok geçmiş olsun siz veya bir başkası ise Nimetlerin değeri ancak kaybolunca anlaşıyor maalesef:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gulihan kardesim Rabbim sagligin yoklugunu kimseye yasatmasin tattirmsin insallah..cetin ve zor bir imtihandir..
      Ilginize tesekkurler Allah razi olsun.

      Sil
  4. Peygamber Efendimiz s.a.v.

    “İnsanların çoğunun kıymetini bilmediği iki nimet vardır.Bunlar;sıhhat ve boş zamandır..”
    kadrini kiymetini bilmeyi nasip eylesin yaradan nurum
    gecti insAllah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Insallah guzel ablacim..destegin icin buradan da tesekkur etmek istiyorum..
      Sarildim.

      Sil
  5. geçmiş olsun canım umarım iyisindir şimdi..sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Endiselenecek bir sey kalmadi elhamdulillah..eksik olma bitanem tesekkurler..

      Sil
  6. çok geçmiş olsun canım
    yaramaz bir şey yoktur inşallah
    merak ettim bak ben şimdi
    dualarımız seninle tatlım
    ALLAHA EMANET OL

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah razi olsun ablacim..geldi gecti hamd olsun..
      Sevgiler.

      Sil
  7. Yaaaaaa ne oldu canım?
    Hayır mı? Ne oldu?

    YanıtlaSil
  8. Geçmiş olsun, acil şifalar ( Umarım iyisinizdir..)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir yakinimdi hastanede canisi,ben degil elhamdulillah..hersey yolunda canim tesekkur ederim alakan icin.

      Sil
  9. geçmiş olsun sevgiciğim
    sevgiler kendinize iyi bakın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgiler ozlem ablacim,sen de her daim iyi ve hos ol insallah.

      Sil
  10. Tanıdığıda olsa insanın sızı... Acil şifalar diliyorum :)

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR