20 Mart 2013 Çarşamba

Bahar gelmis cihana


Dostlarim..Kendinizi hazir moduna alin..hazir ol konumunda durun,durun ki doganin adim adim nasil canlandigini bu canlanma esnasinda nelerin nasil ne kadar ne zaman ve nasil gelistigini gorebilesiniz..gozlerinizi guzelliklerle doldurun..ki o guzellikler gozlerinizin pinarlarindan kalbinize akip suzulsun..
Kis mevsimi uzunca ve zordu biraz herkes icin..ama bitti!..Geriye kaldi anilari hatiralari ve kalbimizde biraktigi izler amel defterimize yazilanlar..o kadar.

 

Cikabilen ciksin,gezebilen gezsin..koklayabilen,duyabilen,hissedebilen tadabilen tatsin..tembellik devirmesin sizi..dilerim..
Hic birimize carpmasin ilkbaharin gelisi..oksijenle dolarken hucreciklerimiz aaay cok halsizim diyerek disaridaki guzelliklerden mahrum etmeyelim kendimizi..hasta olsak bile gripli nezleli salya sumuklu halimizle bile bahari yakindan tadalim,yasayalim insallah..

Cihana bahar geldi kalbe hafiflik..iki cici projem var ama yalniz yapilmaz onlar..naayir ;)
Beraber yapacagiz insallah evelallah..daima..


Kareciklerim sabahki devlet-banka vs islerimin arasina serpistirdigim guzelliklerdir..
Kosarken bir an dur deyip gorebilmeli insan kendisine goz kirpan taze cicegi..hele ki cimenler arasinda kendini fark ettirmek isteyen mini minnacik mavi cicege yaklasmali gormeli ve konusmali..


Heyt..guzellik..bu koca yesilin icinde minicik olmana ragmen,farkli ozel ve guzel oldugunu biliyosun demi?..diyebilmeli..

Herkese guzellikler diliyorum gonderiyorum..yakalayin!..

Boyaniz sizi seviyor..resmi olarak da (Nevruz da gectigine gore) ilkbahara HOSGELDIN CAN diye haykirarak ayriliyor huzurlarinizdan..Simdilik...




Muhim not:Aksama super kolay-hizli tatli bir el isim var..sen de yapabilirsin onu zuzu ;)


Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

24 yorum:

  1. ne güzell temennilrr bunalarr balım..:)
    boynumda ki ağrımı unutturdun bana bir an...
    :)
    karelerse aldı beni bendeen..:)
    neymiş o çok merakkk ettimm bakkk şimdii..;)
    benn yapabilir miyim mesela?;))
    öpüyorumm kii..
    muhabbetle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pastalari sarmalari dize getiren onu da dize getirir :) yaparsin hemde o bicim yaparsin,bana da yaparsin..az sabir,son rutuslaar :) gecmis olsun bu arada can..

      Sil
  2. Canım bu ne güzel bir post :)
    Ağaçlar ayrı güzel, hava ayrı...
    SEN zaten apayrı.
    Sağol, gönlün şen olsun.
    Bu güzellikleri paylaştığın için baharın bahar olsun...
    Selam ve dua ile,
    SEVGİ'ME SEVGİLER ♥♡♥♡♥♡♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevdem..boyle yorimlar yaz bana,yoksa alinirim malinirim mazallah basina bela olurum..sev beni,sefkatli kollarindan mahrum etme..Sevdem,canim :)

      Sil
    2. Canım Sevgim,
      Sana karşı hissettiklerimi anlatmaya çalışsam...başaramam.
      Sen benim için nadide bir mücevher gibisin...çok kıymetlisin.
      Seni gerçekten çok sevdiğimi bil ve sakın alınıp malınma :)
      Başıma ancak tâc olursun.
      Canım Sevgim benim...
      ♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡

      Sil
    3. Rabbim ahiretlik olarak da yazsin insallah..bilmukabele canim.

      Sil
  3. Kendime bu durumu hiç yakıştırmadım:( Ben nasıl olur da böyle zarif bir yorum penceresini göremem ve soru sor kısmına o cahilce soruyu sorarım :) Tabii enteresan kadının enteresan yorum penceresi olacak bende ki de soru yani :)

    (¯`v´¯)
    `·.¸.·´
    ¸.·´¸.·¨) ¸.·¨)
    (¸.·´ (¸.·´ (¸.·¨¯`♥♥♥

    İntihar etmeme az kaldı 2 gündür misafir misafir bizi görüştürmüyor misafirler :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O kalplerin o sozlerin uuuuuuiiy can! Tatlisin mi sen ki???? Musait olamiyorum cepten yazar cepten okuyorum..ama sende whatts app uygulamasini yuklemedin ki yazisalim..demi ;) sevgileeeer...

      Sil
  4. Ne güzel çiçekler açmış ağaçlar.Doya doya bu güzellikleri yaşamak lazım dediğin gibi. El işini merak ediyorum,gör yine neler döktürüyorsun,kolay gelsin.Hayırlı akşamlar:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Guzellik yagacak cihana :) sevgiler gonderiyorum ablacim cok tesekkur ederim.

      Sil
  5. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili nokta kardesim..hic dusundun mu veya aklindan gecti mi bir an..bir an..bu insanin kaslarinin dogustan o sekilde ince olabilecegini ve basi one egik oldugu icin basin arka kisminin o sekilde gorunuyor olabilecegini..hic dusundun mu bilmiyorum saklanirken minicik noktanin arkasinda yorum yazmadan once belirtmis oldugum bu satirlarin sonucunu?
      Bak ne diyor..

      Hey yorum yazarı!
      - Saygıyı elden bırakmadan
      - Hiç bir canlıyı incitmeden
      - Yazdığın yoruma bayılırım.

      Sen ne yaptin..hem benim hakkima girdin,hemde bir noktaya sigdirarak kendini kuculttun..yuzume konusanin yuzu olmali..ne hos olurdu dimi..

      Allah ve melekleri herseyi gordu..kaydetti ..

      Sil
  6. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rabbim nasip etsin insallah...

      Insallah..

      Boyle dost varken..dusmani neyleyim?

      Sil
  7. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dost..gostersin kendini ki hakkimi kime helal ettigimi bileyim.

      Sil
  8. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizde kapilar iceriye dogru acilir..kapi burada:degmesinyagliboya@gmail.com buyurmazmisin?..iceride ben varim,su halde,korkma.

      Sil
  9. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  10. ne güzel şeysin sen yaaa :)

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR