25 Mart 2013 Pazartesi

Temiz eyledim



Bahara yakisir gonlumu hafifletecek,olunca da baskalari icin hic bir sey fark etmeyecek ama bana ait hayatimdan kareler ve yayinlari,ozel hayatimizla ilgili yayinlari,kiymetlilerimle blogumun ilk aylarinda paylastigim butun postlari kaldirmis oldum..
Kiymetlilerim diyerek ayri bir kategoriye topladiklarimin tumunu kaldirmaya karar verdim dostlar..uzun bir dusunce surecinin meyvesidir bu..cunku nasil kiymetli olabilirdi ki ulu orta herkese acik umumi bir hal alan ozel yasama dair detaylar..nasil ozel olabilirdi ki bunlara herkes ulasiyorsa eger?..
Ne kadar kiymetli ve bana has ve bize ozel olabilir ki bir cok anlarimizi buraya aktariyorsam..
Yorumlar icin miydi onlari buraya aktarisim,ilgi icin mi,gercekten paylasmak icin mi?..
Son secenegi kaldiriyorum zira ben kiymetlilerimi ve ozel hayatimizi hic kimseyle paylasmak istemiyorum..hic kimsenin gozune sermek istemiyorum guzelliklerimizi..hic kimse kolayca anahtar deliginden bakar gibi baksin istemiyorum yasantimiza..

Ilgi icin yayinlamis olabilirim..kendimi kinadim ayipladim guzelce bir de fircaladiktan sonra silmeye karar verdim..butun kategorilere baktim..insallah bir seyler kalmamistir geriye.

Sildim..Temizledim dostlar..

Blogumda bir seyler hatira kalacaksa etkinliklerim,guzel hediyeler,guzel dusunceler guzel paylasimlar ve yorumlar istifade edilen yayinlar kalsin istiyorum..gerci yoruma da kapali yapmayi dusunmedim degil postlarimi ama ifade ozgurlugunu kimsenin elinden almak istemedim cunku bu blog benden cok sizindir artik..
Nette bir seyler kalsin istiyorsan bu nete yakisir bir sey olmali..malzeme hayatimizin ozel anlari,resimleri daha da cok sevdiklerim,kiymetlilerim dediklerim olmamali..

Iste sebepleri uzun uzun anlattim dostlar..
Dilerim faydali postlar,isimize gercekten yarayacak,yardiminiza kosacak yayinlarla blog yasantimi devam eder surdururum..

Burasi bir blog..komsularima dahi aksam olunca cekiyorsam perdelerimi..hic tanimadigim insanlarla ev ici hallerimi,mahremiyetimizi paylasmak akil isi degildir..

Boya'niz sizi seviyor!..Kiymetlilerini daha cok..

Boya'niz kiymetlileri iyi oldugu zaman iyidir..kiymetlileri saglikli oldugu zaman saglikli ve verimlidir..Ailem,sevdiklerim benimdir..ortaga ihtiyac gerek duymuyorum..kimse methetsin sirin sozler soylesin diye onlari sergilemeyi artik hem istemiyorum hem de cok yanlis buluyorum..

Son olarak guzel bir soz paylasmak istiyorum..ki bu karari almama oyle katkisi oldu ki eklemeden olmazdi..

Siz hic bir sarrafin bagirdigini duydunuz mu?
Kiymetli mali olanlar bagirmaz.
Domatesci, biberci bagirir da kuyumcu bagirmaz.
Eskici bagirir ama antikaci bagirmaz.

Necip Fazil Kisakurek




Guzel bir hafta dilerim..
Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

19 yorum:

  1. Ben seni severimmm :)
    Kendini cezalandırmanı da,
    Kıymetlilerine sahip çıkışını da,
    Kormacılığını da,
    Kendi kendini yine yeniden gözden geçirmeni deeee
    Günaydın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olmazdi baska turlusu can..
      Rahat etmedi icim aylardir baktikca rahatsiz etti..simdi iyi :)
      Sevgiler benden.

      Sil
  2. Öz eleştiri yapabilmek ve bunu itiraf edebilmek çok güzel bir erdem, tebrik ediyorum. Büyük çoğunluğuna yorum yapmasam da hemen hemen her yazınızı zevkle takip ediyorum

    YanıtlaSil
  3. çokk tatlısın sen :) bizimde örnek almamız gereken bir yazı ve davranış bu :)

    YanıtlaSil
  4. Kuzummm mutlu haftalar o bahsettiğin reklamları ben eklemedim:(((Oğlan askerden dönünce bakar artık öpüyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) onemli degil ablam,ben alistimmm sevgiler Allahim kavustursun insallah,sevgiler.

      Sil
  5. Tebrik ederim.Ne de güzel yapmışsınız.Özellerimizin,güzellerimizin özel olmayan yerlerde ne işleri var değil mi?Sanki onların bizim için ne kadar değerli olduğunu birilerine göstermeye gerek varmış gibi....Allah yolunuzu açık etsin.Sevgilerimle...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kaldi ki ozelimizi sergilemek hos karsilanmiyor bir mumine de yakismiyor heralde bilmiyorum ki.

      Sil
  6. Ne kadar güzel bir düsünce. Kesinlikle bende ayni görüsteyim hayatima dair hic bir seyi paylasmadim paylasmamda insallah. Dedigin gibi özel. Ama sirf yorum reklam para ugruna rezilce bir bicimde yatak odasini sergileyenler var bahaneleride fikir olsun diyeymis dekorasyon fikriymis. Bunu birde kapali bayan bloggerlar yapiyor. Anlayamadigim bir o kadarda genis olan esleri buna nasil izin veriyor. Bu konu uzayip gider. Kararin sana hayirli olsun canim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neslicim buna yiyecekler icecekler susler pusler de dahil ..
      Sevgiler tesekkur ederim.

      Sil
  7. Kesinlikle size katılıyorum.Benim hayatım mahremimdir.Herkesin bilmesine gerek yok. Beni insanlar düşüncelerimle ,fikirlerimle tanasın o yeter...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Karakterle!..Kisilikle!..kesinlikle katiliyorum..sevgiler.

      Sil
  8. Sevgili Sevgim...
    Seni çok seviyorum...
    Almış olduğun bütün kararlar da
    başım-gözüm üstüne.
    Blogunun asıl sahibi sensin.
    Bizse seni takip etmekten, okumaktan mutlu olanlarız.
    Blogla ilgili benimde derin düşüncelerim var. Bir ara yazacağım inşAllah.
    Sen de o kadar kıymetlisin ki benim için...
    Bunu tekrar tekrar bil istedim.
    Selam, sevgi ve dua ile ♥♡♥






    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Sevdem..
      Ne guzel yorum yazma seklin var senin..mutlu oluyorum Sevdem,yazinca sen bana uzun uzun cok mutlu oluyorum..
      Bu mutluluktan mahrum etme kardesini olur mu?..
      Sevgiler karsilikli amin ecmain bitanem.

      Sil
  9. Daha cok yazacaktim ama neyse ki bu kadari tamam tam karar dedim..icim rahat etti..hemde nasil :)
    Bu davranisimi kopyalamalarini arzuladigim bir kac kisi var,onlari sevdigim icin dusunmelerine vesile olacaksa COK MUTLU OLURUM!..

    Zaten mesaj ulasti bence..


    Yoksa??

    YanıtlaSil

  10. saygi duyarim
    sevdigi zaman insan dünya gözü ilede görmek istiyor
    belli cizgilerde idi paylasimlarin kiymayaydin hepsine
    zira ben cokda ulu orta birsey görmemistim
    sen bilirsin
    sen bilirsin deyince kavga cikmazmis ;))

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR