25 Haziran 2013 Salı

Google+ Üyeler Eklentisi Nasıl Eklenir


Selamünaleykum hayırlı sabahlar sevgili dostlar..
En son yayınım olan:İzlediğiniz blogları hızlıca Bloglovin'e Aktarabilirsiniz gelen yorumlar içerisinde konuyla alakalı olmayan ama gündemde olan Google+ eklentisi hakkında bir soru sorulmuştu..
O sorunun yanıtını bugün görsel olarak vermek istedim.
Soru Google+ Üyeler eklentisini eklemek ile ilgiliydi daha da doğrusu eklentideki üyelerin avatarları görüntülenmesiydi..ve bunun nasıl yapıldığı tabii ki..

Hızlıca ve kolayca resımlerle anlatmaya çalışacağım İlknur kardeşim dilerim işine yarar :)

Bismillah..

Kumanda Panelimizden YERLEŞİM>Gadget Ekle diyoruz (Bloga Gadget/Eklenti Nasil Eklenir?



Ardından Gadget listesinden Google+ Üyeleri adındaki Gadget'i yani eklentiyi seçiyoruz..



Karşımıza çıkacak olan penceredeki ayar seçeneklerinden Boyut kısmındaki Otomatik ve El ile belirtin şıklarını göreceksiniz..
Google+ üyelerinizin avatarları bende olduğu gibi görüntülenmesi için El ile belirtin seçeneğini tıklıyor ve şablonumuzun boyutlarına uygun verileri girdikten sonra Kaydet deyip çıkıyoruz arkadaşlar..

Oldukça basittir sanırım herkes kolaylıkla yapabilecektir :)

Değil mi?

Güzel bir gün diliyorum..

Sevgilerimle..



Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

6 yorum:

  1. merhabalar sevgi hanım.çok güzel ve net anlatmışsınız yaptım fakat google+ profiline sahip olmalısınz diyor ve sekmeyi tıklayınca şu şekilde bir madde var - ■Blogger profilinizdeki bilgiler Google+ profilinize aktarılmaz. Bu nedenle, geçiş yapmadan önce Blogger profil bilgilerinizi Google+ profilinize kopyalayın.yani bunu nasıl yapıcaz.yardımcı olursanız sevinirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Siz Google+ profiline gecisi gerceklestirin umuyorum ki o maddenin bir anlami kalmayacaktir.

      Sil
  2. Kuzum buzlu çayı bolca yapıp buzdolabında 1 hafta-10 gün muhafaza edebilirsin öpüyorum...

    YanıtlaSil
  3. çok şükür yapabildim.çok teşekkür ederim:)

    YanıtlaSil
  4. Yaptım ama bu kadar basit birşeyi nasıl oldu da bloguma ekliyemedim anlayamadım
    Baktım ki sonradan geliyormuş resimler
    Çok teşekkürler

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR