22 Haziran 2013 Cumartesi

Seyyah Gül-Yeni Sablon Tasarimi Yayinda


Selamunaleykum sevgili dostlar..
Blog dunyamdaki cevremin en guzel ablalarindan biri olan Seyyah Gül'e yepyeni sablon tasarimini gerceklestirdik bu sabah..
Aslinda ilkin bir header istemisti buradaki etkinligime binaen,sonra neden tum sablon olmasin deyince kollar sivandi :)
Arkadaslar bu sablon  etkinligim sebebiyle kitap karsiligi yapildi..

O kadar rahat bir insan ki calismak onun icin veya onunla bir sey yapmak insana zevk veriyor..hersey de tikir tikir yolunda gitti elhamdulillah..
Tek istegi kisiligini ifade edecek bir tasarim..hepsi bu..
Bende nasil bir sey olur diye dusundum durdum..
Lakin hersey kendi kendine gelisti..gercekten cok zevk alarak tasarladim..kendisini ifade ettigini,kibarligini zarafetini onplana cikardigini dusunuyorum..
Insallah severek kullanirsin ablam..dilerim ferah ferah yazarsin guzel yayinlarini.

ZIYARET ETMEK ICIN:Seyyah Gül

Ramazan ayina kadar sablon isteyen dostlarim kitap karsiligi tasarim siparislerini verebilirler ardindan yani Ramazan ayindan sonra yine eski sistemle yapilacaktir tasarimlarim..guzel bir etkinlik sebep olsun kadinlarimizin bilgilenmesine istedim..kolayca katkida bulunun ve yanisira tasarimlarinizi yaptirin diye buradaki etkinligime katilmaniz kafi..

Son gun 9 Haziran dostlar..

Tasarimlarim ile ilgili bilgi almak icin:BENDE ISTIYORUM diyerek ayrintilari okuyabilir iletisime gecebilirsiniz..

...
 
Sevgili dostlarim malumunuz yarin Beraat Kandili..ola ki buralara veya bloglariniza (bu gunler az biraz yogunum)ugrayamazsam simdiden kandiliniz mubarek olsun insallah..

Dualarda beraber olalim..kalplerin uzakligina bakmadan,renklerine sekillerine bakmadan..hani benden dua isteyen kardesim vardi ya Allahim..ismini bilemesem de su anda hatirlayamasam da Allahim..ne olur hakkinda hayirli olani nasip eyle diyebilelim..

Kalbimiz dua versin..atislarimizin nefeslerimizin sadakasi bu olsun..

Gunaydin canlarim :)

Sevgilerimle..


Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

17 yorum:

  1. canım seyyah,ımın linklerinde bir sorun var galiba.
    bi dolu kodlar çıkıyor karşıma.
    emeğine sağlık cann..
    öperim çook

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aysegulum link'eri duzelttim canisi,tesekkur ederim eksik olma can,simdi bakabilirsin.

      Sil
  2. çok güzel olmuş ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  3. Kuzummmmm ellerine,emeğine sağlık Seyyah'ımın sayfası harika olmuş,öpüyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ablacim sen nerdesin ya ozlettn,bende opuyorum cok cok tesekkur ederim.

      Sil
  4. Ellerine sağlık abla, çok harika olmuş :))
    sen hangi programı kullanıyorsun?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sablonlarim bazen 2 bazen 3 kimi zamanda 6 programla hazirlaniyor,pirpirli olunca insan boyle :) cok tesekkur ederim kuzum eksik olma.

      Sil
  5. Ellerine sağlık canım, bende beyaza özenmeye başladım haberin olsun:))

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel olmuş gerçekten, çok goş bir havası olmuş bloğun... Eline sağlık.
    Kandilin de mübarek olsun, Rabbim hep hayırlar versin inşallah...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin ecmain kardesim Rahman razi olsun dualarin hayirlisi nasip edilsin gunahlarimiz temizlensin insallah senin de kandilin kutlu ve mubarek olsun.

      Sil
  7. eline sağlık arkadasım hayırlı kandiller cnm

    YanıtlaSil
  8. Hayırlı kandiller güzel kuzum benim Rahmetin yağdığı bu gecede birbirimizi unutmayalım öpüyorum.

    YanıtlaSil
  9. Çok güzle olmuş güle güle kullansın ellerinize sağlık arkadaşım.



    BERAT➷┊➷KANDİLİNİZ➷┊➷MÜBAREK ➷┃➷OLSUN➷┃HAYIRLI PAZARLAR ➷┃ ➷┃ ➷┃
    ░░░░░░░(¯`´¯)Hakkı Sevenlerden
    ░░░░░░(¯`´¯)Hidayete erenlerden
    ░░░░░(¯`´¯)Resulu görenlerden
    ░░░░(¯`´¯)Cennete girenlerden
    ░░░(¯`´¯)Günahları affedilenlerden
    ░░(¯`´¯)Olmanız dileğiyle.inşaALLAH
    ░(¯`´¯)RABB'İM SİZLERDEN RAZI OLSUN
    ░(¯`´¯)HERŞEY GÖNLÜNÜZCE OLSUN
    ░(¯`*•..ڪےevgilerimle..•*´¯)
    °⊱• ▐▀▌▐ ░▌░▐▀▌▐░▌ °⊱• °⊱•
    °⊱• ▐▀▌▐▄▐▄ ▐▀▌▐▀▌C.C Kalbinizden Gelen
    ┊Bütün┊ Dualarınızı┊ Kabul┊Ve┊Makbul┊Etsin┊inşaALLAH
    ┊ ➷┊  ┃【 AMİN 】 ┃ __________

    YanıtlaSil
  10. Mü'min,kulluk elbisesi günahlar ile yıprandığı vakit,onu tövbe ipliği ile dikebilendir...

    inşallahh, günahlarımızın affına vesile olsun beraat gecemiz...

    duaların da hatırlanmak dileğim ile..
    hayırlı kandiller...

    YanıtlaSil
  11. CANIM ÖNCELİKLE KUSURUMA BAKMA
    EN ÖNCE BENİM YORUM YAZMAM LAZIMDI AMA
    HASTALIKLARLA MÜCADELE ETMEKDEN KENDİMDE O GÜCÜ BULAMADIM
    ÖNCELİKLE ALLAH RAZI OLSUN DİYORUM
    YEİTASARIMIM İÇİMİN KASVETLİ OLDUĞU ŞU GÜNLERDE BANA İLAÇ GİBİ GELDİ
    İÇİMİ AÇTIN Bİ TANEM
    EMEĞİNE SAĞLIK
    HAKKINI HELAL ET
    ALLAHA EMANET OL

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR