17 Haziran 2013 Pazartesi

Kalem Darbesi Tekrar Yenilendi-Sablon Tasarimi


Selamunaleykum kalbi sicak dostlarim..
Kalem Darbesi blogunun tasarimini bir kac ay evvel yeni bastan tasarlamistik ancak bir yilini doldurma sebebiyle tekrar yeni bastan ayni tarz belki biraz daha dinamik bir tasarim yapmamizi istedim Melike kuzusu..dolayisiyla hemen kollar sivanip ise basladim :)
Tasarim sade oldukca temiz olabildigince de kullanisli olmasina gayret gosterildi..
Kalemin darbesini vurguladik lakin gozleri yormadan yapmaya calistik bunu :) kategorileri-etiketleri,headeri,sosyal ikonlari ve daha bir cok guzel ozelligi barindiran bu sablon dilerim kendisine mutluluk sebebi olur :)
Ozellikle kitap kurtlari bu tarzi seveceklerini dusunuyorum..son olarak da tabii ki severek kullanmasini diliyorum..

Ziyaret etmek icin:KALEM DABESI

Sevdim,begendim istahim kabardi ama diyorsan bilgi ve iletisime gecmek icin TIKLA:Bende istiyorum

Herkese guzel bir gun hayirli bereketli bir hafta diliyorum..

Allaha emanet olun :)
Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

5 yorum:

  1. Ellerine yüreğine sağlık.

    YanıtlaSil
  2. çok güzel olmuş ellerine sağlık abla..:)

    YanıtlaSil
  3. Sevgi'im.Bloğuma bi uğrarmısın :)

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel bir blog ve yine güzel bir tasarım. Yüreğine sağlık ablam :)

    YanıtlaSil
  5. Sevgim, her şey için teşekkür ederim. Ellerine, gözlerine sağlık diliyorum.

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR