30 Haziran 2013 Pazar

Sevgi paketleri


Selamünaleyküm dostlar..
Bu öyle bir post ki..ne kadar resim eklersem ekleyeyim asla duyguları yansıtamaz..öyle bir post ki..okuyanlar sevinecektir beğenecektir belki ama kalpler arasında gidip gelen sevgi ve dostluk alış verişini görsel olarak ifade etmeye çalışmak dahi olanaksız imkansız olacaktır..
Yine de sıcak kalplerin yansıması güçlüdür diye inandığımdan anlatıp izahına çalışacağım..
Bir süre evvel elime ulaşan 3 hediye paketi ve bunların tatlı sahiplerinden bahsetmek istiyorum bu gün..
İlk ve en çok resimlere sahip olan paketle başlamak ve bu güzel hediyelerin tanımını yapmak istiyorum..

Serra GÜLER..Uçmayan Balon..

Tatlım..Anne adayı..
Yetenekli..Kırmızı koltuklu..
Kahve kokulum :)

Paketin teslimatı için postaneye oğlumu göndermiştim..
Terler içinde gelen oğlumun halini görünce sebebini elindeki nerdeyse 5.5 kiloyu bulan paketi görünce anladım..

''Oğlum,elindeki ne !?''dedim şaşkın şaşkın...
''Yol boyunca bir kaç deniz kabuğu döküldü anne''dedi üzülerek..

Oğlumun taşımakta zorluk çektiği paketi açmak için çocuklar etrafıma toplandı..içini açtığımızda çıkarmakla bitmeyen büyük bir seremoni başladı..
Çıkardım çıkardım çıkardım..çıktıkça çıkıyor çıktıkça çocuklarda çığlıklar gülüşmeler hediyelerden hediye seçmeler begenememeler karar verememeler..

Müthiş bir mutluluk saçıldı odaya..






Sevgili Serram..
Asla ifade edemem duygularımı..hala çok tazeler..
Mutfağıma her girişimde gönderdiklerin hep aklımda..kahveni severek akşamları balkonumda içtim..eşimle güzel fincanlarının kahvesini oğlum pişirip servis etti..
El yapımı çikolataların renklerini attıktan sonra bile atılmadan kıyılmadan afiyetle sevgiyle yapraklarıyla birlikte tüketildi..
Çocuklarıma ilk kez gönül rahatlığıyla yemek öncesi sonrası,sabah veya geç saatlerde çikolata yemelerine izin verdim..
Lokumlarını  henüz yemedik..sır gibi saklıyorum kendilerini..haklısın..hayatımda ben de bu denli güzel lokum yemedim..şekerliğine de gözüm gibi bakıyorum..
Kitabını henüz okumadım..bilmiyorum belki de yıllar boyunca okumayacağım..
Yıllar sonra belki yaşlanmaya yakın..seni tekrar hatırlatacak bir günde okunsun istedim..
Ayracını Kur'an'i Kerim'im için kullanıyorum..
Baktıkça sen geliyorsun aklıma..
Çizgisiz defterlerine henüz hiç bir şey yazmadım..çok özel damlalarım damlayınca oraya saklayacağım onları..
Limonlu kekiğe de dokunmadım henüz..cam kavanozumda sakladım..Ramazan da kullanılmak üzere..
Gül reçeline bayıldım..


Hediye paketini bir kenara saklayıp 4 sayfalık mektubunu okumak için balkona kaçtım..

Zevkle okudum..sen gözlerime bakıyormuşsun gibi..
 ..

Kalbimizi ısıttın..
İnşallah elimdeki de bebişini ısıtır arkadaşım..

Sana buradan da bir kez daha büyük bir mutluluğa sebep olduğun için teşekkür etmek istiyorum..
Oğluma üzülme sakın..
Çikolataların kalbini feth etti seni affeti bile :)







 
 
Güzel fincanların yapım aşamaları burada:Bir İstanbul Masalı 







 ..daha fazlası daha çok resim daha çok gül daha çok dostluk burada:Gülün büyüsü


İki etkinlik sonucu tanıştığım Burcu kuzumun gönderdiği el yapımı tatlı renklere sahip güzel hediyesi için de ayrıca teşekkür ederim..
Kızıma kırmızı toka çok yakıştı arkadaşım..Ekmekliğini mutfağımda tutuyorum..içine günlük en çok kullandığım küçük eşyaları koydum..
Seni hatırlatıyor..:)
Güzel tasarımlarını görmenizi isterim ayrıca Burcunun mutlaka görmelisiniz hatta :):Pembe Masallar
blogunda.


Okumak için büyük bir heves gösterdiğim kitap sevgili Bahar'in Elleriyle ulaştı ellerime..
Ve çok sevdiğim renkteki şalları..
Ve onun çok sevdiği desenli pembe kumaşı..
Kesildi..dikilecek en yakın zamanda..
Çok mutlu oldum arkadaşım..kitabı okumayabaşladım..o kadar çok not aldım o kadar çok satırın altını çizdim ki daha evvel hiç bir kitaptan bu kadar çok not aldığımı hatırlamıyorum..


Bahçemizden çilekler topladım Cumartesi günü..herkes birer tane alıp tadına baksın..okuyucularım,ziyaretçilerim..arkadaşlarım dostlarım kardeşlerim..bilsin ki buraya uğrayanlar..sadece öylesine değildir yazılanlar..kalplerin içindekidir burayı canlı tutan renklere boyayan..


Herkese ayrı ayrı teşekkür etmek istiyorum..varlığınız desteğiniz sevginiz için..
Burada olup beni de burada tuttuğunuz anlam kattığınız için..
Allahım sizi çok sevsin..huzur nasip etsin..umut yağdırsın sevgiyle bağlasın..çözdürmesin.. 

Sevgilerimle..



Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

18 yorum:

  1. ÇOk güzellermiş. Heyecanın yazıyada yansımış :) Güle güle kullan canım.

    YanıtlaSil
  2. Hepsi çok güzel, hele fincanlara ve çikolatalara bayıldım.
    Afiyet olsun:)

    YanıtlaSil
  3. çok güzel anlatmışsınız duygularınızı nerdeyse ağlıyordum kitabı saklamanıza konu birden değişince kendime geldim :) rabbim sağlıkla kullanmayı nasip etsin hediyelerinizi . sevgiler

    YanıtlaSil
  4. güzel günler de keyifle kullan sevgim,
    daim olsun inş.dostluklarımız,

    çilekten aldım,şahane:)

    öperim...

    YanıtlaSil
  5. Hepsi ayrı güzel...
    Güle güle kullan cicilerini...
    Dostluklarınızın dim olması dileğiyle...
    Sevgilerimle...

    YanıtlaSil

  6. Çok cici şeyler..:)

    Seni çok mutlu etmişler ablacığım, Rabbimde onları mutlu etsin..:)

    YanıtlaSil
  7. Hepsi çok güzeller, sevincine ortak olduk boyam. Ne güzel böyle güzelliklerle, dost kalabilmek...

    YanıtlaSil
  8. Hediye vermek ve almak ne kadar güzel bir duygudur.Siz de bu duyguyu ne güzel anlatmışsınız, kaleminize sağlık.Tüm hediyelerinizi keyifle ,sıhhatle kullanın. sevgilerle.
    www.ihlamurcum.com

    YanıtlaSil
  9. Canım benim çok güzeller güle güle kullan bende sevindim bir dosta hediye gelince bende çok mutlu oluyorum. AVCUNDAKİ ÇİLEKTEN BİR TANE ALDIM MMMMMMM NEFİS KUZUM:))))

    YanıtlaSil
  10. amiinnn...harfler bile mutluluğundan samimiyetinden nasibini almış, okurken hissedebiliyor insan :) hediyelerini iyi günlerde kullanmayı nasip etsin rabbim..
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  11. Canım benim ne güzel insanın böyle hediyeler alması.
    Sağlıkla sıhhatle kullan gönderenlerin keselerine bereket.

    YanıtlaSil
  12. ne güzel duygu ve ne güzel hediyeler..en güzeli de anlatımın arkadasım.ev ortamına heyecan katıp çocukların sevinmesine vesile olması ayrı bir hoşluk..

    YanıtlaSil
  13. Ya ben çok yoğundum bu aralar, çileklerin hepsini bitirmişler bana kalmamış ;) Ama olsun, ben Sevgi'nin Sevgisini seviyorum :))
    Hediyelerin de bir birinden güzel, güle güle kullan canım, çikolata-kahve de afiyet olsun..:)

    YanıtlaSil
  14. Yazıyı şimdi gördüm , sanırım hamileliğin etkisi gözlerim dolu dolu oldu... Sevgimmm bir kez daha güzel bir iş yaptığıma emin oldum . Sizleri mutlu etmek o kadar güzel ki , çok büyük heyecan ve keyif ile hazırladım o kutudakileri , mutlu olduğunuzu bilmek inananılmaz güzel bir duygu ... Tekrar söylüyorum annemin dediği gibi 'Allahım bizleri hep iyi insanlar ile karşılaştırsın ' birbirimizi görmek şimdilik nasip olmasa da seninle karşılaşmamı ,seni hayatımın içinde ki dostlardan biri yapmasını sağladığı kader için Allahıma şükürler olsun.
    Bahar kelebeğinin ellerini yerim bu arada o minik ellerini annesi. en çok onun mutlu olmasına sevindim :)) O kutuyu taşıyıp sana sağ salim ulaştıran küçük dev adamdan da onu yorduğum için özür diliyorum ama teşekkür ve şükranlarımı sunuyorum kendisine :)) :)

    YanıtlaSil
  15. en çokçileğe bayıldım. harika görünüyor aldım bir tane :)

    YanıtlaSil
  16. mutlu olmuş olmana çok mutlu oldum :) ne mutlu bana :)

    YanıtlaSil
  17. Hepinize çok çok teşekkür ederim mutluluk paylaşılınca ne kadar da güzel oluyor Allah sizide mutlu etsin sevgiler :)

    YanıtlaSil
  18. güzel günlerde kullanın sevgi hanım .Beğenmenize çoook sevindim.Yazınız beniçok duygulandırdı.Ben de ulaşmadı diye üzülüyordum.Kızınıza da hediye yapmak istedim.İyigünlerdekullansın.SEVGİLER

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR