15 Haziran 2013 Cumartesi

Huzur Evi Ariyorum


Bir yer arayisindayim..teknolojiden uzak,sehirden irak..kalbin dinginlestigi ruhun kendini dinledigi bir yer..
Sabahin her anini oglenin her anini ikindinin ve aksamin son olarak da yatsinin tadini cikaracagim..bu guzel vakitlerin namazlarini huzur icinde sessizce kilabilecegim bir yer ariyorum..


Gune taze baslamak..gune sakin baslamak..icilecek kahvenin,edilecek kahvaltinin seyircisi,gozcusu kisaca ailemin nefesleri disinda baska nefes olmayacak bir ortam ariyorum..



Kaybolacagim bir yer..yesili cok,sakinligi cok..okumasi cok dinlenmesi cok..kendimle kaybolacagim,kayboldugumda korkmayacagim bir yer ariyorum..


Olabildigince ilkel sartlarda olsun..olabildigince teknolojiden uzak olsun olabildigince dogal ve sade olsun..

Onumuzdeki gunlerde evden cikilacak ve uzaklara gidilecek..Niyetimiz bu yondedir..
Istedik ki uzak basbasa ailece kalabilecegimiz bir yer bulalim..dedim:dostlar bilir,onlara soralim..

Yedigoller'i televozyondan gormus begenmistim..isterdim oraya gitmeyi bir kac gun gecirmeyi..
Ama emin degilim tereddutlerim var..
Masaya fikirler oneriler atmak uzereyim dostlar..var mi bildiginiz guzel,sakin olabildigince dogal bir tatil yeri..

Fikirlerinize onerilerinize talibim :)

Sevgilerimle..
Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

14 yorum:

  1. kiz gel Trabzona sana bir oda vereyim sakin yesillik misgibi cam agac kokusu dinlen dagin tepesinde :):)

    YanıtlaSil
  2. bizde ablamlarla Hafta sonu gidebileceğimiz müsbet yer arıyoruz. Bize yalova esenköyü tavsiye ettiler. Bayanlar plajı varmış. Bir de vizon otel varmış galiba bizde kesin karar veremedik. Artık sizin yorumlarada bakarız :)

    YanıtlaSil
  3. bayıldım canım.inşallah kafanıza uygun bir yer bulursunuz dediğin gibi ibadetlerini huzurla yapabileceğin.bu yönde bir ev olsa daha iyi gibi geldi bana.kütahya termale gitmişti yeşillikler içinde bir yer dediydi giden arkadaşlar müstakil evler varmış tutup ailenle kalıyomuşsun.içinde termal suyu falan varmış...memnun kalmışlardı.

    YanıtlaSil
  4. Beni de yanına alır mısın.? :) size yük olmam..hep bir köşeye çekilirim :))

    Şaka bir yana, tatil bölgeleri artık sakin değildir herhalde..Pek fazla bilinmeyen yerlerden birine gitmelisin..
    Benim bir arkadaşım şu an Fethiye'de müstakil bir ev kiralamışlar, orada geçiriyorlarh tatillerini.. belki öyle bir yer olabilir..

    İnşallah aradığın gibi bir yer bulursun canım..Allah rast getirsin..

    YanıtlaSil
  5. CANIM ARKADAŞIM
    TAM BENDE BÖYLE BİR YER ARIYORUM
    LÜTFEN BULURSAN BANADA HABER VER
    ÇOK İHTİYACCIM VAR
    ÖZELLİKLEDE BU ARALAR

    YanıtlaSil
  6. Bende senin bu yazındakileri doktoruma söyledim.
    - birbirine saygısı olmayan, hayvan diye adlandıramaycağım kişilerden uzak dağ başında yaşamak istiyorum karışan, kızan, söylenen olmasın istiyorum dedim.
    bana verdiği cevap
    - orda gerçek hayvanlar var.
    benim verdiğim cevap
    - hiç olmazsa saygı, sevgi, şefkatle zararları dokunmuyor onların..
    Umarım bunları bir gün herkes birbirine sunar ve barış içinde yaşarlar.
    4. resim çok güzelmiş bu arada
    sevgiler

    YanıtlaSil
  7. Ben de bazen şöyle sessiz sakin kimsenin olmadığı huzurlu bir ortamda 2-3 geçireyim istiyorum ama olmuyor işte. Bu resimlere de bayıldım. Yıllar önce abim Bolu da dağ evlerinden bahsetmişti. Düşünebilirsin. Ben abanta gitmiştim ve kış dönemiydi ve oldukça sakindi. Yazın nasıldır bilemiyorum.
    Bu arada sorumun cevabını buldum. İlgine teşekkür ederim. :)

    YanıtlaSil
  8. Bana geeeel.gelki gör,sessiz,tam huzur yeri,sonra sessizlikten benim gibi bunalma ama:(

    YanıtlaSil
  9. Antalya da ağırlaya bilirim aile sizleri.Kapım açık...

    YanıtlaSil
  10. izmit yuvcacık civarında daha önce görmüştüm,göl kenarında ahşap evler,doğayla iç içe hani gitmedim ama çok beğenmiştim uygun olabilir onlar..bi göz at istersen..

    YanıtlaSil
  11. adana pozantı ya da akçatekiri de seçeneklerin arasına alabilirsin ablacım..
    bildiğim kadarıyla otellerde/ kaplıca-otellerde mevcut.. yeşili de bol :))
    hiç olmadı bizim yayla evinin anahtarını gönderirim sana, rahat rahat :))

    YanıtlaSil
  12. Rahman razi olsun tumunu dikkate alip inceleyecegiz insallah bakalim :)
    Ayrica davet eden anahtarlarini veren dostlara da ayrica tesekkur ederim ve evet anahtarlarin gonderilmesini rica ederim :)))
    Allahim sizi cok sevsin,tesekkur ederim.

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR