18 Haziran 2013 Salı

Yorumlara YANITLA Ozelligi Nasil Eklenir?

 Selamunaleykum sevgili dostlarim..
Mailime gelen bir soruyu gorsel olarak yayinlamak istiyorum bugun eminim bir cogumuz bu sorunla karsilasmistir..dilerim istifade eder faydalanirsiniz..
Konumuz yorumlarin YANITLA seceneginin her blogda olmamasi..
Yorumlarin konumu itibariyle meydana gelen bir haldir bu..cok nadiren de sablondaki aksakliklar veya hatalar olasi kaymalar yuzunden YANITLA butonu goruntulenmiyor hatta bazen goruntuleniyor olmasina ragmen calismiyor olabilir..
Insallah asagida yorumlama seceneklerini nasil degistirebilir yorum kutusunun konumlanmadirilmasiyla yanitla seceneginin nasil aktif hale ve gorunuyor olabilecegini izah etmeye calisacagim..
Postlarindaki yayinlara yanit yazamayanlar dikkat :)



Bir kac adimda hemen ayarlanabilir hemen cozulebilir bir durumdur YANITLA secenegi..evvela KUMANDA PANELImizden AYARLAR diyelim..


Ayarlar'a gelindiginde YAYINLAR VE YORUMLAR diyelim..


Karsimiza yukaridaki gorseldeki gibi secenekler belirecektir..Yanitla butonu olmayanlarin muhtemelen isaretlenmis olan secenegi ACILIR PENCEREDIR biz bunu YERLESIK yapalim..


Boylece yukaridaki goruntuden..(ekran yakalama SEVALCE LEZZETLER BLOGUNDAN)


Suradaki goruntuye donusecektir..
Bu kolay ayarin ardindan siz de yorumlariniza yanit verebilir okuyucularinizla bizzat sohbet etme veya sorularini cevaplama kolayligina erisebilirsiniz canlarim..

Dilerim istifade edersiniz..

Sevgilerimle..
Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

11 yorum:

  1. Vealeykum selam.
    Sağolasın, gerçekten faydalı bir anlatım olmuş..:)

    YanıtlaSil
  2. Bu konuyu görünce sevindim ama benim ayarlarım aynen bu şekilde olmasına rağmen yanıtla seçeneği çıkmıyor. Acaba kullandığım şablon etkiliyor olabilir mi sizce?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yanitla butonu gorunmuyorsa mutlaka sablonda bir sorun var demektir,sevgiler.

      Sil
  3. Bu iş karışık be gülüm..nasıl becerebilirim ki?..Beceremem her halde..
    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  4. tesekkurler ne zamandır bunu arıyordum. cok makbule gectı :)

    YanıtlaSil
  5. degmesin yağlı boyam ay çok sağol ya.az çok şablondan anlarım kendi şablonlarımı yapan biri olarak bak bunu bilmiyordum.ve bu sorundu benim için çok çok sağol cnm benim ya.dert görme inşalllah

    YanıtlaSil
  6. Arkadaşım çoooooooook teşekkür ederim uzun zamandan bu yana çözemediğim sorunumu çözdüğün için.Allaha emanet ol...

    YanıtlaSil
  7. kuzum nasılsın eline sağlık:)))

    YanıtlaSil
  8. sevgi hanım eşekkürler benim başka bir sorum olacaktı mesela farklı bloglarda postaların altına yorum yazıyoruz şu anda olduğu gibi bu yoruma cevap yazdığında blog sahibi benim hiç bir şekilde haberm olmuyor bunun bir çözümü var mı bir de 1 temmuzda blog takipçilerimizi atık göremeyeceğiiz söyleniyor benim blolovin hesabım var ama oraya nasıl takip ettiğim ve beni takip edenleri entegre edebilirim.Şimdiden çok teşekkürler bu arada kargom elinize halen ulaşmadı sanırım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Burcucum duyduklarin dogru canisi 1 temmuzdan itibaren kumanda panelinde takip ettigimiz bloglar goaterilmeyecektir bu yuzden google+'a gecmeni oneririm,bloglovini bloguna eklemekten bahsediyirsan blog tasarim kategorisinde bu konuya genis bilgiler iceren bir post hazirlamistim oradaki adimlari takip edebilirsin,kargon ulasmadi henuz kuzum en cok 15 gunu bulur,tasalanma.

      Sil
  9. Çok teşekkürler, arayıp da bulamadığım sorumun cevabını vermişsiniz :))

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR