28 Haziran 2013 Cuma

Limon Ağacı-Şablon Tasarımı


Selamünaleyküm hayırlı cumalar diliyorum herkese dostlarım..
Haftanın son gününde sizinle güzel bir blogun tanıtımını ve bu blogun tasarımını paylaşmak istedim..
Esra hanım henüzaramıza yeni katılmış dost canlısı sempatik bir kişiliğe sahip bir insan..
Blogunda yaşamdan notlar,gezilerinden görüğü yerlerden kareler,mutfağından lezzetler bulabilirsiniz.
Dilerim herşey gönlüne olur..
Elif hanımın blogunu ziyaret etmek için:Limon Ağacı

Sizin de yeni bir tasarımınız gönlünüze göre hazırlanmış bir blogunuz olsun isterseniz daha fazla bilgi almak adına :Bende İstiyorum diyebilirsiniz dostlar.

Hemen iletişime geçmek içinse degmesinyagliboya@gmail.com elektronik posta adresime mailatabilirsiniz arkadaşlar..

Hepinize güzel bir gün diliyorum..
Allah zorluklarınızı kolaylaştırsın inşallah..

Sevgilerimle..
Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

10 yorum:

  1. Muhteşem bir tasarım olmuş.. Sade şık ve anlamlı ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  2. Yanıtlar
    1. Bugun seninki de tamamlanacak o da cok guzel oldu Gulinim ben tesekkur ederim.

      Sil
  3. Size ne kadar teşekkür etsem azdır. İsteklerimden daha öte bir tasarım hazırladınız. Beni yansıtan benden bir parça bloğum sayenizde çokk çokk tatlı ve güzel:) Emeklerinize yüreğinize sağlık. Herkesi bloğuma beklerim daha yeni aranıza katılmış olsam da çok verimli ve sizlere bir şeyler katacak paylaşımlarım olacağına inanıyorum. Sadece tariflerim değil gezip gördüğüm yerler, mesleğim gereği tıbbi paylaşımlarım ve bilgim olan her konuda yardımcı olmaya çalışacağım. Sevgi ve sağlıkla kalın :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elif hanim tum samimiyetimle soyledigime inanabilirsiniz,dilerim hersey gonlunuzce olur beni hic yormadiniz cok keyif aldim tasarim suresi boyunca,sevgiler size.

      Sil
  4. Çok cici yapmışsın ablacım ellerin dert görmesin, siteye izleyici olmak istedim ama blogger profilinden izleyici olmayı göremedim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdi o da eklenecek canısı birazdan tekrar kontrol edermisin?sevgiler hayırlı cumalar.

      Sil
  5. Gerçekten çok hoş, çok zarif, ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  6. maşAllah kuzuma bu limon ağacı bloğu harika olmuş
    Rabbim nazarlardan korusun:))))
    Hayırlı cumalar

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR