12 Haziran 2013 Çarşamba

Keşf-i Blog-Sade HECELER ve iki duyuru



Selamunaleykum sevgili dostlarim..

Gecen hafta tanitmak sizinle tanistirmak istedigim guzel bir blogun bu hafta tanitacagim insallah..

Iki kiz kardesin guzel,merhametli,sefkat ve samimi yazilarini barindiran bu bloga gunde bir olmadi haftada bir olmadi en azindan ayda bir ziyaret etmenizi tavsiye etmek istiyorum..

Dusundurucu yazilari..yakaladiklari guzel noktalar uzerinde satirlarla bizlere seslenerek blog dunyasinda evet bu cizgide olanlar da varmis cok sukur dedirtiyor..

Dileyen reklam olarak algilasin bu tanitimi..gonul ister boyle bloglarin reklamini yapabilmeyi..
Zira iyi insanlara bir iyilik yapmaktir iyi insanlari iyi insanlarla tanistirmak..kalplerinde kotuluk besleyenlere de iyiligi bulastirmaktir iyi insanlari onplana cikartmak...


Rabbim utandirmasin..guzel yolundan kaydirmasin ayaklarimizi diyerek hemen kardeslerimin bloguna yonlendiriyorum sizleri izninzle buyrun:Sade Heceler

Insallah bu cizgide olduklari muddetce bloglarina kefilim ..

Ziyaret etmenizi umuyorum edeceginizi de eh az biraz biliyorum dedikten sonra buradan iki duyuru daha yapmak istiyorum ek olarak:


1:Seyyah Gul ablamin guzel bir goblen tablo cekilisi var dilerim bana cikar :) katilmak isteyen dostlarim buradan buyurabilirler:Cekilis


2:Yemek bloglari dostlarimdan cok ACIL ve siddetle gercekten iyi gercekten basarili SAMBALI TATLISI tarifi rica ediyorum LUTFEN! canlarim lutfen..


Nette bulduklarimi denemek istiyorum ama guvenemiyorum..
Yemek blogu olan tarifine guvenen kardeslerim lutfen boyle bir tatli blogunuzda mevcut ise linkini suraciya birakirmisiniz? TESEKKUR EDERIM..


Sevgilerimle elbette ve daima :)..
Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

6 yorum:

  1. bloglarımız sayesinde ne hoş yürekler tanıyoruz değil mi sevgi,mm.:)
    gönlüne sağlık kardeşim.
    bilirim bu sadeceheceler sayfasını.
    öperim cann....

    YanıtlaSil
  2. Evett bende katılıyorum kesinlikle harika bir blog severek takip ediyorumm sizide sade heceleri de sevgilerr :)

    YanıtlaSil
  3. Ablacığımızzz :))
    Çok memnun olduk bizim hakkımızda düşündüklerine, ince düşüncen için sağol. :)
    Allah razı olsun, sağol, yorum atan kardeşler sizlerde sağolun, eksik olmayın inşaAllah varlığınız bizi çok memnun ediyor. :)

    YanıtlaSil
  4. Ne hoş işte böyle birbirimizi tanıtarak koca bir aile olacağız..Birçok renk, bir çok ses..Hepsi kendince değerli..
    Şambaba bilgiğim kadarı ile revaninin daha ince ve daha irmikle tepsiye yerleştirileni..Hatırlarsam veya bulursam sana yazarım canım. Ama benden daha fazla sadece yemek blogerlerinin tarifleri daha güvenilir olabilir. Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  5. CANIM GİTTİM ZİYARET ETTİM
    SADE HECELERİ
    ÇOKDA BEĞENDİM
    ALLAH SENDEN RAZI OLSUN
    ÇEKİLİŞDEDE BOL ŞANS DİLİYORUM

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR