27 Aralık 2013 Cuma

Dikiş Dünyam Yeni Tasarım


Hayırlı sabahlar hayırlı cumalar dleklerimle dostlarım..
Dikiş Dünyam sitesinin yeni bir tasarımı kullanışlı fonksiyonel menüsü güzel menüleri zarif detayları iç açıcı ferah taptaze bir görünümü var artık..
Kendine özgün orjinal bir tasarımla karşınızda olmak çok güzel..!
Sevgili Fatma hanım için güzel emeklerinin lezzetli yemeklerini birbirinden hoş diktikği cicileri artık çok daha bulabilirsiniz..
Kendisine hayırlı uğurlu severek kullanmasını dilerim..
Bana gösterdiği güven içinse ayrıca teşekkürüm borçtur üzerimde..Allah razı olsun teşekkür ederim..

Dikiş dünyam'ın yeni görüntüsünü görmek için buraya tıklamanız kafi:DİKİŞ DÜNYAM

Tasarım hakkında daha geniş bilgi almak veya her tür merak ettiğiniz sorularınız için degmesinyagliboya@gmail.com elektronik posta adresime bir mail atmanız yeter..
Mailler gün içerisinde cevaplanmaktadır..

Şimdiye dek tasarlanan tüm tasarımlarımı sayfamın en alt bölümünde yer alan GALERİ bölümünden inceleyebilir fikir alabilirsiniz.

Güzel,bereketli bir gün geçirmeniz dileğiyle..

Hayırlı Cumalar kardeşlerim..


Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

8 yorum:

  1. hayırlı cumalar arkadasım ellerine zevkine sağlık sevgiler selamlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayirli cumalar canim Allah razi olsun cok tesekkur ederim.

      Sil
  2. Çok güzel olmuş bu süper , bir karar verebilsem bazı şeylere ben de istiyorum epeydir. Ama şu anki kendi tasarımına bayılıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah razi olsun tesekkur ederim sana da bu tarz yapalim o zaman canim.

      Sil
  3. Hayırlı cumalar canım :) yeni tasarımın da tabii ki çok güzel :)

    YanıtlaSil
  4. ben de istiyorum ne zamandır blogumu yenilemek ama nasip olmadı..size bir mail atacağım en kısa zamanda..sevgiler..

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR