14 Aralık 2013 Cumartesi

Günlük Kaçış Eczane Güzeli ve Allahın Büyük Nimetleri


Bismillah..gece olmuş...hızlıca akıp geçen bir günün son demlerindeyiz ..artık :)
Hızlı bir kararla hızlı bir hazırlanma sürecinin ardından bir bakmışsın evimden çıkmış kendimi Keşan pazarında ardından da Kipa'da bulmuşum..bir günde ülkeden çıkmak havanı değiştirmek yollara düşmek çok uzak olmayacak şekilde evinden uzaklaşmak..

Bir günlük kaçışlar güzel olur ya bazen..öyle güzel bir kaçış yaptık bugün ailemle..
Bir eczanede resimdeki güzelliğe rastladık..yıl boyunca çiçek açan bu güzelliğin ismini sormama rağmen adını kimsenin bilmediği eczane güzelini görmenizi istedim..gövdesi dikenli mi dükenli..boyuna dikenlerle yaratmış Rabbim ama gelin görün ki bu dikenli gövdeden öylesine narin ve güzel çiçekler açıyor ki..dikenini unutturacak kadar etkiliyor insanı..



 Bilemem Keşana gideniniz Keşanda yaşayanınız var mı aramızda belediye parkındaki camiide kıldık namazlarımızı..birk aç karede oradan eklemek istedim..her gidişimde resimlemeyi unutuyorum..bu da bir güzellik nihayetinde görülmeye değer..



Bu karelerdeki görüntüme mutlaka yorum yapıp bir kaç satır eklemek isterim..İpsala Hudut kapısındaki alış-veriş merkezinin alt katında lavabolar ve inanılmaz güzel bir mescid ve bir abdesthane var..
Sıcacık..
Suyu sıcak havlusu temiz..mescidin içi bayanlara özel bir perde ile ayrılmış..duvarları çinilerle süslenmiş..
Gönül rahatlığı ile çamurlu sulara buz gibi sulara el değdirmeden abdestinizi alabiliyorsunuz..

Rabbim bu tür yerleri inşaa edip bakımını hizmetini yapanlardan binlerce kez razı olsun..


İmam Gazali'nin Abidlerin Yolu'nu okumaktayım bu aralar..1971'de basılmış eski bir kitap..Vallahi bir kitapçıya uğrayıp yeni baskılardan iki tane alıp kütüphaneden aldığım elimdeki eski baskıyla değiştirmeyi çok arzuladım..
Melun şeytan düşündürmedi akıl ettirmedi gün boyunca..
Kipa'da kitapları görünce geldi aklıma..ki kitap arabadayken elimdeydi çoğunlukla...
Kitabı tabii ki Kipa'da bulmak mucize olurdu.Mevlana'nın Yedi Sırrı kitabını aldım..en azından!..
İçimde kaldı Abidlerin Yolu..ne muhteşem bir eser...alamadım seni..çız ediyor hala içim..neyse..


Arab kızı :)..nette bu kreme dair çok şey okudum..bilemem gerçeklik payını..kullanıp sizinle paylaşmak isterim..bunun için de zaman gerekecek elbet :)..
Gülsarayı ise bildiğimiz vazelin gül kokulusu varmış hiç denemediğim için bir adet de ondan aldım..yorumlar ileride..



SubhanAllah...
Yuvaya dönüşhuzur köşemde bir kaç dakika geçirerek tekrar kitabımı alıp okumadan evvel aklımdan geçenler..
İnsan bir günde nerelere kadar gidebilir .Ne kadar uzaklaşabilir manen ve fiziken...
Uzaklaşmak nasıl ki çeşit çeşitse..nasıl ki süresi ve sebebi fark gösteriyorsa geri dönüşler de bir o kadar farklıdır..
Yavrularımdan uzaktayken duyduğum her çocuk sesi gördüğüm her çocuk hareketi özlem ve hasret kibritini tutuşturdu yüreğimde..bir günde hemde..

Eve gelmenin inanılmaz huzuru...
Çocuklara yıllarca sarılmamış gibi sarılmanın ne kadar benzersiz bir nimet olduğunu ne denli inanılmaz bir güzellik olduğunu bir kez daha hissetmek..

Tarifsiz..


Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

6 yorum:

  1. ÇOK GÜZEL BİR GEZİ OLMUŞ İNANIYORUM YAVRULARIN ÖZLEMİ RABBİMİN NİMETLERİNİ BİZLERE YANSITMANIZ SANKİ SİZİN YANINIZDA YÜRÜDÜM YORULMUŞ GİBİ LEZZETLE OKUDUM RABBİMİN SELAMI ÜZERİNİZE OLSUN

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İsterdim ki daha fazla görselim olsaydı da biraz daha fazla anlatabilseydim..Allah razı olsun ablacım dualarına amin diyorum..selam dua ve muhabbetle inşaAllah..sevgiler.

      Sil
  2. hislerinizi ne guzel anlatmisiniz..
    dile getirmek her zaman kolay olmuyor....
    yainda bende evime donucem insallah
    6 ay cok uzun geldi...sizin gibi dua edicem insallah,,,
    cok sukurrrr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Altı ay çok!..hemde çok fazla..Allah bir an evvel kavuştursun sizleri..sevdiklerimizden uzakta olmak büyük bir yürek gücü gerektiriyor..yaşayan anlar..sevgiler teşekkür ederim Allah razı olsun.

      Sil
  3. Bir solukta okudum hemen bitti :) Arap kızını merak ettim doğrusu. Yorumlarınızı merakla beklicem ablacım. Muhabbet ile...

    YanıtlaSil
  4. Merhaba, ne iyi etmissiniz. köşenize ayrıca bayıldım.. o bahsettiğiniz çiçek euphorbia milii, emili de derler. çok severim. nazlanmayan bir çiçektir kendileri :) Muhabbetle.. yasemin

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR