19 Aralık 2013 Perşembe

Muhteşem Bir Tavsiye:Kalplerin Keşfi


Dini sohbetleri,büyük İslam alimlerinin eserlerini..İslam hakkında bilinmesi gerekenler kadar önemli bilgileri kolayca can yormayan kulak ağırtmayan bir formatta dinleyerek ruhumuza çekmenin en güzel yolu..
Kısa bir zaman evvel sevgili bir dostum İmam Gazali(Allah ondan razı olsun)Kalplerin Keşfi eserini sesli olarak dinlememi önermişti..

Kalplerin keşfi isim olarak dahi dikkatimi çekmişti.
İnternet üzerinde dinleyebileceğiniz bilgisayarınıza yükleyebileceğiniz bir çok yer var..
Şahsen ben bilgisayarıma yüklememe rağmen özellikle bir iş ile meşgulken cep telefonumdan Youtube'a girerek her bölümü dinlemeyi tercih ediyorum..

Her bölüm 15 dakikayı aşmayacak şekilde güzel bir şekilde seslendirilmiş..
Semerkand adını taşıyan videolar kesinlikle tavsiyemdir..
Videolara buradan ulaşabilirsiniz:Kalplerin Keşfi
Lütfen en az bir bölümü dinlemenizi şiddetle öneririm kardeşlerim..
Eminim yeterli gelmemekle beraber her fırsatta dinlemek isteyeceksiniz..

Dilerim ki Rabbim kalbimize ve gafletimize ışık tutar..pürüzlerimizi ve hırslarımızı dindirir..
Cennetine konmaya layık kullar haline gelmemiz için en güzel imkanları avuçlarımıza bırakır..



Giderayak bir hatırlatmam var bu gün ve yarın şablon çekilişimin son günleri..katılmak isteyen dostlar biraz acele etmeli :)

Aşağıdaki resme tıklayarak katılabilirsiniz..

animated falling snow photo: snow animated 111ww.gif

Allahın rahmeti ve bereketi üzerinize olsun..

Selamünaleyküm..


Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

9 yorum:

  1. imamı gazali okudum ben yaa pek severim.
    kalplerin keşfi temam dinlemeli iyimiş kolaymış.
    herşey amma kolaylaştı yaaa.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kolay olduğu halde alınmıyor dalmak yine zor geliyor bu bilgi deryasına deep :(

      Sil
  2. menü çok geniş, hayat öle renkli ki, insanların seçme yeteneği zorlaştı, yaaa.
    :)

    YanıtlaSil
  3. Kalplerin keşfi..Tamam not aldım en kısa zamanda dinleyeceğim Sevgim..

    YanıtlaSil
  4. Ben kitabini okuyorum.Hakkaten bir derya...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizi kıskandığımı söyleyebilirim Firdevs hanım..:) Allah razı olsun.

      Sil
  5. güzel kitaptır.. Okumuştum.. örnekler vererek güzel anlatıyor konuları...
    sevgiler:)

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR