2 Aralık 2013 Pazartesi

Pon-pon Topları İle Pencere Süsleme-Resimli Anlatım


Hayırlı akşamlar diliyorum tüm okuyucularıma!...
Ne yapsam ne yapsam diye düşündüğüm zaman dilimlerini çokça yaşar oldum..angeliyor kendini özürlü gibi hisseder ya insan hah işte o durumlara kadar götürüyor bu durum beni ama iyiyim merak edilecek bişey yok :)
Belki havadandır ki hava güzel soğuk olmasına rağmen güzel sarı yapraklar sert rüzgar sever biri olarak hava tam da istediğim gibi kar da gelirse ooh değmeyin keyfime :) keyfime göre de bir iş bulmak istedim bu gün gözüm pencereye takılınca bakın ne düşündüm..

Boş durduğunu zannettiğim pencerem hakkında düşüncemi değiştirme eylemi koydum adını!..
En sevdiğim renkte yünler biraz da sabır..çok az..


İlk kez yapılacağı ve sonucu bilinmeyeceği için alışma ve deneme süreci için kullanılacak iki boy çatal bir de kesimi iyi yapan bir makas..resimlerin kalitesi iyi değil canlar farkındayım ama telefonuma bi haller oluyor sanırım ufak ufak beni terk etmeye niyetleniyor bakalım hayırlısı :) belki de gece çekildiği içinmidir bilmem istediğim gibi çıkmadı sonucu :((




Dolana dolana çatalın etrafında...


Sabitledim ipimi bir kaç düğümle..ardından çıkartıp kenarlarını kestim..Köfte yuvarlar gibi avucumun içinde yuvarladım birazcık..


Zeminleri düz zincir..pencere genişliğinde..


Bu zincirin üzerine de pon-ponları dizdim..bazı renkler az geldi yaptıkça ekledim..


İzlemek çok güzel onları..pastel renklerin şirinliği ve evime eklenmiş yeni bir güzellik ..gündüz dışarıdan nasıl görüneceklerini merak ediyorum..


Sabah resimlediğimde gerçekten de çok fazla  abartılı olmayışı içimi rahatlattı..bazen bir görüntü birilerine huzur verirken bir başkasının acısını artırıyor olabilir..bu yüzden bu dünyada sevincimiz de mutluluklarımız da olabildiğince daha dingin olmalarına özel bir özen göstermeliyiz....gösteriş gibi olmasını önlemek için sayılarını az yaptım..seyrek görünebilir pon-pon toplarım ama bence bu kadarı kafi..


Yeni bir güzellik..yeni bir gece..yeni bir hafta ve yeni bir aya merhaba demek için güzel bir proje değil mi..?
Bir çok yerde kullanılabilir demeyeceğim..kullanın yapın süsleyin değiştirin moralinizi evinizi kısaca yaşadığınız ortamı güzelleştirin :) küçücük şeyler bunlar ama insana büyük mutluluk verirler..
Mutluluklarınız daimi olsun..sürekli olmaz bilirim ama en azından bir gününüzün içinde sizi bir an bile mutlu edebilecek bir şeyler oldu..bir anlık mutluluk dahi huzur verir yüreğimize :)

Güzel geçsin geceniz..

Sevgilerimle..


Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

22 yorum:

  1. Çok güzel olmuş yaa :) Ellerinize sağlııık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel olan sensin :) Allah razı olsun teşekkür ederim.

      Sil
  2. Çok cici görünüyor:) emeğinize sağlık efendim

    YanıtlaSil
  3. Aaa cok svimli olmuş :))) hava katmış eve valla

    YanıtlaSil
  4. Bende mutlu etmeye karar verdim kendimi sayende..Canımsın çok güzeldi. Teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah razı olsun Vuslatım ben teşekkür ederim,sevgiler.

      Sil
  5. Çok beğendim .Çok tatlı olmuş Sevgi abla:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin yaptıkların kadar değil ama :)
      Allah razı olsun teşekkür ederim.

      Sil
  6. çok güzel olmuşş :))) boş bir pencerem var oraya ne yapsam diye bir türlü karar veremedim :) bu arada yeni şablonuna bayıldım. Hele şu en alttaki yuvarlaklar var ya üzerine gelince yazı yerine resim çıkıyor, gelip gidip üzerlerinde mouse gezdiriyorum çocuk gibi oynuyorum onlarla :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keçen varsa ve yapabiliryosan keçe toplar daha da güzel duruyor arkadaşım bi dene derim ben keçeyle hiç çalışmadım elimde hiç olmadığı için yün ipiyle yaptım :)
      Şablonum hakkında sözlerin için teşekkür ederim Allah razı olsun ..minik resimlerle bende oynuyorum zaman zaman :) alemiz yaaa :)))

      Sevgiler can.

      Sil
  7. kış için harika bir dekorasyon olmuş. ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kolay ve hızlı :) Allah razı olsun teşekkür ederim.

      Sil
  8. Ellerine sağlık Sevgi,renkler güzel ;)

    YanıtlaSil
  9. Dün akşam sen bu postu yayınladığında bende bir kaç dk düşündüğün Çocukların odasına rengarenk pomponlar yapıp tül altına ön tarafa asıyım kışın perdeyi kenara çektiklerinde pomponlar görünsün ama dur yeni eve geçince yaparım site içinden görünür diyordum Baktım senin bu postunu gördüm. tablet ve dizüstüne el konulunca bunu yorumum buğüne kaldı çok çok şeker olmuş soft renklere de bayıldım. Ellerine sağlık
    Sahi tevafuk neydi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnanmıyorum sana :) cidden mi ya..tevafuk evet..ya da şöyle daha sosyetik bir cevap verilebilir:Kalbin temizmiş arkadaşım içine doğmuş :)))
      Yaparsan haberdar et..
      Sevgiler gönderiyorum Allah razı olsun..

      Sil
  10. Gerçekten çok hoş olmuşlar emeklerinize sağlık :)

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR