10 Aralık 2013 Salı

İspanyol tarzı Mutfaklar


İspanyol mutfaklarının olmazsa olmazı resimdeki zemindir..hemen tüm İspanyol mutfaklarında en çok dikkatimi çeken bu detaydır....bayıldım bu mutfaklara..içlerinde hoşuma giden bi dünya şey var :)


Renk seçimleri de şahane..uyumsuz denebilirdi oysa mesela bu iki rengi yanyana koysan boya kutularındayken dahi uyumsuz olduklarını düşünebilir insan ama uygulanmış hali ne kadar da sıcak ve hoş..


Komple taş,kemerli bir alana yapılmış bu mutfağa özenilmiş mutlaka yine de hiç bir şekilde ben burdayım bağırmadığı için doğallığı ile gözleri mest ediyor..taze pişmiş kahvenin kokusunu duyar gibiyim burada :)



Kırmızı  renk ve horoz:) İspanyolların olmazsa olmaz mutfaklarındaki seçimleridir..bkz:acı biber gibi :)


Hayallerimdeki mutfağa çok yakın bir mutfak..daha doğrusu eve..evin hem bahçede hem içeride olması hoşuma gidiyor şöyle ki bahçe mi evin içinde ev mi bahçenin içinde anlaşılmayacak derecede yeşilliği ve doğaya yakınlığı olan evlere hayranım..


Tavalar renk renk kavanozlar  ve tencere kapakları :) ..bahçeye bakan pencere de var tabii


Doğallık..sepetteki patatesler taze baharatlar ve ekmeklerin güzelliği..kesme tahtası da on numara!
Sayısız dolap sayısız çekmeceleri olan mutfaklar olmamalarına rağmen herşeyin ortada ve kolay ulaşılır oluşu da bu tarz mutfakları cazip ve çok kullanışlı kılıyor kanımca.


Kitaplara ayrılan raf :) nargile,musluğun tasarımı ve tarzı..bu ve buna benzer mutfaklar bir evin kalbinin attığı yerleri olmasa da günümüzün büyük bir diliminin orada geçmesi bakımından ne denli önemli oldukları belli zaten böyle bir mutfak her kadının olmasa da bir çoğumuzun hayali özellikle de benim..

Çelişkili bişey..hem minimal hem de daha doğal elementer taşıyan tasarımlar sever biri olarak seçim yapmak zor.


Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

5 yorum:

  1. Köy evlerindeki mutfakların daha modern tarzı olmuş veee çok hoş olmuş. Hepsi çok güzel. Ben 5. sıradakine bayıldım, senin de beğendiğine :) Hakikaten hepsi birbirinden doğal....

    YanıtlaSil
  2. Canımsın İpecik Böcecik http://ipekbocegi-eda.blogspot.com/ Edanın yardımına ihtiyacı var yardım edebilirmisin kuzucuğum..

    YanıtlaSil
  3. merhabalar..
    bunlar benim mutfaklari gorseler:)))))))))ne yaparlar merak ettim
    ama hepsinde yasanmislik olduktan sonra,,bence guzel
    sevgilerimi birakiyorum

    YanıtlaSil
  4. Aaaaa mutfakları da çok sevdiğime dair yazdığım satırlar çıkmamış..Diş ağrısından gönder butonuna basmamışım herhal:)) Canımsın bayıldım ağrımı unuttum gibi..

    YanıtlaSil
  5. 3.ve 5. mutfak hoş..Diğerleri biraz cesaret ister gibi :)

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR