4 Aralık 2013 Çarşamba

Küçük Oyuncaklar İçin Oyuncak Yıkama Torbası-Resimli Yapımı



Bu minikler,küçük parçalar,kimileri gözle kolay fark edilmeyen oyuncaklar nasıl yıkanır?
Makineye atsan makineyi tıkama riski var..elde yıkasan temizlenmeleri dışında kurumaları için gerekli olan zaman çok fazla temiz olmaları da şart...kısaca kolayca hızlıca en pratiğinden minik oyuncakları nasıl yıkayabiliriz diye düşünüyordum?

Kızım yemek yapma karıştırma çırpma dağıtma meraklısı..baharatları en çok tüketen aile biz olabiliriz mahallemizde özellikle de tuz şeker ve kırmızı biberin nasıl bittiğini anlayamadan yenisini almak için yola koyulmuş olurum..

Varsın oynasın varsın dağıtsın saçsın eğlensin iyi güzel hoş da bu minik tencereler tabaklar kaşıklar çatalların temizliği nasıl yapılacaktı?


Hobi dolabımda kumaştan bol bişeye rastalanamaz..yıllar evvel ne amaçla ve hangi mantığa uyarak aldığımı hatırlayamadığım bir parça tül vardı..
İşte bu tülü nerde nasıl kullanabilirim diye düşünürken oyuncaklar için güzel bir fikir geldi aklıma..




Gerek bulaşık makinesinde gerek çamaşır makinesinde küçük oyuncakları kolayca yıkayabilmek için bir oyuncak torbası dikmeye karar verdim..tül kullanıyor oluşum uzun süre kullanımına dair şüpheler uyandırsa da içimde gittiği yere kadar kullanılır diye düşündüm..gerekirse yenisini ve daha sağlam kumaştan bir torba daha yaparım..
Keçeli kalem ile torba şeklinde bir kalıp çizdim,iğneledikten sonra kestim..kenarlarını üstü açık kalacak şekilde diktim..


Beyaz iplik ummadığım anda bitti..ona yakın bir renk seçtim bu sefer makinem yaaaaağğğğ diye yalvarırcasına dikmemek için direnmeye başladı ama dikti yine de :)


lastik kullanmayı düşündüm ama sanırım en uygunu başka bir kumaştan bir bağ yapmaktı..tülün uç kısmı ve ipini aynı kumaştan yaptım..


İlikli iğne ile tünelden geçirdim..


Sonuç çok ideal!..yıkanması zor kurulanması zaman alan oyuncakları kolayca bu şekilde makinede yıkayabilirim artık..saçılmayan mis gibi tertemiz hijyenik oyuncaklar boool bol oynamak yemek pişirmek anneyi çıldırtmaya hazır :)

Son olarak bu torba sadece oyuncaklara mahsus olmayabilir canlarım şöyle ki bir çok sebzeyi bunun içine koyup yıkayabilirim tabii ki bulaşık makinesinde :))

Güzel geçsin gününüz sevgilerimle canlar..


Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

5 yorum:

  1. çok mantılı olmuş ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. Gülüm çocuklar küçük ken sen nerelerdeydin
    Ellerine saglik

    YanıtlaSil
  3. Sevgi abla ne güzel olmuş.ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  4. Gerçekten hoş bir fikir olmuş. Sonuçta çok güzel. Kızın yaşadı

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR