23 Aralık 2013 Pazartesi

Minik Kuş Şule-Yeni Tasarımıyla Yayında


Hayırlı sabahlar sevgili kardeşlerim..şablon etkinliğimin talihlisi Minik Kuş Şule kardeşimin tasarımı taptaze pırıl pırıl yayına girmiş vaziyettedir :)
Dilerim severek kullanır hayırlı uğurlu olur kendisine..
Kuş sevgisini yansıtmaya çalıştım ayrıca temiz ferah iç açıcı olmasına da özen gösterdik..
Kendisi aramıza yeni katılan dostlardan..
Şablon tasarımını yakından görmek ve arkadaşımızı takip etmek isteyenler için burada tıklamanız kafi:MİNİK KUŞ ŞULE

Tasarımlarım hakkında daha fazla bilgi çok çok daha fazla tarz ve tasarımı blogumun alt kısmında bulunan yuvarlak menüden ulaşmanız mümkün..
Her tür sorularınız için elektronik posta adresimi çekinmeden lütfen kullanın :) degmesinyağliboya@gmail.com

Güzel bir gün geçirmenizi dileyerek sevgilerimi gönderiyorum..

Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

14 yorum:

  1. Eline sağlık ablacım, çok güzel olmuş yine... Güle güle kullansın Şule Hanım :) Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah razı olsun kendi adıma da Şule hanım adına da eksik olma canısı.

      Sil
  2. Sevgicim ellerine sağlık..Süper olmuş,her zamanki gibi güzellikler yaratmışsın..Şule hanımada hayırlı olsun..sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nursencim Allah razı olsun güzel gözlerine yüreğine sağlık..öperim kocaman :)

      Sil
  3. Ellerinize emeğinize sağlık. Ne kadar hoş, şık ve de çok cici olmuş...:)) Yine elinizin değdiği belli olmuş. Çok ama çok beğendim. Şulecim bloğunun yeni yüzü hayırlı olsun. Güzel paylaşımlarda bulunman dileğiyle.....:))
    Sevgilerimi bıraktım....:)))))

    YanıtlaSil
  4. her zamanki gibi çoooook güzel ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  5. Değmesin Yağlı Boya blogunun sahibesi güzel insan başta olmak üzere herkese çok teşekkür ederim. Gerçekten çok güzel çok hoş bir şablon oldu. Ayrıca da çok uyumlu, güzel, huzurlu bir çalışmaydı :))) Allah razı olsun...

    YanıtlaSil
  6. merhaba (: yine harika olmuş ,emeğine sağlık,
    imkanlarım hazır olduğunda ilk işim size sipariş vermek olacak inşallah,
    ferah ferah bir bloğum olsun istiyorum..sevgiler..

    YanıtlaSil
  7. Pek bi şirin, pek bi sevimli olmuş. Ellerine sağlık Sevgi'm..

    YanıtlaSil
  8. Çok şirin olmuş ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  9. canım,hem senin şablonuna hem minik kuş şule bloğunun şablonuna bayııııııııııldım.güzel,doğal,ferah daha ne söylenebilir bilmiyorum.senin elinden çıkan her şey sanat eseri,öpüyorum seni.

    YanıtlaSil
  10. Tatlımmm ben epeydir uğramadım, sen nerdesin canım Sevgi'm...

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR