28 Aralık 2013 Cumartesi

Pastel Yastıklar ve Yeni Pastel Bebek Battaniyem


Motifli yastıklara duyulan sevgiyi abartacak olursak...abartırken evimizin köşelerine kendi el ve göz emeğimizi de katacak olursak..


Bir çok güzellik çıkar meydana ilmek ilmek..ve daha çok sevilir ki o köşeler hal böyle olunca..


Güneşli sabahlar eşliğinde örülüyorlar..ne hikmetse hava ılık ve güzel son günlerde..


Bismillah dendi ama niyeti arkadaş veya akrabalarımdan ilk kız çocuğu olana hediye edilecek diye yapıldı..bakalım hayırlısıyla kimin yavrusu için örülüyor bu battaniye..
Rabbim hayırlısıyla bittirmeyi nasip etsin..
Bu günlerdeki en güzel meşguliyetlerimden biri..motifin ne zaman başlayıp ne zaman bittiğini anlayamayacak kadar kolay bir örnek..
Renklerin uyumu hakkında biraz emin olmamaklaberaber motif sayıları arttığı için değiştirme lüksüm kalmadı :)



Ama güzeldir örmek..motifler..battaniyeler vs..
Hatıra kalır..sen gidersin seni andırır..kalırsın onlarla birlikte yaşarsın..Kaderde nasıl yazılıysa...



Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

24 yorum:

  1. Renkler konusundaki zevkine hayranım zaten, ton geçişleri çok güzel. Bir de telefondan niye yorum yazamıyorum acaba bende mi bir sorun var?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah razı olsun can..telden neden yorum yazamadığını çözemedim ben yazabiliyorum :( sevgiler.

      Sil
  2. Sevgi abla maşalah.Bayıldım motiflere.ellerin dert görmesin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah razı olsun Feyzacım bende senin yaptıklarına bayılıyorum ne etcez :)

      Sil
  3. Renkler ve motifler çok güzel.Duvara yaptığınız yastıklarınızada hayran kaldım.
    İplerin markasını merak ettim.Bende böyle sert durmasını isstiyorum motiflerimin.İp markası ile tığ numaranızı alabilir miyim?
    ÇOOOKKKK TESEKKÜRLERRRR
    :)))))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayırlı günler dileklerimle güzel sözleriniz için Allah razı olsun teşekkür ederim kullandığım ip Ören Bayan:DORA iğneim numarasını üzerinde yazıldığı gibi hemen buraya aktarıyorum No:1 1.99mm markası TULİP sanırım 2 numara da aynı sonucu verecektir...bu numaralarda iğne bulamazsanız adresinizi maille bırakırsanız size aynsından bir tane ben hediye edebilirim:) sevgiler.

      Sil
    2. Çok teşekkürler
      :))

      Sil
  4. Sevgicimm sabah sabah günüm aydınlandı..Ne güzel anlatmışsın duygularını...Nasıl güzel olmuş köşen..Sevgiyle örüldüğü nasıl belli..Ellerine sağlık canım...İyi pazarlar..sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eksik olma Nursencim evet bir kaç gündür böyle pırıl pırıl güneşli geçiyor günlerimiz o güzel ışınlarda çektim motiflerimi güzel bir gece dilerim ben de sana :) sevgiler Allah razı olsun.

      Sil
  5. Ellerine sağlık ablacım çok güzel olmuşlar, renkler de çok güzel uymuş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah razı olsun canım çok teşekkür ederim pek emin değildim aslında ama uyumlu demen içimi rahatlattı :)

      Sil
  6. Renkler çok uyumlu olmuş, iyi ki değiştirmemişsin :) O köşeye, yastıkların duvardaki haline de bayıldım ayrıca.
    Güzel bir pazar dileğimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah razı olsun Tülin hanımcım evet uyumlu olduğunu düşünüyor arkadaşlar umarım öyledir sevgiler :)

      Sil
  7. Çok güzel, renk uyumunu da çok iyi yakalamışınız. Ben bu tür işlerden anlamıyorum, anlayanlara ise hayran kalıyorum.
    Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgiler benden çok teşekkürler Allah razı olsun :)

      Sil
  8. renk uyumu muhteşem.. afrika içeği motifi benim de son dönem favorilerimden...

    YanıtlaSil
  9. Ellerinize sağlık. Çok güzel gözüküyorlar. Benimde şuan elimde böyle bir sürü motif var. Battaniye yapmayı planlıyorum. Bende bloguma beklerim. Üzerinde çalışıyorum hala :)
    http://icimdenngeldi.blogspot.com/ :) :) beklerim.
    MUTLU YILLAR :)

    YanıtlaSil
  10. renkler harika çok güzel olmuş eline sağlık

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR