11 Aralık 2013 Çarşamba

Blogumda Çalan Müziğin Aslı-Astarı-Adları Burada



Brrrrr...öyle soğuk ki dışarısı..Rabbim kimseyi dışarıda soğukta bırakmasın..
Yoğun istek üzerine :) blogumda çalan şarkıların-müziğin adını aslını ve listesini nihayet yayına alabiliyorum..aferin bana :)

İlk listem bir koleksiyondan oluşuyor yani sıra sıra çalan parçaların ismini bilmediğim için vermem mümkün değil..ismini yazdığım şekilde vermiş olduğum  Youtube linkine tıkladığınızda hemen karşınıza çıkacaktır canlarım...












ŞARKI LİSTESİ- 1

Chill Out Time 93 (Guitar Chill)













İkinci listem ise aşağıda tüm parçaları tek tek seçerek hazırladığım severek uzun zaman dinledikten sonra bloguma eklemeyi ve ilk eklediğim listedir..




ŞARKI LİSTESİ - 1

1::Brian Crain - Wind
2:Back then and now - ORIGINAL Arabic Music
3:Moroccan Spirit - Moroccan Soul
4:Cafe Anatolia - September Storm
5:Cafe de Beyoğlu - Elbet Bir Gün Buluşacağız.
6:Age Of Glory - EPIC Arabic music (ORIGINAL)
7:İstanbul Kanatlarımın Altında - Aşk -Gülay
8:Arabic Chillout
9:High Highs Flowers Bloom
10:cafe anatolia - fikrimin ince gülü.Hazırlayan:Mustafa Özer
11:Gungor "Please Be My Strength"
12:The Forgoten Treasure - Arabic western music
13:Wonderful Oriental Arabic Chill Out Music - Oud - Le Trio Joubran Roubbama
14:Nanobyte - Honour
15:It's a Lovely Day - Erica Jennings
16:"Sparrow"~ Melancholy, by Adam Hurst
17:El Corazon - Arno Elias
18:Bliss-Sunshine






Umuyorum ki dinlemeye devam edersiniz..
Bir bakıma büyüsü bozulacaktır belki müziğin insan bilmediğini daha çok merak ve ilgiyle izler ve algılar diye düşünüyorum ama şu da olabilir öğrendikten sonra ya daha fazla ilgi duyarız ya da büyüsü bozulduğu için kısa bir süre sonra unuturuz..lakin iyi ve kaliteli şeylerin son kullanım tarhi yoktur..:)

Sıcacık ılıcık mekanlarda olun hava buz gibi..karlar henüz teşrif etmediler hasretle beklenmelerine rağmen olsun umut var hemde bolca :) çayınızı yudumlayın kitabınıza gömülün..notlar alın notaları alın onlar da sizi alsın..kış muhteşem bir nimettir Elhamdülillah..tadını çıkartıp ritmimizi biraz yavaşlatsa da düşünmeye hayatın küçük ama bir o kadar da derin ve güzel anlarını fark edip tadına varmamıza sebep oluyor..

Hayat yaşadığımız andır demişler..

Ne kadar doğru ve güzel bir söz :)



...giderayak bir hatırlatmam var canlarım..çok kısa bir süre kaldı gözünüzden kaçmış olabilir diye zaman zaman hatırlatmak istiyorum şablon çekilişimin sonuçlanmasına az kaldı blog sahipleri veya blog açmayı düşünenlerin katılmasını tavsiye ederim..

animated falling snow photo: snow animated 111ww.gif


Keyifli dinlemeler..


Sevgilerimle..


Blog Calismalarim
Blog Calismalarim

”Bu Dünyada Çiçeklere Bakmak İçin Cehennemin Çatısında Yürüyoruz,Haydi Gelin,Çatıya Çıkalım!”

5 yorum:

  1. ne güzel şarkılar böyle bunlar paylaşımın için ayrıca teşekkürler merak edip duruyordum şarkı listeni bu arada bende beklerim bloguma

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geciktim aslında arkadaşlar bayağı oldu isteyeli kismet bu güneymiş..iyi dinlemeler dilerim sevgiler :)

      Sil
  2. holeeey şarkılaaaar tamaaam dinlicem playlistinii. listeyi inceledim sevdim.
    :)
    kar soğuktur tabii senin oraları.
    o ilk foto gibi güzel kar manzarası var mı ama.
    çeksene göztersene bizeeee.
    :)
    yine seyyah gülden girebildim bloguna.
    şehirde farklı semtlerde giriyom bloga.
    hiçbiri girmiyor ilginç
    seyyah gül blogundan giriyor.
    hayat tuhaf ama güzel.
    bak ben de bugün kar fotosu çektim.
    ve evin önündeki caddeyi çektiim.
    koydum bilokaa.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Az dur Deep gelmedi kar henüz buralara oysa aaah bi bilsen ne muazzam bir ormanın dibinde yaşadığımı kart-postal gibi oluyor her yer ulaşımı da kolay 5 dk'da ormandayım..bi kar yağsın! dua et kar yağsın!..ki çekebileyim fotoları sana :)

      Resmi gördüm bi daha sorayım ora neresi acaba :)

      Sil
  3. huzur.. hastayken ne dinlersin deseler link veririm artık (:

    hemen de diğp'e koşmalıyım, evinin önünü görmeliyim!

    YanıtlaSil

Recent in Recipes

SON YAZILAR